Fermata di tramvia di Bosnia-Erzegovina è passaghju pedonale | Konya

Fermata di tramvia di Bosnia-Erzegovina è passaghju pedonale
Fighjate ciò chì Hüseyin Demir Bey, un citadinu, una persona chì vive in a cità, dice;
In u vicinatu di Bosnia-Erzegovina, i passageri sò stati trasferiti à a linea di tram in autobus per anni, è finu à avà, i residenti di u quartieru ùn sò mai stati torturati tantu.
L'autobus per andà à l'ultima fermata di u tram in u campus. L'amministrazione di l'università hà chjusu a strada induve andava l'autobus senza alcun avvisu è hà cuminciatu à ùn lascià micca in u tempu, sicuru, mentre chì a cumuna ùn hà micca pigliatu in considerazione e lagnanze è ùn hà pigliatu nunda. Mentre cuntinueghjanu à torturà l'abitanti di u quartieru, anu pigliatu a Moschea di Kayalar sottu à a fermata di u tram, chì ùn hè micca andatu luntanu perchè ùn ci era micca strade è pavimenti per i disabili è l'anziani, è ancu un carru ùn pudia passà. Avà, u Centru di a Ghjuventù parte è l'anu purtatu quì. Cumu questu locu invita u periculu ?
Ci hè un passaghju pedonale, ma micca tutti ponu aduprà l'elevatore, chì ùn hè micca custruitu secondu a densità di persone. Appena 2 parsoni ponu appena cullà i scalini fiancu à fiancu, appena u carru indentatu hè cacciatu, cumu esce da sta scala i malati o l'anziani chì ùn anu micca una carta di manu ?
Cumu aduprà stu passaghju pedonale ?
A ghjente spessu salta sopra e barriere o passanu induve ùn ci hè micca barriera. Ùn vogliu micca pensà troppu, quale pagherà per questu ?
Cum'è u quartiere di Bosnia-Erzegovina, a municipalità implementa una pulitica di tortura è tortura.
Ci vole almenu à pensà à quelli chì venenu da u paese, à i vechji, à i malati, à i disabile è à quelli chì portanu un carru.
Sfurtunatamente, ancu s'ellu ci sò alternative finu à avà, ùn anu micca pigliatu e nostre lagnanze in cunsiderazione. Vogliu chì preparate nutizie nantu à a STOP DI TRAM DI BOSNIA E ERZEGOVINA E PASSEGGIA PEDONALE, fotografia u statu di stu locu è rappurtate.
Grazie da avà.

Surghjente: http://www.memleket.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*