U sistema ferroviariu allevia u trafficu di Diyarbakir

İbrahim Altun, Capu di Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì a suluzione à u prublema attuale di u trasportu è u trafficu in Diyarbakır hè l'appruvazioni di u Pianu Maestru di Trasportu sottumessu à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.
İbrahim Altun, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà valutatu u prublema di trafficu in a cità à Özgür Haber. Dichjarà chì ci hè una cunfusione in u trafficu di Diyarbakır, Altun hà dettu: "Questa cunfusione nasce da i travaglii di intersezzione in alcune strade. U sicondu hè dovutu à a nostra mancanza di pianificazione ".
U pianu maestru di u trasportu hè prontu
Indicà chì anu fattu passi serii in a dimensione di pianificazione, Altun hà dettu: "In settembre di u 2011, avemu fattu un'offerta per rinvià u Pianu Maestru di u Trasportu. U nostru pianu maestru di Trasportu hè prontu avà. U nostru rapportu hè attualmente in attesa di l'appruvazioni di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. S'ellu passa l'appruvazioni, avemu da agisce cù i so outputs. Esperemu chì u rapportu sia appruvatu in questu mese. Dopu l'appruvazioni, ci saranu qualchi cambiamenti in a cità. Per esempiu, u sistema ferroviariu serà avà attivatu in u trasportu publicu. In più di quessa, a pedestrianizazione o e piste di bicicletta vinaranu in prima linea nantu à e strade è intersezioni. Attualmente, e municipalità ùn ponu micca creà rotte di u sistema ferroviariu solu fendu piani. Questu deve esse fattu cum'è parte di u pianu maestru di trasportu. Questu hè bisognu di l'appruvazioni di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. In questu modu, hè pussibule di implementà. Altrimenti, averemu difficultà à truvà risorse per questi studii. In più di questu, e municipalità ponu esse rispunsevuli quandu un accidentu si trova nantu à u sistema ferroviariu. Dunque, i prucessi devenu esse cumpletati. Se u nostru pianu hè appruvatu, avemu da preparà i prughjetti di usu di u sistema ferroviariu. Questu duverà circa 3 mesi. U nostru scopu hè di fà l'offerta in aprile-maghju 2013 è di principià a custruzzione in lugliu-aostu.
Mahabad ok, Qamishlu fine di l'annu
Dichjarà chì a strada principale di Mahabad Boulevard, chì hè chjamata 75 metri, hè stata finita, Altun hà dettu: "L'offerta per e strade biciclette è pedonali hè stata ancu fatta, i travaglii cuntinueghjanu. Avemu un Boulevard Kamuşlu di 50 metri chì unisce a strada Şanlıurfa è a strada Mardin. Avemu pensatu à apre a strada, chì hè sempre in custruzzione, à u trafficu à a fine di l'annu. S'ellu ùn ci hè micca prublema, quandu apremu sta strada, serà una strada alternativa à a strada Sento. Dunque, i veiculi longhi è pesanti è i veiculi di transitu ùn anu più aduprà Sento Street, ma Kamuslu Boulevard. Cusì, ci sarà un sollievu in a cità. Dopu avè cunnessu a strada Şanlıurfa-Mardin in u prugramma di l'annu prossimu, sta volta organizzeremu a strada Mardin-Silvan cum'è un attraversu di a cità allargendu a strada esistente daretu à l'Università Dicle.
Ekinciler Street serà pedonale
Altun hà dichjaratu chì cù l'appruvazioni di u Pianu Maestru di Trasportu, Ekinciler Street passerà à u sistema ferroviariu è hà dettu: "In più di u sistema ferroviariu, a strada diventerà pedonale. Perchè avà troppu pedoni l'utilizanu. Ekinciler Street hà una aspettativa di pedestrianization. In più di questu, l'applicazioni unidirezionali seranu implementate. U numaru di veiculi in a cità hè ancu in crescita. Hè per quessa chì ùn avemu micca a pussibilità di allargà e strade in a nostra zona stretta, soprattuttu in Yenişehir, in i mura di a cità è in i vigneti. Siccomu ùn avemu micca una tale chance, a pedestrianizazione è l'applicazioni unidirezionali saranu messe in azzione ", disse.
Risoluzione di prublemi Pianu maestru di trasportu
Enfatizendu chì a suluzione à tutti i prublemi hè u Pianu Maestru di Trasportu, Altun hà dettu:
"Dopu chì stu pianu hè liberatu, una rivisione serà fatta in u trasportu publicu, intersezioni è strade. Soluzioni à cortu, mediu è longu andà venenu davanti à noi. Implementaremu prughjetti à cortu termine in 3-4 anni. Avemu principiatu sti studii. Avemu fattu aghjustamenti è migliure in certi junctions è strade. Tuttavia, cum'è hè cunnisciutu, per via di l'intersezzione multi-storia nantu à a strada Şanlıurfa, a ghjente inevitabbilmente usa u centru di a cità avà. Ancu i veiculi di tonnellate pesanti utilizanu u centru di a cità cum'è ùn ci hè altru modu. Tuttavia, se u boulevard Kamuşlu, chì serà finitu in pochi mesi, hè purtatu à a vita, un sollievu serà furnitu in a cità. Inoltre, e strade di circonferenza è i travaglii di intersezzione multi-piani da Autostrade cuntinueghjanu. Sì sti travaglii sò finiti, ci sarà qualchì sollievu in a cità. Di sicuru, questi anu ancu esse supportatu da u trasportu publicu. Per scoraggià a ghjente da i so arnesi, avemu bisognu di offre una alternativa. Questu succede cù u trasportu publicu sanu. Se ci hè un sistema ferroviariu, a ghjente inevitabbilmente rinuncerà i so veiculi. Avemu un studiu di fattibilità di 15 chilometri. Avemu dui corridori avà. Esceremu in licitazione per u primu di sti dui corridori. Vulemu chì i citadini utilizanu più l'Avenue Elazig è a strada di 75 metri. Karacadağ è Sento Street ponu esse prublemi.

Surghjente: http://www.gazetediyarbakir.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*