U futuru ferroviariu Baku-Tbilisi-Kars di Georgia

U Primu Ministru georgianu Bidzina Ivanishvili hà dichjaratu chì tutti i prublemi prublemi trà Azerbaijan è Georgia sò stati risolti durante a so visita à Baku.
Ivanishvili hà ricivutu u Capu di l'Amministrazione Musulmana di Caucasu, Allahshukur Pashazade, chì era in Georgia per assistisce à e celebrazioni di l'2 anniversariu di a nascita di Ilya II, u capu religiosu di Georgia.
U Patriarca Ilya II, u presidente di u Parlamentu georgianu Davit Usupashvili, l'ambasciadore di l'Azerbaijan à Tbilisi Azer Hüseyin è alcuni diputati azerbaigiani anu assistitu à a riunione, è hè statu dichjaratu chì e relazioni religiose trà Azerbaijan è Georgia è a situazione di i musulmani georgiani sò stati discututi.
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à a riunione, Ivanishvili hà ricurdatu a so visita à Baku à a fine di dicembre di u 2012 chì sta visita era produtiva, parlavanu di tutti i prublemi cù u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev è ùn ci era micca prublemi prublemi trà i dui paesi.
Dichjarà chì l'Azerbaigian è a Georgia anu luttatu cù prublemi simili, Ivanishvili hà dettu: "Avemu da travaglià per risolve i prublemi in i nostri paesi, sviluppà i nostri paesi è vive cum'è vicini fraterni. L'amicizia di l'Azerbaijan è a Georgia deve esse un esempiu per altri paesi. L'interessi di i dui paesi sò in a listessa direzzione. Ùn permetteremu mai chì u benefiziu di un paese dannu un altru. Avemu accunsentutu in tuttu cù Aliyev. À u tempu, l'amicizia è a fratellanza trà i dui paesi avanzaranu più ", disse.
Visità Baku u 26 di dicembre di u 2012, Ivanishvili hà dichjaratu in i so dichjarazioni prima di a visita chì l'Azerbaijan vende gas naturale caru à Georgia è hè preoccupatu per u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK) per l'interessi di Georgia.
Ivanishvili hà ammissu chì hà agitu in fretta in queste dichjarazioni dopu a so visita à Baku, è hà nutatu chì u prughjettu di a ferrovia BTK era benefica per a Georgia è u prezzu di u gasu naturali chì anu compru da l'Azerbaijan era raghjone.

Fonte: Settore di u trasportu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*