Annunziate a "muralità" à a stazione di Ankaray!

L'annunziu di a "moralità" in a stazione di Ankaray! : L'annunziu di "moralità" in a stazione di Kurtuluş di Ankaray, induve millaie di persone viaghjanu ogni ghjornu nantu à a linea Dikimevi-AŞTİ, hè stata purtata à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

L'allegazione chì l'ufficiali in a stazione di Kurtuluş di Ankaray anu annunziatu "Cari passageri, per piacè agisce in cunfurmità cù e regule d'etica" annantu à u sistema di avvisu di voce hè stata dumandata à u Ministru di l'Affari Interni Muammer Güler da u Deputatu di Ankara Levent Gök.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dumanda scritta presentata da CHP Ankara Deputy Levent Gök à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale Turca, dumandendu à u Ministru di l'Affari Interni Muammer Güler di risponde:

"Cari passageri, per piacè agisce in cunfurmità cù e regule d'etica" hè statu annunziatu in u metro di Ankara Kurtuluş, purtendu à reazzione di i citadini. L'ufficiali di u Metro anu fattu una dichjarazione dicendu: "Un avvisu hè statu emessu per i ghjovani chì sò visti inappropriatamente nantu à e camere di u metro". In questu cuntestu;

1-Chì hè a funzione principale di e camere di metro? Hè a misura di sicurità o morale?

2-Chì hè fattu quandu si trova un prublema di sicurità? A terminazione di u cumpurtamentu chì viola a fiducia hè sottumessu à un annunziu?

3-Quale decide s’ellu si cumportanu in modu eticu o micca i citadini chì stanu à aspittà di i veiculi à a stazione ? Ci hè una tale autorità è duveri?

4-Quale dà l'istruzzioni per fà annunzii in tali casi?

Ci hè una struzzione per "piglià i standard morali" datu à i funzionari di u metro?

5-Quali precautions pensate di piglià contru à a pussibilità chì sta attitudine si trasformi in una pratica chì surviglia è intimida i citadini è i periculi ch’ella porà ?

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*