Un tram di 250 milioni di dollari in Gaziantep hè statu custruitu per 47 milioni di TL

Un tram di 250 milioni di dollari in Gaziantep hè statu custruitu per 47 milioni di TL
U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Dr. Asım Güzelbey hà dettu: "À quellu tempu, eramu una municipalità nantu à a lista nera di u tesoru. Cù l'attività è l'investimenti chì avemu fattu, avemu diventatu una municipalità esemplare in u mondu oghje ". disse.
Spieghendu i prughjetti di sviluppu di Gaziantep, Güzelbey hà dettu: "Quandu era u sindaco in u 2004, a municipalità metropolitana di Gaziantep era a seconda municipalità più indebitata in Turchia cù 1 miliardi 326 milioni di dollari. In altre parolle, era duie volte u debitu di Turchia à u FMI oghje. Questi debiti ùn includenu micca i debiti à i cummercianti, u mercatu è u cuntrattu. Era l'unicu debitu in u situ ufficiale. Per esempiu, nisun debitu di l'electricità hè statu pagatu trà u 1999 è u 2004. Accumulatu è trovu trilioni. Ci era parechji debiti impagati cusì ". disse.
Per d 'altra banda, Güzelbey hà dichjaratu chì a cità hè in crescita constantemente è sò necessarii novi investimenti, aghjustendu chì u trasportu hè unu di i prublemi più grande di a cità. Apuntendu chì hè sbagliatu di trasportà i citadini cù minibus è autobus cum'è lattine, Güzelbey hà nutatu chì anu decisu di custruisce un tram basatu annantu à questu. Spieghendu chì a cumuna chì risolve u trasportu hè una cumuna di successu, u sindaco Güzelbey hà citatu u trasportu publicu cum'è un esempiu di unu di i fatturi più impurtanti per risolve stu prublema.
Apuntendu chì pensanu à a reazione di fà metro è tram in u trasportu publicu, Güzelbey hà dettu chì ùn anu micca avutu l'uppurtunità di custruisce un metro. Dichjarà chì ùn puderanu micca scavà sottu terra per via di a struttura storica di a cità, Güzelbey hà dettu chì a maiò parte di u sottuterra in Gaziantep hè piena di ruine storichi. In questu casu, Güzelbey hà dettu chì u megliu modu per e so cundizioni era di custruisce un tram, è cuntinuò u so discorsu cusì:
"Semu nantu à a lista negra di u tesoru per via di i vechji debiti. Ùn pudemu micca prestitu un centesimu. Eppo, in questu casu, avemu pensatu cumu fà u tram. Ùn aghju micca ricevutu un centesimu di creditu straneru durante u mo mandatu di 9 anni. Nimu dà è u tesoru ùn permette. Avemu avutu difficultà ancu cù i soldi chì avemu ricevutu cum'è una cuncessione. U Tesoru hè assai strettu in questu tema. Hè bè chì era strettu. Perchè Turchia hà patitu assai in u passatu è l'inflazione hà righjuntu trè figuri è hè cascatu in u debitu. Ebbè, chì duvemu fà, e pussibulità di a cumuna ùn sò micca dispunibili. Ma ci vole dinù à custruisce stu tram. Avemu prumuvutu i nostri propri mezzi è u redditu di Iller Bank ".
CUSTRUIAmu 250 MILIONI DOLLARS DI TRAM PER 47 MILIONI TL
Dichjarà chì anu andatu porta à porta è truvaru un tram chì travagliava nantu à a linea in Francoforte, in Germania, Güzelbey hà dettu chì anu compru sti tramvii grazia à e relazioni bilaterali. Dichjarà chì i tramvii sò in vechji mudelli, ma funzionanu, Güzelbey hà cuntinuatu cusì:
"Avemu trovu una cumpagnia in Berlinu per a rinuvazione di questi tram. Queste cumpagnie vulianu 500 mila euro per un tram. Dopu avemu mandatu una squadra à queste cumpagnie è avemu ricevutu furmazione da elli. Ci era una fabbrica di carri di riparazione in Eskişehir, TÜLOMSAŞ. Avemu parlatu è accunsentutu cù sta fabbrica. Avemu purtatu i tram in Eskişehir è li rinnuvà quì. Avemu rinnuvatu cumplettamente i tramvii, chì anu solu roti è scatuli. Anni dopu, un amicu di altu livellu di Francoforte hè ghjuntu è ùn pudia ricunnosce i nostri tram in Gaziantep.
Dichjarà chì anu custruitu una linea di tram di 15 chilometri in u primu locu è chì custava 47 milioni di TL cù tutte e spese cumprese a custruzzione, a linea è u vagone, Güzelbey hà dettu: "Avemu finitu un investimentu chì puderia costà 250 milioni di dollari cù 47. milioni di TL. Avemu cuntribuitu à u bilanciu di a nostra cumuna cù sti opportunità è prughjetti. disse.

Surghjente: Emlakkulisi.com

2 Comments

  1. SN. FELICITAZIONI À ASIM GUZELBEY PER U SERVIZU SUPERIORE FATTU À GAZIANTEP.

  2. Aghju apprezzatu u vostru successu, ma ci hè una cosa chì mi dumandu, avete fattu l'accessu per i disabili à e stazioni di u tram, ma cumu i disabili o e donne cù carru si metteranu in questu tram, è perchè u tram ùn entra in a stazione d'autobus induve avete. pruibitu i servizii?Pensu chì u trasportu hè un grande investimentu, rispettu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*