Metrobus hè diventatu un sistema di trasportu esemplare à u mondu

metrobus hè diventatu un sistema di trasportu esemplare à u mondu
metrobus hè diventatu un sistema di trasportu esemplare à u mondu

L'accordu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Guvernu di Punjab hà purtatu un soffiu d'aria fresca à u trafficu di a cità di Lahore, 12 milioni di abitanti.

Parlendu à a ceremonia di apertura tenuta cù a participazione entusiasta di millaie di persone, u Primu Ministru di u Statu di Punjab cù una populazione di 80 milioni, Shahbaz Sharif, hà dettu: "Vogliu ringrazià u Signore Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan è u Signore. U presidente Kadir Topbaş per u sustegnu infinitu chì ci anu datu ". Enfatizendu chì i prublemi di i so citadini chì aspittàvanu l'autobus per ore sò ghjunti à a fine, Şerif hà dettu: "I nostri poveri avianu da guardà i ricchi chì passavanu cù veiculi climatizzati. Da avà, i nostri poveri puderanu viaghjà rapidamente è in modu sicuru in metrobus climatizzati ".

Lahore Metrobus Line, chì purterà 120 mila passageri à ghjornu, si estende per 12 km nantu à a strada più trafficata di a cità di 27 milioni. 300 km di u prughjettu, chì custa 9 milioni di dollari in totale, hè custituitu da una strada elevata. A linea hè stata cumpletata in 10 mesi, battendu un record storicu. Metrobus serà liberu per u primu mese in Lahore, induve rickshaw à trè roti è veiculi chinesi causanu una intensa contaminazione di l'aria. In u metrobus, induve u bigliettu elettronicu serà validu, u prezzu di u bigliettu hè stimatu à esse in a gamma di 10-20 Rupees (18-35 Kurus), ancu s'ellu ùn hè micca statu annunziatu.

U sistema di metrobus, chì hè statu purtatu à Lahore da a cunsulenza tecnica è di prughjettu di Istanbul Metropolitan Municipality Transportation Inc., hà riduciutu a distanza chì pò esse viaghjata in 2 ore à 50 minuti.

U Vice Primu Ministru Bekir Bozdağ, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ahmet Selamet, Transportation Inc. hà assistitu à a ceremonia di apertura in Lahore. U direttore generale Ömer Yıldız hà participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*