Mumenti di paura sò accaduti durante u trasportu di i carri esportati in Bulgaria

Mumenti di paura sò accaduti durante u trasportu di i carri esportati in Bulgaria
I vagoni di passeggeri di dorme di lussu pruduciuti da TÜRKİYE Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) per e Ferrovie Bulgare sò partiti cù camion speciali per esse consegnati. I camioni carichi di vagoni anu causatu inghjustu di trafficu in u circondu di u portu durante a so transizione da u District Lapseki di Çanakkale à Gallipoli.
A consegna di 30 vagoni di passageri cù traverse, a produzzione di quale hà iniziatu in Eskişehir l'annu passatu, hà iniziatu. I carru carchi nantu à i camioni partenu. I TIR carichi di vagoni chì passavanu da u District di Lapseki di Çanakkale à Gallipoli in ferryboat anu creatu imagine interessanti. Fighjulà i TIR di 32 metri di longu carchi di vagone sbarcà da u ferryboat in Gallipoli cù ochji curiosi. I prupietarii di i buttreghi anu avutu mumenti di paura mentre i camioni tornavanu da strade strette è vicoli. Unu di i TIR apposta per u trasportu di vagoni, cù u numeru di targa 16 AT 842, hà sbattutu in u paraurti di una vittura parcheggiata mentre manuvrava per turnà. I camioni anu causatu cunfittura di trafficu à a surtita di u portu. Allora, a polizia di u trafficu hè intervenuta è hà assicuratu u passaghju sicuru di camioni accumpagnati da scorta.
Hè statu infurmatu chì 32 di i vagoni cuntratti per 200 milioni 12 mila Euro dui anni fà seranu mandati à i Ferroviari Bulgari à a fine di stu mese, 8 d'elli u mese prossimu è i 10 restanti à a fine di l'annu. Hè amparatu chì 5 di i vagoni sò stati pensati per l'usu di i disabili.
Dichjarà chì i vagoni di dorme chì eranu prima impurtati da diversi paesi europei sò avà fatti in u nostru paese, Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) U direttore generale Erol İnal hà dettu: "Semu fieri di a nostra produzzione è di u successu di l'esportazione chì avemu ottenutu. Avà, i vagoni di treni sò stati aghjuntu à l'articuli d'esportazione di u nostru paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*