A custruzzione di a stazione superiore hà iniziatu per u prughjettu di l'Antakya Cable Car

A custruzzione di e stazioni superiori per u prughjettu di l'Antakya Cable Car hà iniziatu: A custruzzione di e stazioni superiori di u prughjettu di l'Antakya Cable Car, chì serà custruitu trà İplik Pazarı è a muntagna Habib-i Neccar, da aghjunghje à u turismu di a cità. A municipalità di Antakya hà iniziatu.

L'autorità municipali anu informatu chì a linea di funivia chì si estenderà trà İplik Pazarı è a muntagna Habib-i Neccar serà di circa 150 metri di lunghezza è purterà 200 persone per ora.

Inoltre, hè statu dichjaratu chì i scavi cuntinueghjanu senza interruzzione in a seccione di a substazione induve currispondenu e gammi 5, chì sò u puntu di partenza di u telecabina.

E squadre, chì avianu risoltu prima u prublema di espropriazione di e case in l'area induve 5 pilastri separati seranu assemblati in u quadru di i travaglii di a substazione in u locu di İplik Pazarı induve a funivia serà custruita, è in seguitu cuntinuavanu l'scavi. in u rughjonu, hà finitu u travagliu realizatu in a regione in cuuperazione cù l'Altu Cunsigliu di i Munumenti è a Direzzione di u Museu.U travagliu di stallazione di a linea di funivia è di cabine hà da principià.

U prughjettu di a funivia, chì hè unu di i travaglii impurtanti in quantu à u turismu di a cità, hè previstu di esse cumpletu à a mità di u 2013.

Fonte: Star Agenda

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*