A data di apertura di Marmaray hè stata prima

U Ministru di i Trasporti, Yıldırım, hà dichjaratu chì cù a linea YHT Ankara-Istanbul, anu riduciutu a data di fine di Marmaray à u 30 di settembre di u 2013.

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, hà dichjaratu chì a linea Ankara-Istanbul di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è i Prughjetti di Marmaray, chì sò in custruzzione, anu diminuitu a data di fine di u 29 ottobre 2013 à u 30. settembre 2013.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì a parte più difficiuli di u prugettu hè in Osmaneli, in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in u cantiere di custruzzione in u campus di Osmaneli, induve sò realizati i travaglii di infrastruttura di a linea YHT.

Dichjarà chì u prugressu armuniosu di l'infrastruttura è di a superstruttura cù l'altri hè di vitale importanza per a fine puntuale di u prugettu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "A data di fine di u prugettu era u 29 ottobre 2013. Avemu spustatu sta data à u 30 di settembre di u 2013 ", disse. Yıldırım hà dichjaratu chì un tali pianu hè statu fattu per via di e circustanze è chì u pianu cummerciale deve esse rinnuvatu.

Rimarchendu chì a fine di tutti i travaglii di l'infrastruttura, chì era prevista u 20 d'aprile di u 2013, hè destinata à esse finita da u 15 di marzu di u 2013, u Ministru Yıldırım hà dettu:

"Quandu avemu cunsideratu u prughjettu cum'è Ankara-Istanbul, ci sò più di 750 strutture d'arte. Attualmente, 2 600 persone travaglianu in questa regione. 200 macchine di travagliu sò travagliendu. U costu di u parcu di machini quì solu hè più di XNUMX milioni di lire. Questu mostra l'impurtanza chì u prughjettu è i nostri cuntrattanti attachenu à u prugettu, è quantu sforzu hè statu fattu per finisce à u tempu o ancu un pocu prima ".

Nantu à a quistione di un ghjurnalistu, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì anu u scopu di compie u prughjettu di Marmaray, chì avanza in coordinazione cù u prughjettu YHT Ankara-Istanbul, u 30 di settembre di u 2013.

U Ministru Yıldırım hà descrittu a fine di i dui prughjetti Ankara-Istanbul YHT è Marmaray in un annu cum'è "un tempu assai sfida" è hà dichjaratu ch'elli anu fiducia in i contractanti è credenu ch'elli compieranu i prughjetti in questu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*