Un successu incredibile di TCDD

Semu in Berlinu per a fiera "Innotrans", chì riunisce l'industriali ferroviari è l'operatori di u mondu ogni dui anni. Tutti l'industriali ligati à e ferrovie in u mondu anu apertu stand quì. Da a locomotiva à u trenu suburbanu, da u trenu d'alta veloce à i sistemi di ferrovia è di sicurità, tuttu hè in mostra à a fiera.

U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà decisu di participà à a fiera cù una grande squadra questu annu. Hè destinatu à u so persunale per vede ogni tipu d'innuvazioni in a tecnulugia è u funziunamentu di l'industria ferroviaria, è per aumentà a so sperienza è a cunniscenza. Questu hè un approcciu assai ragiunate. Sfurtunatamente, l'Europa hè assai davanti à noi nantu à e ferrovie. Ùn hè micca faciule per chjude sta larga distanza trà noi.

Turchia hà fattu più in questu campu in l'ultimi deci anni chè in 80 anni. Era incredibilmente veloce. Malgradu sta vitezza è sta storia di successu, ci hè sempre una longa distanza trà noi è l'Auropa. Ma aghju vistu u Direttore Generale è a so squadra assai entusiasmati è determinati. Se cuntinueghjanu à questu ritmu, se ponu fà ciò chì anu pianificatu, pudemu entre facilmente in u top 2023 in questu campu in u mondu in 10. I ferroviari anu dichjaratu una mubilizazione è travaglianu cum'è l'api. Viaghjà in u mondu, cumpresi i fieri. Seguanu tutti i sviluppi è l'innuvazioni in questu campu assai vicinu. À a ceremonia d'apertura ufficiale di a fiera, avemu vistu chì u Direttore Generale hà avutu boni relazioni cù u direttore generale di e ferrovie di parechji paesi sviluppati. Dopu à l'apertura ufficiale di a fiera

Avemu visitatu i stand aperti da cumpagnie turche. DDY hà ancu apertu un stand per a prima volta questu annu. U so scopu hè di aiutà e cumpagnie turche. Facendu l'apertura di u stand DDY, u General Manager Karaman hà dettu: "Cum'è industriali, esaminate tutte l'innuvazioni è i sviluppi chì vedete quì, pigliate note, vogliu un rapportu da tutti voi à u mo ritornu". Avemu visitatu i stand di parechje cumpagnie turche chì producenu pezzi per i sistemi di sicurità per e ferrovie è i treni. Una di e nostre cumpagnie hà pruduttu u trenu suburbanu più populari di a fiera. Hanu fattu un grande disignu. L'anu chjamatu "Silkworm". Puderaghju dì chì hè u trenu di trasportu megliu è di qualità in a fiera. Ci hè piaciutu assai, simu fieri. Stu disignu probabilmente venderà.

Per d 'altra banda, avemu vistu a locomotiva prodotta da a nostra altra cumpagnia, Tülomsaş, in quale DDY hè ancu un cumpagnu. Hè un fieru rializazione di esibisce una locomotiva di questa qualità in Germania, u paese di a locomotiva, è di pudè vende sta locomotiva in Inghilterra è in Germania. Felicitazioni à quelli implicati. A locomotiva era u megliu di u so tipu. Quelli chì cunnosci stu affari chjamanu sta locomotiva "Questa hè a sorpresa di a fiera". Pruduciutu in cuuperazione cù Tülomsaş-General Elektrik, sta locomotiva hè u risultatu di i sforzi di l'ingegneri è i travagliadori turchi. Grazie à i prughjetti domestici, a subindustria ferroviaria è l'impieghi cunnessi sò creati in u nostru paese. Cullaburendu cù una cumpagnia di marca globale, General Elektrik, hà avutu l'uppurtunità di apre à i mercati mundiali. Anu pianificatu di pruduce 2015 locomotive à a fine di u 50. Spergu chì a Turchia diventerà un paese exportatore di locomotive grazia à sta pruduzzione.

A distanza coperta da e ferrovie in l'ultimi deci anni hà ancu mobilizatu l'industria domestica. Inoltre, a gestione DDY hà stabilitu e basi per u sviluppu di l'industria ferroviaria in u nostru paese stipulendu una parte interna di 51 per centu in a compra di merchenzie è equipaghji. Per esempiu, una sucietà straniera chì vole vende carri à e ferrovie piglia una cumpagnia turca cun ella è tende à pruduce carri in Turchia. Questa preferenza riduce u deficit di u contu currente è apre a strada per l'industria ferroviaria domestica per diventà più forte. Questu hè tuttu ciò chì trasmetteremu da a fiera per avà ...

Fonte: Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*