TÜDEMSAŞ esiste durante a privatizazione di Kangal Thermal Vendu

TÜDEMSAŞ esiste durante a privatizazione di Kangal Thermal Vendu
U Partitu di u Muvimentu Naziunalistu Sivas U presidente provinciale Dr. Kürşad Ergün hà dichjaratu chì a Centrale Termale Kangal hè stata venduta è chì TÜDEMSAŞ hè u prossimu. Ellu disse: "Questu ùn hè micca una privatizazione, hè un impegnu".
L'offerta per a privatizazione di a Centrale Termale di Kangal, chì hè stata nantu à l'agenda di tutti i Sivas, in particulare u distrittu di Kangal, hè stata fatta per un tempu. Qualchidunu pò accettà questu cum'è privatizazione, ma in u nostru parè, hè un nome assai chjaru di PESKEŞ ÇEKME. L'offerta fatta hè u tradimentu di Sivas. In questa situazione, l'amministratori di l'AKP, u capu di a pruvincia, u capu di u distrittu, i membri di u cunsigliu, è ancu i diputati seguitanu a situazione senza fà un sonu è quasi sustene u giveaway.
Centrale Termale Kangal posseduta da Elektrik Üretim A.Ş. è Elektrik Üretim A.Ş. utilizata da a Centrale Elettrica. è a vendita di pruprietà immubiliarii di u Tesoru è a privatizazione di e zone cuperte da e licenze minera sò state cuncluse.
U partenariatu Konya Şeker-Siyahkalem hà premiatu u numeru più altu in l'offerta di privatizazione di Kangal Thermal Power Plant. A quantità datu era 985 milioni di dollari. Quandu si guarda à questi soldi, ognunu capisce chì sta offerta hè stata donata. Unu di i risorsi di produzzione più impurtanti di Sivas hè statu vindutu senza costu. Ancu u membru di u Parlamentu, u sgiò Bilgin, chì hà dettu ch'ellu era attivu in u guvernu malgradu esse di Kangal, ùn hà micca ughjettu à sta situazione per un ghjornu è ùn esitò à dà una maghjina chì sustene l'avvenimentu. Vi dumandu, sgiò Bilgin, cù quale faccia andate in a vostra circoscrizione ? Ùn pensate micca chì Kangal entrerà in a storia di Kangal cum'è una disgrazia ?
In u risultatu di a privatizazione, chì facenu tutte e persone chì travaglianu in Kangal Thermal Power Plant, chì serà u so destinu? Credu chì a ghjente di Kangal è Sivas darà sicuramente a risposta necessaria à i rispunsevuli.
Quandu aghju dettu chì TÜDEMSAŞ era u prossimu, alcuni dirigenti di l'AKP si sò opposti. In a nostra ricerca, avemu vistu chì TÜDEMSAŞ hè veramente u prossimu. TÜDEMSAŞ, u sangue di Sivas, hè statu postu in l'ordine di privatizazione. A mossa di privatizazione di TÜDEMSAŞ hè stata lasciata finu à dopu à l'elezzioni lucali, cum'è stimati ministri è deputati anu oppostu è insistia chì "ci metterà in una situazione difficile in l'elezzioni lucali". A so forza era solu abbastanza. Ùn importa micca quanti ministri è deputati pruvate à ritardà o copre stu prublema quant'ellu volenu, a verità escerà definitivamente.
Ùn sò micca sapè cumu i deputati di l'AKP è l'Onorevoli Ministru di a Difesa Naziunale affruntà u populu di Sivas quandu u so mandatu hè finitu. Dopu tuttu stu tradimentu, u populu di Sivas deve esse svegliatu è tene à i rispunsevuli. Altrimenti, Sivas continuarà à perde i so valori unu à unu è serà cundannatu à diventà un paese.

Surghjente: http://www.sivasmedya.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*