A Fundazione di Tünektepe Cable Car è Tünektepe Daily Facilities hè stata stallata

L'offerta di custruzzione di funivia antalya tunektepe hè cunclusa
L'offerta di custruzzione di funivia antalya tunektepe hè cunclusa

I fundamenti di Tünektepe Cable Car è Tünektepe Daily Facilities, previsti per esse custruitu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Antalya, sò stati posti. A cerimonia di iniziu di u prugettu, chì hè prevista per esse cumpletu in un annu, hè stata in Tünektepe. Parlendu à a ceremonia, u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale Faruk Karaçay hà dettu chì anu pensatu à compie u prugettu in un annu. Dichjarà chì un sognu s'hè fattu realità cù a cerimonia di rivoluzione, Karaçay hà nutatu chì u prughjettu serà cumpostu da Tünektepe Cable Car è Tünektepe Daily Facilities.

Dichjarà chì i prughjetti costaranu circa 13 milioni di lire, Karaçay hà dettu chì l'investimentu hà da pagà per sè stessu in 5 anni. Spieghendu e caratteristiche di u sistema di telecabina, Karaçay hà dettu: "U sistema di telecabina servirà 200 persone per ora. A so lunghezza horizontale hè di 685 metri è a diferenza di elevazione trà e stazioni di discesa è di salita hè di 604 metri. U viaghju durarà trà 6-10 minuti. I cabine seranu per 8 persone. Ci sarà una terrazza naturale, caffetteria, terrazze di vista, spazii di recreazione è stand induve i prudutti lucali seranu venduti in l'area di Tünektepe Daily Facility. "Ci sarà ancu i parchi di ghjoculi per i zitelli". disse.

U guvernatore Ahmet Altıparmak, chì hà assistitu à a cerimonia di apertura, hà dettu chì u Prughjettu Tünektepe hè statu sognu da u 1972. Dichjarà chì un sognu hè diventatu oghje, u guvernatore Altıparmak hà dichjaratu chì Tünektepe hè u megliu postu per fighjà Antalya. Altıparmak hà dettu chì i turisti amanu ancu a vista di Tünektepe. Altıparmak hà dettu chì l'accordi seranu fatti in u scopu di u prugettu è Tünektepe diventerà mudernu, è chì ci saranu duie piste induve i picculi elicotteri ponu atterri è decolla.

L'anzianu Ministru di a Difesa Naziunale è u Diputatu di u Partitu AK Antalya Vecdi Gönül, u guvernatore Ahmet Altıparmak, u sindaco metropolitanu Mustafa Akaydın, u secretariu generale di l'amministrazione provinciale speciale Faruk Karaçay è altri membri di u protocolu anu assistitu ancu à a cerimonia di inaugurazione.

Dopu à i discorsi, a cirimonia di sfondate hè stata fatta cù a participazione di i membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*