I Drivers Sokede sò stati infurmati nantu à u passaghju di livellu

I cunduttori sò stati infurmati nantu à u Passu à Livellu in Söke: u piacè turcu hè statu offrittu à i cunduttori in Söke in u Ghjornu Internaziunale di Sensibilizazione à i Passi à Livellu. U Ghjornu Internaziunale di Sensibilizazione à i Passi à Livellu, chì hè statu dichjaratu in 2009 sottu a dirigenza di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), hè statu celebratu in l'avvenimentu tenutu à u Passu à Livellu di a Casa di Infermieri nantu à l'Autostrada Izmir-Bodrum in Söke District di Aydın.

Söke hè statu sceltu cum'è u distrittu pilotu in l'avvenimentu urganizatu da DDY İzmir 3a Direzzione Regiunale per a prima volta in Turchia. In a pratica in Söke, u piacè turcu hè statu offrittu à i cunduttori chì aspettavanu à u Passu à Livellu Huzur Evi, chì era chjusu quandu u trenu chì viaghjava trà Söke è Aydın passava, mentre chì brochure è libretti nantu à l'usu currettu di i passaghji à livellu sò stati distribuiti è i cunduttori. è i passageri in i veiculi sò stati infurmati.

Mentre i cunduttori ringraziavanu i funzionari di DDY in l'applicazione, u Manager di TCDD Izmir 3rd Region Murat Bakır, chì hà participatu à l'applicazione, hà dettu chì a maiò parte di l'accidenti di passaghju à livellu sò accaduti per via di i cunduttori di l'autostrada chì ùn anu micca ubbiditu à e regule è agiscenu in fretta. è senza cura. TCDD Izmir 3rd Regional Manager Murat Bakır hà dettu: "Cum'è TCDD, u nostru desideriu hè di furnisce i servizii di trasportu cù u principiu di "zeru risicu, zero accidenti" à u più altu livellu di sicurezza di trafficu è standard di sicurezza di u trasportu, induve tutti i modi di trasportu sò isolati da altri.

Tuttavia, quandu avemu cunsideratu u statu attuale di a geografia di u nostru paese, di e rete di trasportu è di i centri di stabilimentu, hè ovvi chì ùn hè micca pussibule di ottene u scopu di avè modi di trasportu completamente indipendenti l'una di l'altru in pocu tempu da oghje à dumane. A nostra urganisazione ùn pudia stà è fighjulà sta situazione, chì custava a vita è a pruprietà di parechji di i nostri persone ogni annu è hà causatu a distruzzione di una quantità significativa di a nostra ricchezza naziunale. Cù un altu sensu di rispunsabilità, TCDD hà fattu una seria di studii per annunzià sta situazione chì minaccia a vita è a sicurità di a pruprietà di u nostru populu è per minimizzà l'accidenti di passaghju à livellu. Dapoi u 2003, vogliu fà un esempiu di u travagliu chì avemu realizatu cù un pianu d'azzione cumpletu è olisticu cù u scopu di "zeru risicu, zero accidenti à i passaghji à livellu". In u risultatu di e migliure chì avemu fattu à i passaghji à livellu, in l'ultimi 12 anni, un totale di 1.602 passaghji cù un altu risicu di accidenti sò stati chjusi, è u numeru di passaghji à livellu hè statu riduttu da 4.810 à 3.208. 603 passaghji à livellu senza prutezzione, in particulare quelli situati in centri residenziali è cun un altu risicu di accidenti, sò stati prutetti è sicuri. In u risultatu di u nostru travagliu, u nùmeru di passaghji di livellu prutetti hè statu aumentatu à 1.050 è i rivestimenti di gomma è composti sò stati installati nantu à i passaghji di livellu per un passaghju più sicuru è più còmode. "11 milioni di lire sò stati spesi in travaglii di passaghju à livellu in u periodu di 78 anni". disse.

Bakır hà aghjustatu chì i risultati cunsulanti di i nostri sforzi per eliminà a situazione drammatica in l'accidenti di passaghju à livellu cuminciaru à vede in pocu tempu; "Mentre ci sò stati 2000 accidenti à i passaghji à livellu in u 361, stu numeru hè diminuitu di 2014 per centu à 89 accidenti da settembre 41. "In a nostra Direzzione Regiunale, u numeru di passaghji à livellu, chì era 2003 in totale in u 925, hè statu riduciutu à 545 oghje", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*