Perchè TÜLOMSAŞ ùn era micca inclusu in u Prughjettu Tram

Perchè TÜLOMSAŞ ùn era micca inclusu in u Prughjettu Tram
U presidente di a filiale di MÜSİAD, Sıtkı Karaca, hà criticatu implicitamente u sindaco di a municipalità metropolitana Yılmaz Büyükerşen in a so dichjarazione nantu à e linee di tram. Karaca hà dettu in a so dichjarazione: "Cum'è filiale Eskişehir Müsiad, vulemu sparte i nostri pensieri nantu à i sistemi di tram è ferrovia cun voi.

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì u sistema di Eskişehir Rail hè un prughjettu chì hà iniziatu durante u periodu Aydın ARAT tardu. I studii di u sistema ferroviariu sò stati iniziati in Eskişehir da u sindaco di u periodu, Aydın ARAT, è u primu prughjettu di u sistema ferroviariu hè statu preparatu da l'Università Tecnica di u Mediu Oriente in 1994. Un protocolu hè statu ancu firmatu per a manutenzione è a riparazione da esse realizatu in TÜLOMSAŞ. U prugettu ùn pudia esse principiatu dopu a morte di Aydın Arat. Ancu se un protocolu hè statu firmatu cù TÜLOMSAŞ in quantu à i sistemi ferroviari in u prugettu implementatu durante u periodu Büyükerşen, u prughjettu di Tram hè alluntanatu da u so scopu iniziale dopu à 1999. Per via di avè TÜLOMSAŞ custruisce un vagone, ancu i protokolli ùn sò micca stati cumpresi. Mentre eramu inizialmente destinatu à pruduce u nostru propiu tram, per via di e scelte sbagliate fatte, avemu diventatu dipendente da l'esteru, è Eskişehir è dunque tutti i nostri soldi sò andati à l'esteru. Stu prughjettu, chì puderia furnisce millaie di impieghi è un valore aghjustatu à a nostra cità, hè andatu assai oltre u so scopu per via di scelte sbagliate di rotte è scelte sbagliate.

Avà, voi, stimati membri di a stampa, pudete esse dumandate induve hè venutu in mente sta questione ? In u risultatu di a nostra visita in Bursa, u travagliu chì Bursa hà iniziatu à pruduce u so propiu tram sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Bursa ci hà purtatu à fà stu comunicatu di stampa. Immaginate u puntu chì avariamu ghjuntu in 17 anni, indipendentemente da opinioni pulitiche in a nostra pruvincia, se stu travagliu, chì hè statu pianificatu è iniziatu 17 anni fà durante a fine di u periodu Aydın ARAT, era statu cuntinuatu, se i protokolli cù TÜLOMSAŞ eranu stati seguiti. , Scelte sbagliate ùn sò state fatte è passi sbagliati ùn sò micca stati fatti. Ùn era mancu sinceru per esse una pruvincia chì pruducia i tramvii di a so cità è vende tramvii à a so cità cum'è à tutta a Turchia è ancu à l'esteru. Semu una urganizazione chì esprime constantemente chì ùn facemu micca bon usu di l'opportunità chì avemu è chì duvemu fà. Semu una pruvincia chì hà avutu farina, zuccheru è oliu dapoi anni, ma ùn hà pussutu fà halva per via di tensioni inutili. Tantu semu cusì, seremu rispunsevuli di falà in daretu à e pruvince ch’eramu in cumpetizione.

U fattu chì a nostra pruvincia, chì hà una urganizazione assai arradicata cum'è TÜLOMSAŞ, u centru di e ferrovie, hà persu stu incidente à Bursa hè una situazione chì duvemu tutti tene a nostra testa in e mani è pensà. L'arte hè bella, i prughjetti suciali sò belli. Si deve esse sustinutu. Tuttavia, i prughjetti suciali ùn anu micca significatu, salvu ùn ci sò investimenti industriali rivoluzionarii in a cità. Se assumemu chì un prughjettu pianificatu 17 anni fà hè statu implementatu dieci anni fà à u peghju, imaginate da induve Eskişehir puderia vene, cù una subindustria chì produce è vende da 10 anni, allora Eskişehir serà una cità europea.

Surghjente: http://www.esgazete.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*