U travagliu acceleratu per a linea Taksim-Yenikapı di u Metro di Istanbul

Un novu hè aghjuntu à a reta di metro di Istanbul. U travagliu cuntinueghja nantu à a custruzzione di u metro Taksim-Yenikapı. À u Cornu d'oru, una di e tappe, i pilastri di u ponte cuminciaru à cumparisce. Quandu a nova linea di metro hè finita, ci sarà un accessu ininterrottu da Sarıyer à Yenikapı.

A custruzzione di a nova linea chì unisce u metro di Istanbul cù Yenikapı cuntinueghja. Quandu a linea di metro hè finita, serà custituita da e fermate Taksim-Şişhane-Unkapanı-Şehzadebaşı-Yenikapı.

Quandu a nova linea hè aperta; Un passageru chì piglia u metro da Sarıyer-Hacıosman puderà andà à a stazione di trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. Da quì, cù a cunnessione Marmaray, Kadıköy-Kartal puderà ghjunghje in l'aeroportu Bakırköy-Atatürk o Bağcılar-Başakşehir in pocu tempu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu: "A linea portarà 1 milione di passageri à ghjornu... Parlemu di una linea chì i scavi di u tunnel sò stati finiti".

A COSTRUZIONE IN HALİÇ SERÀ COMPLETA À A FINI DI 2012

Una di e fermate di u metro serà u Cornu d'oru. I pilastri di u Ponte di u Cornu d'oru, chì purtaranu u metro di Istanbul in terra, sò stati cumpletati. U metro chì vene à Azapkapı attraverserà stu ponte è andarà di novu sottu à a periferia di Suleymaniye.

Ci sarà una strada pedonale da i dui lati di u ponte, chì hè custruitu cù un sistema ferroviariu di circa 1 chilometru. A custruzzione à a fermata di u Cornu d'oru hè destinata à esse finita à a fine di questu annu.

Fonte: NTVMSNBC

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*