Trabzon Logistics vole apre à l'Asia cù u centru

L'Associazione di l'Esportatori di u Mari Neru Orientale (DKİB), cù u centru logisticu di Trabzon chì volenu esse stabilitu in Trabzon, vole ottene una parte più grande da u cummerciu chì si prevede di intensificà in u Caucasu, u Mediu Oriente è l'Estremo Oriente in u periodu à vene. .
U presidente di u Cunsigliu di DKİB, Ahmet Hamdi Gürdoğan, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a Regione Orientale di u Mari Neru hè in una pusizione strategica in termini di logistica è di cummerciu esteru.
Dichjarà chì volenu trasfurmà a Regione Orientale di u Mari Neru in un centru trà l'Asia è l'Europa rivivendu a storica Strada di a Seta, Gürdoğan hà dettu: "Oghje, u cummerciu mundiale hè cuncentratu in Asia. In u futuru, cù l'attivazione di e ricche risorse sotterranee in a regione Caucasu, Asia Centrale è Asia, u cummerciu mundiale serà cuncentratu in queste regioni. I paesi sviluppati si sò digià pusizianu sicondu sta situazione è sviluppanu rapidamente e so infrastrutture logistiche.
Enfatizendu chì Turchia duveria ancu fà pronta l'infrastruttura di u centru logisticu, Gürdoğan hà dettu:
"Hè per quessa chì avemu dumandatu a ferrovia Batumi-Hopa, chì avemu pruvatu à implementà dapoi u 1998. U Mari Neru Orientale serve cum'è un ponte in u cummerciu trà l'Asia è l'Europa. Tuttavia, i porti in a Regione di u Mari Neru Orientale operanu cù capacità inattiva per a mancanza di cunnessione ferroviaria à e rete internaziunali.
Vulemu ottene una parte più grande da u cummerciu chì s'intensificherà in i periodi à vene in Asia, è per quessa vulemu esse trà l'attori chì dirigenu stu cummerciu. Per questu scopu, travagliemu per a creazione di a reta ferroviaria Hopa-Batumi è u ritornu di a Regione di u Mari Neru Orientale à a so missione storica di a Ruta di Seta è a creazione di un centru logisticu in a nostra regione chì furnisce un flussu di carica regulare Asia."
"U Mari Neru orientale hè logisticamente attraente"
Enfatizendu chì a Regione Orientale di u Mari Neru hè diventata logisticamente attraente, Gürdoğan hà cuntinuatu:
"Hè impurtante chì a porta di cunfini Kazbegi-Verhni Lars, chì furnisce u passaghju di transitu à a Federazione Russa attraversu Georgia, hè stata aperta. In più di u Portu di Adler, chì hè utilizatu per u trasportu di merci, u Portu di Sochi hè ancu prubabile di esse riapertura à u trafficu di merci dopu à 2014. A causa di u fattu chì hè una strada di transitu à a regione asiatica, l'incertezza pulitica è i risichi in a regione di u Mediu Oriente, è i prublemi chì ponu accade in Iran è u Mediu Oriente in l'anni à vene, u transitu passa à l'Asia Centrale è l'Asia Centrale. I Republici Turchi attraversu questi paesi diventeranu risicatu. A pussibilità chì queste traversate portanu à u Kazakistan-Turkmenistan in ferry da Georgia-Russia è Makhachkala nantu à a costa Caspiana sopra a regione orientale di u Mari Neru rende a nostra regione attraente, postu chì sta strada si estende ancu in Cina è India per strada.
Nutendu chì un centru logisticu deve esse stabilitu in a regione orientale di u Mari Neru è a cunnessione ferroviaria Hopa-Batumi deve esse implementata rapidamente, Gürdoğan hà dettu:
"Grazie à stu centru da esse stabilitu in a Regione di u Mari Neru Orientale, ci hè a pussibilità di trasferimentu di transitu di e carichi chì venenu da a Federazione Russa è i paesi in u so hinterland via l'Europa è e materie prime chì vanu da questi paesi à i paesi europei. . Perchè hè 975 chilometri da u Mari Caspiu da a strada di u Mari Neru orientale. U fattu chì a regione hè assai più vicinu à u Turkmenistan è u Kazakistan cumparatu cù altre linee hè un vantaghju impurtante ".
Ahmet Hamdi Gürdoğan hà ancu dichjaratu l'impurtanza di a vicinanza di u Mari Neru orientale à u Mediu Oriente è hà dettu:
"U flussu di merci di transitu in u Mediu Oriente-Europa è u Mediu Oriente-Asia Centrale pare pussibule attraversu u centru logisticu previstu per esse stabilitu in Trabzon. U portu di Trabzon è i porti in altre regioni sò d'impurtanza strategica per u Nordu di l'Iraq, induve l'imprese occidentali investenu assai. L'apertura di u Tunnel Ovit farà ancu l'usu di sta linea più attrattiva ".

Fonte: Linea Logistica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*