L'escavazione di Marmaray hè cum'è u portu di a nave di Noè

L'escavazione di Marmaray hè cum'è u portu di a nave di Noè
L'osse truvate in i scavi di Marmaray in Yenikapı illuminanu a storia. L'esame di l'osse hà revelatu chì a storia di Istanbul data di 8500 anni fà. Inoltre, sò stati ottenuti risultati interessanti in relazione à a vita di ogni ghjornu di u periodu.

I scavi archeologichi, chì sò in corso da circa 9 anni in u situ di custruzzione di Marmaray in Yenikapı, sò per esse cumpletati.

In più di e ruine di u Portu di Teodosiu da u periodu Bizantinu, in a zona sò stati scuperti impronte umane, case è tombe. I scheletri di l'animali truvati durante i scavi sò almenu interessanti cum'è l'artifacti storichi.

TARTARUGHE DOMESTICHE E VULTURES FEED FOR THE SO PIUMS

Hè statu trovu chì 55 spezie diverse d'animali campanu, da a tartaruga domestica à i vulturi chì sò tenuti per l'usu in e so piume.

"COME U PORTU DI L'ARCA DI NOÈ, NON THEODISISUS"

In quantu à e ruine in Yenikapı, u ricercatore Vedat Onar hà dettu: "Questu ùn hè micca u portu di Teodisiu, ma cum'è s'ellu era u portu di l'arca di Noè".

PONTE À A STORIA DI ISTANBUL CUN MARMARAY

Allora chì dicenu i reperti di l'ossu ? L'investigatore Onar hà datu a seguente risposta à sta quistione:

Avemu vistu chì a storia di Istanbul ùn hè micca finita in l'anni 4-5 è si n'andò à l'8500. Esaminendu questi, pudemu custruisce u ponte in questu tunnel di u tempu. Per quessa, pruvemu à interpretà questu per capiscenu u passatu. "Cerchemu di dì à a ghjente cumu era a vita allora".

Scheletri d'animali storichi di 55 spezie seranu esposti in u campus Avcılar di l'Università di Istanbul da u 30 d'aprile.

Surghjente: www.trt.net.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*