Passage pour piétons illuminé à Sofia

I luci rossi è verdi s'alluntanu quandu i pedoni passanu à traversu à a strada Vasil Levski vicinu à l'Università di Sofia. Grazie à e lampadine muntate nantu à l'asfaltu, a luce seguita i pedoni è avvisa i cunduttori da 150 metri di notte è 50 metri di ghjornu. U primu passaghju di pedoni illuminatu hè statu messu in serviziu in Sofia. I luci rossi è verdi s'alluntanu quandu i pedoni passanu à traversu à a strada Vasil Levski vicinu à l'Università di Sofia. Grazie à e lampadine muntate nantu à l'asfaltu, a luce seguita i pedoni è avvisa i cunduttori da 150 metri di notte è 50 metri di ghjornu. U sistema implementatu per a prima volta in Bulgaria

Hè statu sviluppatu da i ghjovani inventori di u Centru di Ricerca Spaziale di l'Academia di Scienze Bulgara (BAN). Hè previstu chì u passaghju illuminatu serà utilizatu in 4 posti diffirenti in a capitale. Sia l'applicazione hè efficace o micca, serà pruvata in i prossimi mesi. U sindaco di Sofia, Yordanka Fındıkova, chì hà apertu u passaghju per pedoni illuminatu, hà dettu: "Segueremu da vicinu stu passaghju per pedoni. "Se hè produtivu, urganizeremu altri passaggi impurtanti di Sofia in questu modu". Hà inclusu e so parolle. L'efficacità di l'applicazione, u costu di quale ùn hè micca statu divulgatu, serà pruvatu in i mesi à vene.

Fındıkova hà dichjaratu ch'elli sò stati occupati cù u prughjettu di l'illuminazione di i passaghji pedonali da l'annu passatu, Fındıkova hà dichjaratu chì hè difficiule per i cunduttori di vede i segni nantu à a strada di notte.

Fındıkova hà dettu chì e luci normali sò state installate à circa 260 passaghji pedonali in Sofia è hà dichjaratu chì 35 passaghji accidentati sò stati custruiti. Per tutti questi, a municipalità hà investitu circa 300 mila leva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*