Da RTE 2000 à pruduzzione domestica di nova generazione

Ancu s'è Turchia hà capitu l'impurtanza di u trasportu di u sistema ferroviariu in u campu di u trasportu à una età precoce, prova di chjude a distanza trà i paesi sviluppati in questu campu, soprattuttu cù l'investimenti fatti di pocu tempu.
A fiera "InnoTrans", chì hè a più grande urganizazione fiera di u settore è chì si tene in Berlinu ogni dui anni, hà apertu e so porte à i so visitatori in settembre 2012.
Istanbul Transportation Inc. hà participatu à sta fiera. Cum'è unu di i so impiegati, aghju avutu ancu l'uppurtunità di participà è osservà.
A fiera InnoTrans, in breve, hè l'urganisazione più grande è più impurtante di u settore, assistita da centinaie di cumpagnie ligati à u settore ferroviariu. Quì, soprattuttu e grande cumpagnie ùn solu presentanu i so novi prudutti à u mercatu, ma ancu facenu un spettaculu di forza à a fiera è stabiliscenu u so postu in u settore in a mente di l'utilizatori.
Pudete capisce a dimensione di a fiera più chjaramente fighjendu i figuri di l'urganizazione precedente.
Una superficie di 141 mila metri quadrati in totale,
45 cumpagnie da 2243 paesi diffirenti,
106 mila visitatori è un totale di 22 sale per visità.
Cù tali grandi urganisazioni, pudete capisce megliu l'impurtanza di l'urganizazione fiera in u settore turisticu. Influenzatu da decine di millaie di persone per 5 ghjorni, Berlinu si trasforma in un bugne.
U fattu chì 220 cumpagnie ligati à i tecnulugii di trasportu operanu in Berlinu solu mostra chjaramente perchè una urganizazione cusì grande in relazione à i sistemi ferroviari hè tenuta in Berlinu.
Quandu visitate a fiera, pudete facilmente vede quantu hè grande l'industria è quali paesi portanu a bandiera in questa zona.
Ancu s'è Turchia hà capitu l'impurtanza di u trasportu di u sistema ferroviariu in u campu di u trasportu à una età precoce, prova di chjude a distanza trà i paesi sviluppati in questu campu, soprattuttu cù l'investimenti fatti di pocu tempu.
I zoni di stand ponu ancu esse cum'è lochi induve l'imprese mostranu a so dimensione è u putere. Tantu cusì chì alcune cumpagnie trovanu abbastanza per vede i so nomi invece di i so prudutti in spazii enormi di stand.
In ogni casu, hè pussibule di truvà quasi tutti i prudutti ligati à i sistemi ferroviari, da un picculu bullone à giganti generatori 2 MVA, cumpunenti di trasmissione di treni di 4 tonnellate è treni di 20 metri.
TCDD, chì opera in questu campu da Turchia è ancu i participanti di ogni paese, in a fiera InnoTrans, u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è Istanbul Transportation A.Ş., l'operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Istanbul. L'anziani è l'impiegati eranu trà quelli chì anu assistitu à a fiera.
In i mo scontri cù l'imprese turche, eramu felici d'amparà chì più cumpagnie turche anu participatu à a fiera questu annu cumparatu cù l'anni precedenti. Tuttavia, quandu guardemu à i tassi di i paesi participanti, pudete vede chì stu numeru hè abbastanza bassu.
Ci vole à dì chì Turchia, chì hè una zona vergine in u settore ferroviariu, hà assai investimentu per esse fattu per diventà un paese produttu di tecnulugia in questu campu.
Da una banda, u Ministeru di i Trasporti è DLH, da l'altra banda, TCDD è i guverni lucali cercanu di fà a so parte in questu sensu.
Questi sforzi anu datu i so primi frutti cù u prughjettu "RTE1999", chì hè statu realizatu da Istanbul Transportation Inc. in 500 cù ingegneri turchi è a so propria capitale, è chì hà pruvatu à copre più di 2000 mila km finu à oghje.
Stu prughjettu hè statu ancu una tappa impurtante per i veiculi domestici di nova generazione pruduciuti in Turchia oghje è continuerà à esse per e generazioni future.
Istanbul Transportation travaglia ghjornu è notte cù ingegneri turchi è capitale di capitale per a produzzione di veiculi di tramvii domestici di nova generazione selezziunati da i voti di i residenti di Istanbul.
In fatti, tutti sti studii sò passi impurtanti fatti da Turchia per eliminà a so dipendenza da fonti straniere è diventà un paese produttu da un paese cunsumu.
Eramu ancu più entusiasmati di vede Bursa à a fiera cù u veiculu di tram chì anu chjamatu "Silkworm", chì hè statu pruduttu in partenariatu cù una cumpagnia lucale. A manifestazione di un altru veiculu prodottu naziunale in una arena internaziunale hè unu di i boni esempi in quantu à a pusizione chì Turchia pigliarà in questu settore in u futuru.
Cuntinuendu à sviluppà, Turchia hè più aperta chè mai per diventà una putenza regiunale è glubale in quantu à u settore ferroviariu. Se queste opportunità sò valutate bè è dirette currettamente, pudemu creà i nostri marchi mundiali è cummercializà i nostri prudutti.
S'è no simu capaci di fà oghje ciò ch'è no sunniamu ieri... Perchè micca ?

Surghjente: news.rotahaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*