I Ferroviari camminanu per prutegge TCDD

I Ferroviari camminanu per prutegge TCDD
E marche iniziate da a Piattaforma di i Ferroviari, chì hè stata stabilita da l'urganisazioni non governamentali stabilite in BTS è TCDD, in particulare a nostra Union Türk Transportation-Sen, cuntinueghjanu cum'è previstu.

U prucessu di attivismu esibitu hè per u scopu di prutezzione di TCDD.

Comu hè cunnisciutu, u Progettu di Legge, preparatu sottu u nome di Liberalizazione di TCDD, hè statu discutitu à a Cummissione di Travaglii Publici, Sviluppu, Trasportu è Turismu u 13 di marzu di u 2013 è hè statu mandatu cù u numeru di basa 441 per esse discutitu in u Grand National. Assemblea di Turchia.

Durante i negoziati di a cumissioni, u so statutu hè statu cambiatu da TCDD è Subsidiaries State Economic Organization (KİK) à State Economic Enterprise (IDT) per abolisce u monopoliu ferroviariu cù l'intervenzione di u partitu di guvernu.

Se u prugettu passa l'Assemblea Generale di l'Assemblea in a so forma attuale, u dirittu di uperà u Trasportu Ferroviario, u Traffico è l'infrastruttura, chì hè sottu u monopoliu di TCDD, serà eliminatu da u monopoliu TCDD, chì permette à u settore privatu di realizà trasportu ferroviariu è diventà un operatore di infrastruttura.
Ancu l'Amministrazione TCDD dice chì questu ùn hè micca una privatizazione, u prugettu di lege hè chjaramente una privatizazione. Qualchissia chì hè curiosu pò esaminà è ricerca.

Cum'è i travagliadori di i ferroviari è i Sindicati è l'Organizazioni Non-Guvernamentali chì li rapprisentanu, sapemu u puntu ghjuntu in u trasportu ferroviariu, vale à dì 4,5% in merci è 1,5% in passageri.

Sapemu ancu chì dui sbagliati ùn facenu micca un dirittu. Sapemu ancu chì e speranze date à a nostra nazione cù stu prugettu ùn saranu mai realità.

Ùn pudemu micca rializà e ferrovie dritte dicendu "Venite, Citizen, Venite" cù i braccia spalancate.

Sapemu chì a pulitica di u guvernu hè a pulitica di u statu mercante. Nimu ùn hè prufittuatu quandu avete u sistema di trasportu cù a logica di u mercante. Ancu u nostru funziunamentu di treni d'alta velocità perde 40%. Se seguite una pulitica chì vi prufittà, sta nazione è l'ecunumia di u paese pagarà u prezzu più pesante.

Dicemu chì se u statu furnisce servizii cum'è l'educazione, a salute, i trasporti è l'energia in vista di prufittu, farà u peghju dannu à u nostru paese è à a nostra ecunumia.

A realità daretu à a tempesta hè di creà u travagliu à pocu pressu è di fà a ghjente ricca cù trasportu caru. Dicemu à quelli chì si dumandanu ciò chì succede dopu à questu arrangiamentu. U trasportu ferroviariu hè in manu di cumpagnie multinaziunali. Dopu dinò, sta nazione pagherà u prezzu più pesante.

Ùn ci hè micca avvicinamenti veri, basati in fatti per mette in funziunà e ferrovie. TCDD, cù a so infrastruttura attuale, per esempiu, 80% di e so linee sò singole linee. Crià più di un operatore in una tale linea hè un invitu à l'assassini di trafficu. Colapserà nantu à TCDD cum'è un incubo è pruvucarà risultati irreparabili.

Nimu ùn deve esse preoccupatu di a bona vuluntà di a nostra unione, Turkish Transportation-Sen è i so membri. Un sindicatu chì cura di u so paese, di a nazione è di ogni tipu di valori suciali è ecunomichi, s'ellu face qualcosa, hè perchè piglia in contu l'interessi di u nostru paese, di a nostra nazione, di l'impiegati è di e generazioni future. Questu hè impensable.

Vulemu avvistà per l'ultima volta sia a vulintà pulitica sia i nostri burocrati di i trasporti, è pensemu chì saria in l'interessu di tutti di vultà, mentre a strada hè vicinu, è di ritirà un tali prugettu. Se e nostre autorità volenu lascià un bonu travagliu, duveranu à sente a voce di i ferroviari.

I unionisti d'acqua dolce sì à tuttu, signore, ma u so accostu maestru ùn vi farà micca bè. E nostre autorità anu ancu sbarazzatu di u sapemu tuttu cumplessu. Inseme sapemu assai. Inseme simu assai forti.

Nisunu di noi ferma induve simu. Quandu si guardemu dumane da ciò chì avemu fattu oghje, duvemu esse fieru di u travagliu chì avemu lasciatu. I dispiaci ùn ponu micca turnà u tempu.

Per chì una urganizazione veterana cum'è TCDD, chì hà una storia onorevole di 156 anni, per sustene i tempi boni è i tempi cattivi di a nostra nazione, sta urganizazione deve campà è esse mantenuta viva. Per quessa, invitamu tutti, in particulare i nostri urganisazioni di stampa è media, à sustene a nostra lotta.

PERCHE DUMANE PUDE ESSERE TROPPI TARDI.
UNIONE TURCA DI TRASPORTA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*