A Risposta di CANKESEN à i Reclami di Privatizazione di Ferrovie

A Risposta di CANKESEN à i Reclami di Privatizazione di Ferrovie
Hà dumandatu à Mevlana: "Avete lettu è scrittu tantu, chì sapete?" anu dumandatu. "Aghju cunnisciutu u mo locu!" disse.

Se dumandate perchè aghju fattu una tale introduzione à l'articulu;

In l'ultimi ghjorni, ci hè stata tanta arroganza sia in e social media sia in i media scritti è visuali ! Sè vo site una petra di pacienza in qualchì locu, si cracke, è dite: "Questu ùn hè micca tuttu".

In particulare in e ferrovie, l'agenda hè occupata in questi ghjorni. Comu sapete, a "Legge di Liberalizazione Ferroviaria" hè à l'agenda. Quellu chì piglia l'instrumentu parla cum'ellu vole è cum'ellu li cunvene, è ancu face longu frasi chì cumincianu cù "Dopu chì a lege hè statu promulgata".

Hè impussibile di scuntrà una sola parolla di speranza in queste longa frase.

L'amante di i diritti, Yunus Emre, dice:

"Aghju cercatu trà e lingue cumpetenti, aghju fattu una dumanda.

Ogni abilità hè accettabile, necessariamente decenza, decenza.

Siate nant'à a strada ghjusta, sì u truffatore chì pensa chì esisti,

Sempre chì tù ti cunnosci, site nantu à a strada bona ... "

A decenza hè u terminu usatu in u sensu di boni attitudini è cumpurtamenti chì sò diventati custumi, tradizioni è regule in una sucità o a cunniscenza chì li porta.

A funzione più distintiva chì distingue l'omu da l'altri cose viventi hè l'intelligenza è a vita. Perchè solu cù queste duie virtù una persona ghjunghje una persunalità cù una bona morale è decenza.

Dicemu chì a decenza, a ragione è a modestia sò assai impurtanti in e relazioni umane umane è cuntinuemu.

A Legge di Liberalizazione Ferroviaria hà occupatu a mente di noi ferroviari dapoi parechji anni, è a quistione "Quali seranu i sviluppi dopu à a lege hè promulgata?" un prucessu di dì.

"Chì anu fattu i sindicati è altre ONG finu à stu prucessu?" un prucessu chì i ferrovieri anu interrugatu.

A Legge di Liberalizazione Ferroviaria hè un testu custituitu da 14-15 articuli in totale. Tuttavia, à u principiu di e dumande avemu dumandatu à i nostri fratelli è sorelle Railwaymen cù quale avemu riunitu à e riunioni è seminarii tenuti durante i viaghji di l'urganizazione chì avemu fattu per uni pochi di mesi, "Quante persone ci sò trà voi chì leghje l'articuli. di a lege chì sò prubabilmente promulgate? " In risposta à a risposta à a quistione, avemu vistu chì u nùmeru di i nostri fratelli è soru chì leghjenu a lege ùn era micca assai, è sò generalmente agitu da a bocca.

Un'altra cosa chì hà attiratu a nostra attenzione durante i nostri tour di l'urganisazione hè chì l'impiegati anu dettu: "I ferrovii seranu privatizzati, seremu gettati in a piscina". "Quale dice?" o "Da quale avete intesu?" Quandu l'avemu dumandatu, a risposta chì avemu avutu era "Unu di i sindicati o ONG hè vinutu l'altru ghjornu è l'anu dettu".

"Bè, avete cridutu queste parolle?" Quandu dicemu, "A lege di privatizazione hè ghjunta. U statu ci trasfirerà à u settore privatu », dicendu ch'elli crèdenu; Tuttavia, in u risultatu di a nostra cunsultazione mutuale, avemu riunitu cù centinaie di i nostri fratelli chì anu pussutu esse cunvince è illuminati annantu à sta questione.

Duranti sti viaghji, avemu avutu l'uppurtunità di leghje inseme è interpretà l'articuli di a lege chì puderianu esse publicati cù grandi gruppi à e riunioni chì avemu fattu in parechje cità. Avemu vistu chì ! Duranti a preparazione di stu prugettu di lege è a so ghjunta à u parlamentu, sia l'urganisazioni non governamentali è a gestione di TCDD ùn anu micca pussutu furnisce a spiegazione è a chjarificazione necessaria à l'impiegati. "Chì hè bisognu di un tali arrangiamentu? Perchè a lege hè promulgata, chì porta ? latu hè inspiegabile. In u risultatu di sta situazione; Quandu avemu vistu a dimensione di l'impiigatu, avemu vistu chì prima di tuttu, ùn hà micca aiutu per sentu sicuru, sicurezza di u travagliu è sensu di appartenenza, è hà creatu un ambiente per a creazione di un elementu di paura, minaccia è pressione.

"Chì vole dì què?" si dici! Pensu chì s'è u mutivu, cumu è u risultatu di u prucessu durante l'elaborazione di a lege eranu stati bè espressi da i partiti, certi impiegati ùn anu micca ricursu à u metudu di piantà i treni evitendu a cunsultazione à u puntu chì avemu ghjuntu. oghje.

Cum'è Ufficiale di Trasportu Sen, avemu pruvatu à valutà u prucessu di redazione di a Legge di Liberalizazione Ferroviaria da u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, è ùn avemu micca cessatu di dumandà a quistione di ciò chì pudemu fà. In i nostri scontri cù a gestione di TCDD è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, avemu spressu annantu à ogni piattaforma chì unu di i prublemi più impurtanti di i nostri impiegati hè l'immunità di JOB ASSURANCE. Avemu fattu u nostru megliu per assicurà chì nimu di u nostru persunale hè mandatu fora di l'istituzione dopu à a lege è chì ùn anu micca disgustu.

In a nova struttura chì serà furmatu dopu à a lege per u cunfortu è a pace di l'impiegati, a sicurità di u travagliu di l'impiegati ùn hè micca toccu da i sforzi di u nostru sindicatu. U Direttore Generale di TCDD è u Ministru di i Trasporti hà personalmente espresu i sforzi di l'Ufficiale di Trasportu Sen è u so rolu in u prucessu in u prucessu di ristrutturazione cum'è una filiale di TCDD Transport, chì hè prubabilmente stabilitu dopu à sta lege.

In u risultatu, dopu à l'appruvazioni di a lege, nisun impiegatu di a ferrovia ùn serà ghjittata in a piscina, cum'è certi dicenu, è ùn anu micca persu a so sicurezza di u travagliu. Più sicurezza di u travagliu anu l'impiegati di Tüdemsaş, Tülomsaş è Tüvasaş affiliati à TCDD, più sicuri seranu l'impiegati di trasportu TCDD da stabilisce. Mi piacerebbe chì questu sia cunnisciutu.

Quantu hà cridutu è riesciutu à cunvince l'impiegati chì dopu à a lege, u settore privatu assediarà u nostru paese, l'imprese straniere invadiranu u nostru paese, u populu serà punitu, u trasportu serà realizatu à prezzi elevati, a dignità umana serà violata da a schiavitù è a subcontratazione, l'accidenti aumenteranu, u nostru avvene hè in risicu.

In u mondu d'oghje, hè impussibile di ottene grandi cose creendu un imperu di paura! A cumunicazione hè assai più faciule avà chè in u passatu. Tuttu u travagliu chì hè statu fattu o prughjettatu di fà avà si face davanti à l'ochji di a sucetà.

Inclusu sta frase;

"Siccomu ci hè tantu male in queste cose, avete fattu u chjamatu unionismu, chì si stalla in Ankara dapoi anni. Avemu avutu guardiani à e porte, induve sò avà ? Ùn pudemu micca vede, pudete vede?"

"Avemu avutu i cassieri in parechji posti. Avà, u persunale di u settore privatu travaglia in parechji lochi, induve sò i nostri travagliadori di box office?

"TCDD avia impiegati chì distribuìanu documenti, puliti, distribuzianu tè è concierge, li sapete? Induve sò?"

"Induve sò i nostri staffi chì facenu travaglii di mantenimentu è riparazione in parechji lochi, l'avete vistu?"

"Durante l'ultimi quindici anni, i carri di terzu, chì chjamemu terzu, è cumpagnie chì ùn anu micca scrittu TCDD nantu à elli, viaghjanu cù i numeri 33 75 o 23 75. Portanu ancu carichi assai bè, quasi 40% in u trasportu. Quale sò, i cunnosci o sapete chì issi vagoni circulanu annantu à e nostre linee dapoi parechji anni è facenu trasportu ?

Ùn dumandanu micca à l'omu: "Induve avete fattu a vostra attività sindicale dapoi tutti questi anni è ùn l'avete micca vistu?"

Di sicuru ch'elli saranu!

Perchè voi, chì ùn avete micca statu intesu finu à oghje, ùn trattate micca solu di e pulitiche di privatizazione di u guvernu indicà à l'Ufficiale di Trasportu Sen, chì hè statu autorizatu per a prima volta questu annu per copre a vostra inerzia, pigrizia è vergogna per anni, comu truverete l'uccasioni in i media scritti è visuali gridendu, ma dinò « Unioni pro-cullittivu » Quale crede à e vostre parolle « l'avemu à trattà » ? Sapete bè chì ùn ci hè più nunda per copre a vostra vergogna, nimu ùn vi crede più.

Dapoi anni, tutti l'impiegati anu cuminciatu à rende rispunsevuli di quelli chì anu roaming cum'è sindicati autorizati. In questi ghjorni, quandu u mese di l'autorità hè ghjuntu, l'impiegati cù a sfarenza di millaie di membri anu sustinutu l'Ufficiale di Trasportu Sen è tagliate i cunti di quelli chì cunsumu constantemente dicendu "Produci senza travaglià".

Cuncludemu u nostru discorsu ramintendu i pussibbili sviluppi dopu à l’emulazione di u prugettu di lege ;

A sicurezza di u travagliu di l'impiegati hè prutetta è TCDD Tasimacilik da esse stabilitu serà una filiale di TCDD. L'investimenti in l'infrastruttura ferroviaria ùn saranu micca privati ​​di u sustegnu statale, è l'infrastruttura è e unità di treni d'alta velocità continuanu à esse supportate.

A gestione di u trafficu hè stata sottu u monopoliu di TCDD. Quandu a lege hè stata esaminata, i terreni di TCDD ùn sò micca stati donati à alcuna persona o istituzione. A superiorità di i treni, l'autorità di espropriazione, a custruzzione di a linea di junction è l'autorità di affittu per 49 anni, basta chì u costu hè pigliatu da l'altra parte à l'ultimu centesimu, ancu i cunflitti in l'accidenti chì sò accaduti per anni. à i passaghji à livellu cunduceranu à u rinfurzamentu di a manu di TCDD dopu a lege.

Quessi sò e cose chì vegu è leghje in a lege.

Inoltre, u regulamentu in quantu à a ritirata di l'impiegati hè ancu dispunibule in a lege è hè pianificatu cum'è 25,30% è 40%. L'impiegati ùn anu micca benefiziu di questu incentive. Ci hè una distanza trà i salarii di l'impiegati è e so pensioni. Cunsigliemu à i nostri impiegati, chì vedenu sta situazione cum'è un prufittu, di rectificà sta situazione in i cuntratti cullettivi chì faremu, è micca di ritirata.

Rispettati Fratelli Ferroviari;

Cù questu articulu chì aghju scrittu, vulia infurmatu nantu à u prucessu. Vi salutu cun amore, rispettu è riverenza.

Surghjente: www.ulastirmamemursen.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*