U Corsu Internaziunale di Gestione Ferroviaria hà iniziatu in Eskişehir

"Corsu Internaziunale di Gestione Ferroviaria" urganizatu in cuuperazione cù l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) è TCDD hà iniziatu in Eskişehir.

U Capu di u Dipartimentu di l'Educazione è di a Formazione di TCDD, Nail Adalı, in u so discorsu à l'apertura di u cursu ospitatu da u Centru di Formazione TCDD Eskişehir, hà dichjaratu chì TCDD hè una istituzione chì attribuisce impurtanza à l'educazione è hà spressione i so punti di vista nantu à l'aghjurnamentu di u sistema educativu è di e strategie di furmazione in u u quadru di a so cuuperazione cù l'UIC, hà nutatu chì l'anu sparte.

Facendu dichjarazioni à i ghjurnalisti dopu à a riunione, Adalı hà dettu chì l'università anu studii attivi è investimenti in furmazione ferroviaria è hà dettu: "Se l'investimenti fatti in questu sensu sò realizati, Turchia diventerà u centru d'infurmazione di u Mediu Oriente".

Adalı hà dichjaratu chì sò in un periodu di ristrutturazione cum'è TCDD è hà dichjaratu u seguente:

"Avemu cuminciatu à travaglià per mubilizà u settore privatu in particulare. Travagliemu per u sviluppu di l'industria ferroviaria. Avemu pruvatu à fà investimenti in Turchia in questu sensu. Sottu a dirigenza di TCDD, avemu travagliatu nantu à stabilisce una struttura custituita da una cumpagnia straniera cù tecnulugia è capitale è una cumpagnia domestica adatta. U nostru scopu generale hè di fà u settore privatu turcu attivu in l'industria ferroviaria. Ci vole à fà novi investimenti cù alta capacità è avanzati tecnologichi. Avemu stabilitu una fabbrica in Çankırı induve fabricaremu ciò chì chjamemu "interruttori ferroviari". L'apreremu prestu. Produceremu interruttori di ferrovia utilizendu rails. Karabük Iron and Steel Factory, a cumpagnia chì fabrica a ferrovia in Turchia, serà u so cumpagnu è u fornitore di materiale. Questi investimenti giganti includenu l'usu di traverse più durable in diverse dimensioni è caratteristiche, in cunfurmità cù a nova tecnulugia. Avemu creatu una capacità di 1 milione in questu sensu. U settore privatu hà creatu una capacità di quasi 5 milioni. "Hè cusì chì Turchia hà avà furnitu i dormitori chì custruiscenu rapidamente tutte e so linee ferroviarie".

Indittendu chì Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayii AŞ (TÜLOMSAŞ) hè impurtante per TCDD, Adalı hà enfatizatu chì TÜLOMSAŞ deve fucalizza nantu à i prublemi di ricerca è sviluppà a so gamma di mercatu.

U Manager di u Centru di Formazione Ferroviaria di u Mediu Oriente Halim Soltekin hà dichjaratu chì u centru di a rete di u Mediu Oriente di UIC hè Eskişehir è hà dettu: "Determineremu i bisogni di furmazione ferroviaria di u Mediu Oriente, svilupperemu prugrammi di furmazione adatti è li offremu. Avemu da furnisce una furmazione s'ellu ne hà bisognu. "UIC ci guiderà nantu à questu tema", disse.

Rapprisintanti di i paesi membri di l'UIC chì sò esperti in Treni d'Alta Velocità anu assistitu à u cursu.

A furmazione continuarà dumane nantu à i sugetti di "Introduzione generale à a gestione ferroviaria: Quadru Legale, Operativu è Cummerciale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*