Una caricatura hè stata fatta in onore di u 175 anniversariu di i Ferroviari Russi.

A sessanta-seconda caricatura conta a storia di e ferrovie domestiche traspurtendu l'audienza da u passatu à e future linee ferroviarie di Russia.

L'Agenzia di Notizie ITAR-TASS informa chì a caricatura hè stata preparata da Aleksandr Petrov, chì hà vintu un Oscar per a versione di caricatura di u rumanzu "L'anziani è u mare".

A funzione di u cartone animatu hè a tecnica di "stampa chì vene à a vita". Utilizendu sta tecnica, l'artista trasfiriu l'imaghjini nantu à u vetru cù i so ditte, è in casi assai spiciali usa l'aiutu di u pincelu. Ogni scena hè una pittura unica è sta pittura hè visualizata istantaneamente. Ogni scena catturata nantu à a camera hè sguassata parzialmente o cumplettamente, è l'artista principia à disegnà un novu muvimentu, è questu hè cumu un cartoon hè creatu quadru per quadru. In u risultatu, solu l'ultimu mumentu di a film resta nantu à u vetru.

Per fà un cartoon di una seconda, hè necessariu di disegnà 20 frames, u numeru di tali frames in un filmu hè più di mille.

U video serà proiettatu in cinemas è televisioni. Serà pussibule di vede questu in aeroporti è stazioni di treni.

U 30 d'ottobre, i ferroviari è tutti i Russi cun elli celebranu u 175 anniversariu di e Ferrovie Russe. A Ferrovia Tsarskoselskaya era a prima ferrovia in Russia custruita per usu publicu. Per a prima volta in u 1837, a locomotiva "Provorny" hà trasportatu parechji vagoni aperti chì s'assumiglianu à carru di ferru nantu à sta ferrovia. Oghje, OAO RDY significa 85,2 mila chilometri di ferrovia è 24,1 mila vagoni di passageri à longa distanza. OAO RDY hè unu di i primi trè capi di l'imprese ferroviarie in u mondu.

Surghjente: http://turkish.ruvr.ru

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*