U trenu Konya Ankara High Speed ​​​​hè più sicuru avà

U trenu Konya Ankara High Speed ​​​​hè più sicuru avà
E discussioni riguardanti u cunsumu di bevande alcoliche nantu à u Trenu d'Alta Velocità Konya Ankara è a dumanda di pruibisce a beie nantu à u trenu d'alta velocità anu datu risultati è a vendita d'alcool hè stata fermata.
Ci sò novi sviluppi in quantu à a vendita di alcolu nantu à u trenu d'alta veloce, chì hè stata annantu à l'agenda di Konya per un tempu. A vendita di bevande alcoliche hè stata fermata da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) per motivi chì "i passageri sò disturbati". Quandu i passageri di u trenu dumandavanu bevande alcoliche nantu à u menu di u ristorante di u trenu, sò stati accolti cù una risposta "fora di stock". In quantu à u prublema, i funzionari di TCDD anu cunfirmatu chì ùn ci hè micca pruibizione di l'alcohol in tutti i voli, ma a vendita di l'alcohol hè stata fermata nantu à i servizii di treni chì partenu da è versu Konya.
C'È C'È LANUNCE
Dichjarà chì certi citadini si sò lagnati di a situazione per via di u cunsumu d'alcohol in u Trenu d'Alta Velocità Konya-Ankara, u presidente di l'Associazione Konya Green Crescent, Sabri Pişkin, hà dettu: "U Cunsigliu di Controlu di l'Alcolu di Tabacco porta assai studii nantu à a limitazione di a vendita d'alcool. Avè una tale prohibizione di i treni d'alta velocità hè un passu impurtante in questu sensu. Parechji citadini si sò digià lagnati di a vendita di alcolu. "Hè stata una decisione adatta", disse.
U SUCCESS IN CIGARETTES pò ancu esse rializatu cù l'alcohol
Nutendu chì studii assai serii sò stati realizati in quantu à e sigarette in Turchia, Pişkin hà dichjaratu chì sò stati fatti studii per assicurà a listessa stabilità in l'alcoolu è hà dettu: "A Turchia travaglia per riduce u cunsumu d'alcohol in u quadru di i standard europei. "Tali restrizioni à l'alcoolu seranu introdutte in un futuru vicinu", disse. Ricurdativi chì i danni di u cunsumu d'alcohol sò capiti in u mondu è i pruibizioni sò cuminciati. Pişkin hà dettu: "In Russia, a vendita di l'alcohol hè avà pruibita dopu un certu tempu di notte. "Hè assai bonu per avè una tale prohibizione di i treni d'alta velocità", disse.
UNA DECISIONE APPROPRIATA
Dichjarà chì era una decisione approprita di piantà a vendita di alcolu nantu à i treni Konya, u presidente di l'Organizazioni Non Governative Konya, Latif Selvi, hà dettu: "Tutti i pulitichi di Konya è l'urganisazioni non governamentali anu travagliatu intensamente per pruibisce l'alcohol in u trenu d'alta velocità. Ùn anu micca ricevutu una risposta à e so dumande per un bellu pezzu. Cù i sforzi di u nostru Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu, u cunsumu d'alcohol hè statu pruibitu. "Semu estremamente soddisfatti di a prohibizione", disse.
I PASSAGERI ERANU DISTURBATI
Notendu chì e persone chì ùn anu micca beie alcolu in u trenu d'alta veloce eranu disturbati da sta situazione, Selvi hà dettu: "E persone chì ùn anu micca beie sò stati disturbati da sta situazione. A negatività era accaduta. "Grazie à sta prohibizione, e persone chì beie alcolu ùn puderanu micca disturbà e persone chì ùn beie micca", disse.
ÙN VEDU L'ACCIDENTI DI TRAFFIC ?
Dichjarà ch'ella ùn pò micca capisce e persone chì s'opponenu à a pruibizione di l'alcohol in i treni d'alta velocità, Selvi hà dettu: "U beie dannu ancu a so vita. Ùn fighjanu micca l'accidenti di trafficu chì succede ogni ghjornu ? "Parechje di sti accidenti succedenu per via di l'alcohol", disse.
DEVE ANCHE ESSERE BANCATO IN AVIONI
Selvi hà dettu chì nimu ùn hà u dirittu di disturbà un'altra persona, "I servizii di l'alcoolu duveranu ancu esse fermati in l'aviò. "In fattu, a vendita di bevande alcoliche in tutti i lochi publichi deve esse fermata", disse. Nutendu chì quelli chì difendenu i pruibizioni dichjaranu chì e so libertà sò ristrette, Selvi hà dettu: "A perspettiva basica di queste persone si trova in a so mancanza di valori religiosi. "Ùn anu micca reagitu listessa à a prohibizione di fumà, perchè ùn ci hè micca una pruibizione clara di fumà in a nostra religione", disse. Infine, Selvi hà dettu ch'ellu hà cunsideratu a pruibizione di l'alcolu chì disturba l'altri persone in a sucità cum'è una decisione pusitiva è hà dumandatu ch'ella sia implementata in tutte l'istituzioni pubbliche.

Surghjente: http://www.memleket.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*