A Corte hà annullatu a decisione di a Linea Light Rail Atakum-Türk İş di UKOME

A decisione presa da a municipalità metropolitana di Samsun UKOME u 19 d'aostu di u 2011 in quantu à a linea Atakum-Türk İş Light Rail System Line hè stata annullata per via di a causa presentata da i cunduttori di minibus. In a so decisione ragiunata, u tribunale hà truvatu chì e linee per alimentà u sistema ferroviariu eranu insufficienti.
U Centru di Trasportu è Coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Samsun (UKOME) hà decisu di cambià a strada di a Linea Atakum-Türk İş Dolmuş, chì porta passageri trà i distretti di Atakum è İlkadım, u 19 d'Agostu 2011. Cù a decisione, i minibus chì operanu nantu à a linea Atakum-Türk-İş parteranu da u locu di almacenamentu di u distrittu Atakum Cağaloğlu Street, tornanu da a strada laterale Barış Street-Atatürk Boulevard-Atatürk Boulevard-Liman Junction, è seguitanu a direzzione di Rıhtım Street- Fuar Street-Çifte Hamam Junction (ritornu) Fuar Street Eranu obligati à riunite à u locu trà a Direzzione Regiunale di Trasportu è a Zona Franca è ùn entre micca in Atatürk Boulevard à u ritornu.
A DECISIONE hè stata à l'unanimità
MY, chì travaglia nantu à a Linea Atakum-Turkish Business Minibus, chì era restritta di entre in e regioni internu di u distrittu di Atakum per via di u cambiamentu di a strada, hà purtatu u prublema à a Corte Amministrativa Regiunale. U tribunale hà annunziatu recentemente a so decisione ragiunata in l'ultima audizione di u 17 d'ottobre di u 2012 è annullatu unanimu a decisione presa da a Municipalità Metropolitana UKOME, cù a pussibilità di appellu à u Cunsigliu di Statu. Inoltre, u tribunale hà stabilitu chì un totale di 677 lire, cumprese 200 lire per e spese di prucessu è 2 lire per i diritti di l'avucatu, esse raccolte da a municipalità metropolitana accusata.
U PRINCIPIU PUBLIC BENEFIT HA STU VIOLATU
In a so decisione ragiunata, chì hè stata data com'è u risultatu di l'esame di u rapportu di l'espertu, u tribunale hà dichjaratu chì i citadini chì vivenu in l'internu di u distrittu di Atakum anu avutu difficultà in u trasportu per via di l'inadeguatezza di e linee per alimentà u sistema ferroviariu. u cambiu di rotta, è chì sta situazione dirigerà a ghjente à i so veiculi privati ​​​​inveci di u trasportu publicu è chì a situazione in quistione hè in u core di a pianificazione di u trasportu è hà determinatu chì seria contru à u so spiritu è ​​una violazione di u principiu di benefiziu publicu.

Fonte: Medya73

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*