Alstom in l'annu fisicu 2012 / 2013

Alstom in l'annu fisicu 2012 / 2013
Alstom hà ottenutu un rendimentu cummerciale è operativu impressiunanti è u flussu di cassa gratuitu hè diventatu pusitivu Tra u 1 d'aprile di u 2012 è u 31 di marzu di u 2013, a quantità di ordini ricevuti da Alstom hà aumentatu di 10% rispetto à l'annu precedente, righjunghjendu 23,8 miliardi di euro. Cum'è annunziatu prima, u Gruppu hà rializatu un forte livellu di ordine di 6,6 miliardi d'euros in u quartu trimestre, cù un rapportu ordini à vendita sopra 10 per u 1u trimestre consecutivu. A vendita di 20,3 miliardi d'euros hà dimustratu una crescita di 2% paragunata à l'annu passatu.

I rivenuti da l'operazioni ammontanu à 10 milioni d'euros, righjunghjendu un margine operativu di 7,2%, un incrementu di 1.463 punti base cumparatu à u listessu periodu di l'annu passatu. U prufittu nettu hè cresciutu di 2011% in quantu à l'annu 12/732, da 802 milioni d'euros à 10 milioni d'euros. U cash flow gratuitu hè diventatu pusitivu, righjunghjendu 2012 milioni d'euros in l'esercizio 13/408 Alstom prupunerà un dividendu di 5 euro per azione à a so prossima Assemblea Generale annuale, una crescita di 0,84% rispetto à l'annu passatu.

Patrick Kron, Presidente è CEO di Alstom, hà dettu: "U Gruppu hà fattu un forte rendimentu cummerciale, dimustratu da un rapportu di cunversione di ordini di più di 2012 per ogni trimestre di l'annu finanziariu 13/1. E vendite anu aumentatu malgradu i bassi fini di u travagliu interim in u settore Rinnovabili è i clienti chì rallentanu certi prughjetti in u settore Grid. U marghjenu operativu hè aumentatu cumparatu cù l'ultimu annu fiscale, soprattuttu grazia à l'esekzione curretta di i cuntratti è l'optimizazione di i costi. U flussu di cassa liberu hè diventatu notevolmente pusitivu dopu dui anni di numeri negativi.

E nostre aspettative à longu andà, basate nantu à i fundamenti ecunomichi attrattivi, restanu listessi per tutti i nostri mercati. Tuttavia, per via di e cundizioni di u mercatu più difficili, u nostru rendimentu à cortu termine hè previstu di esse affettati da volumi più bassi di quelli previsti. In questu cuntestu, aspittemu chì e vendite crescenu organicamente in u bassu unicu digitu, u marghjenu operativu per esse stabile in l'annu finanziariu 2013/14 è dopu cresce à circa 8% in i prossimi dui à trè anni. A generazione di cash resta una priorità. "Continuemu à aspittà un flussu di cassa liberu pusitivu annu annantu à questu periodu". disse.

Un forte rendimentu cummerciale

A quantità di ordini ricevuti da Alstom hè cresciutu di 2012% in paragunà à l'annu precedente, righjunghjendu 13 miliardi d'euros in l'annu fiscale 10/23,8. L'attività cummerciale hè stata robusta in i paesi in via di sviluppu, induve circa a mità di l'ordini totali sò stati acquistati. U settore di u trasportu hà avutu particularmente successu in Europa. À u 31 di marzu di u 2013, i travaglii in corso anu aumentatu di 7% è ammontanu à 31 miliardi d'euros, chì rapprisentanu a vendita di 53 mesi In u settore di l'energia termale, i cuntratti impurtanti sò stati firmati. In particulare, l'ordine di 26 turbine di gas sò stati ricevuti da a Cina, u Regnu Unitu, u Ghjordanu, l'Israele è a Tailanda, induve i primi dui turbine di gas GT12 sviluppati sò stati venduti Grazie à l'altu numeru di turbine GT26 venduti, u Gruppu hà superatu a quantità di ordine ricevuta in l'eserciziu 2011/12 in l'esercitu 2012/13 hà aumentatu da 2,8 GW à 5 GW, quasi duppiendu a so quota di GW.

U gruppu hè ancu attivu in u campu di vapore, cù diversi sistemi di turbine venduti in Arabia Saudita (Heavy Fuel), India è Egittu. Thermal Power hà benefiziu di una forte attività in sistemi di cuntrollu ambientale è di rinnuvamentu è sistemi di serviziu Renewable Power hè stata particularmente attiva in u campu di u ventu in l'annu fiscale 2012/13, in particulare in Brasile. Hydro hà firmatu trè cuntratti impurtanti in Etiopia, Colombia è Brasile, chì permettenu à u settore di l'energia rinnuvevule per ottene una forte parte di u mercatu Dinù in stu periodu, u settore Grid hà ricevutu u flussu di solitu di ordini chjuchi è mediu in u mondu. L'India (800 kV) è a Germania (Offshore) anu registratu l'ingressu di l'ordine record cù dui grandi prughjetti di corrente diretta di alta tensione.

U trasportu hà rializatu u so annu più forte da l'annu finanziariu 2009/10 in l'Europa Occidentale, in particulare cù i treni regiunale in Germania, Italia è Svezia, treni d'alta velocità in Svizzera, treni suburbani è metro in Francia è signalazione in i Paesi Bassi hè statu ancu arregistratu. U gruppu hà firmatu grandi cuntratti fora di l'Europa, cumprese metro in Brasile, veiculi di ferrovia ligera in Canada è un cuntrattu di mantenimentu in Kazakhstan.

Migliura graduali di vendite è ingressu operativu

In l'annu finanziariu 2012/13, a vendita di u Gruppu hà righjuntu 2 miliardi d'euros, un aumentu di 20,3% in paragunà à l'annu precedente. Stu incrementu hè statu guidatu da l'Energia Termale (+5%) è u Trasportu (+6%), chì si sò ricuperati da a forte calata di l'annu passatu. A vendita in u settore di l'Energia Rinnovabile hè diminuita di 11% in a prima mità di l'annu, affettatu da rivenuti assai più bassi nantu à i grandi cuntratti idroelettrici eseguiti in America Latina. I rivenuti di u settore di a rete sò cascati di 5% per via di i clienti chì rallentanu certi prughjetti, in particulare in India. In l'esercizio finanziariu 2012/13, u risultatu di l'operazione hè stata di 1.406 milioni d'euros contru 1.463 milioni d'euros in l'annu precedente. U margine operativu di u Gruppu hà aumentatu di 10 punti base à 7,2%. U marghjenu operativu in u settore di l'Energia Termica hè aumentatu da 9,7% à 10,4% l'annu passatu, chì benefiziu di volumi più alti è misure di costu. U marghjenu operativu di u settore di l'Energia Rinnovabile hè diminuitu da 7,4% à 4,9% paragunatu à l'annu fisicu precedente, per via di u livellu di vendita bassu, l'erosione di u prezzu in u campu di u ventu è l'impattu negativu di i primi cuntratti di venti brasiliani. U marghjenu operativu in u settore di a griglia hè stata stabile à 6,2%, grazia à una bona eseguzione è ottimisazione di i costi, malgradu i volumi bassi è un pocu di trasfurmazioni di ordini cù margini bassi. U marghjenu operativu di u settore di u trasportu hà cuntinuatu à migliurà da 5,4%, grazia à studii nantu à a crescita di volumi è i costi.

U prufittu netu hè stata di 10 milioni d'euros, un aumentu di 802% cumparatu cù l'annu passatu. Questa figura include i costi di ristrutturazione di 137 milioni d'euros, principalmente in i settori Grid è Renewable Power, è una cuntribuzione pusitiva di 68 milioni d'euros da Transmashholding (2011 milioni d'euros realizati in l'annu 12/32).

U flussu di cassa liberu hè diventatu pusitivu

U flussu di cassa liberu hè diventatu pusitivu à 2012 milioni d'euros in l'annu finanziariu 13/408, sustinutu da una gestione efficace di u circondu è malgradu u livellu bassu di accordi EPC chì afectanu i pagamenti anticipati di i clienti. Paragunatu à l'annu passatu, a generazione di flussu di cassa liberu hè aumentata di circa 1 miliardo d'euros.

U 1 d'ottobre di u 2012, u Gruppu hà aumentatu u so capitale per 350 milioni d'euros per via di una rapida custruzzione di libri preliminari. U 4 d'ottobre di u 2012, Alstom hà lanciatu una nova emissione obbligazionaria di 2,25 milioni d'euros, cù interessi à 2017 % è scadenza in uttrovi 350. Dopu avè pigliatu in contu l'aumentu di capitale, l'aghjustamenti di a pensione è u pagamentu di dividendi, u patrimoniu di l'azionista hè aumentatu durante u periodu da 31 milioni d'euros à u 2012 di marzu 4.434 à 31 milioni d'euros à u 2013 di marzu di u 5.104. 31 milioni d'euros à u 2012 di marzu di u 2.492. u debitu hè diminuitu à EUR 31 2013 milioni à u 2.342 di marzu di u 2011. Cette diminution s'explique principalement par le cash-flow libre positif et certains investissements financiers, partiellement compensés par la croissance du capital et le paiement de dividendes pour l'exercice 12/XNUMX.

In più di u pianu di rimborsu di u debitu in fasi chì hà iniziatu in settembre di u 2014, u bilanciu di u Gruppu resta solidu, cù un patrimoniu grossu di 2013 miliardi d'euros è un limitu di creditu di 2,2 miliardi di euro à a fine di marzu 1,35.

Augmentation du dividende par action à proposer à la prochaine Assemblée Générale Annuelle

U Cunsigliu di Amministrazione hà decisu di prupone un dividendu di 2 Euro per azione, in crescita di 2013% rispetto à l'annu prossimu, à a prossima Assemblea Generale Annuale chì si terrà u 5 di lugliu di u 0,84. Stu dividend currisponde à una tarifa fissa di pagamentu di 32% è, se appruvatu, serà distribuitu u 9 di lugliu di u 2013.

Ricerca è Sviluppu Continuu è Spese di Capitale per a crescita futura

In l'annu finanziariu 2012/13, Alstom hà cuntinuatu à investisce in ricerca è sviluppu (R&D) è spese di capitale, perseguendu una pulitica di partenarii è acquisti selettivi, per rinfurzà a so presenza in i mercati dinamichi di e spese di R&D aumentate à 2012 milioni d'euros l'annu finanziariu 13/737 hè ghjuntu. Frà una quantità di sviluppi significativi, Thermal Power hà cuntinuatu à fucalizza nantu à e turbine di gas, cù u scopu di offre un rendimentu più altu, una migliore efficienza è una flessibilità aumentata. Renewable Power hà stallatu u primu prototipu di turbina Tidal 1 MW in Scozia. Grid hà sviluppatu l'interruttore HVDC più veloce di u mondu. Infine, Transport hà lanciatu u so veiculu di ferrovia ligera (Citadis Spirit) per u mercatu nordamericanu.

E spese d'investimentu sò state mantenute à un livellu sustinibili à 505 milioni d'euros, chì permettenu à i quattru Settori di sviluppà e so capacità è mudernizà a so copertura industriale, in particulare in i mercati emergenti. Renewable Power hà rinfurzatu i so prudutti marini è tecnulugii acquistendu Tidal Generation Ltd (TGL), chì hè tutta di Rolls-Royce. TGL hè una sucietà impurtante in u disignu, u sviluppu è a produzzione di turbine di corrente di marea chì recullanu è trasfurmanu l'energia di i currenti di marea per pruduce energia elettrica.

Alstom hà rinfurzatu a so cullaburazione investendu US $ 40 milioni in American BrightSource Energy Inc., un pioniere in a tecnulugia di l'energia solare cuncentrata. Alstom, chì hà gradualmente aumentatu a so participazione dapoi u so primu investimentu in 2010, avà pussede più di 20% di u capitale. In settembre 2012, Grid hà firmatu un memorandum d'intesa cù Toshiba Corporation per stabilisce a cooperazione nantu à a rete intelligente, più specificamente i sistemi chì sustenenu l'integrazione à grande scala di e fonti d'energia rinnuvevuli in a reta.

Guida attuale

I mercati in i quali u Gruppu opera mostranu prospettive stabili è solide à longu andà, basate nantu à fundamenti ecunomichi attraenti per tutti i mercati di destinazione, cunfirmendu l'ugettivi strategichi di Alstom basati nantu à a crescita di i profitti è l'eccellenza operativa. Tuttavia, in l'ultimi dodici mesi, e cundizioni ecunomiche anu deterioratu ancu mentre l'ambiente cumpetitivu resta sfida. Queste duie fluttuazioni, ridutte da e misure relative à l'efficienza operativa è i costi attraversu l'ottimisazione di a cobertura, duveranu influenzà u rendiment futuru à cortu termine. In questu cuntestu, e vendite sò previste di cresce organicamente in u bassu unicu digitu, cù u marghjenu operativu previstu di mantene stabile in l'annu finanziariu 2013/14 è poi aumentendu gradualmente à circa 8% in i prossimi dui à trè anni. A generazione di cassa resta un focus chjave è u flussu di cassa liberu deve esse pusitivu annu annantu à questu periodu.

Les états financiers consolidés d'Alstom ont été inclus dans le rapport de gestion approuvé par le Conseil d'administration lors de sa séance du 6 mai 2013. http://www.alstom.com Si pò accede da u situ web à. I cunti sò stati verificati è appruvati In cunfurmità cù e raccomandazioni AFEP-MEDEF, Alstom hà furnitu infurmazioni in quantu à a remunerazione di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Alstom. http://www.alstom.com Si pò accede à u situ web sottu à l'intestazione About / Corporate Governance / Remuneration of the Executive Officer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*