Cerimonia di inaugurazione in Algeria

Centru di custruzzione
Centru di custruzzione

Cerimonia di inaugurazione in Algeria: Yapı Merkezi servirà un puntu sfarente in Algeria sta volta cù a custruzzione di Sidi Bel Abbes Tram, chì hà una lunghezza totale di una sola linea di 41,1 km.

À a Cerimonia di inaugurazione di u Tram Sidi Bel Abbes tenuta u sabbatu 22 di ghjugnu, u Ministru di i Trasporti di a Republica Populare Democràtica Algeriana Amar Tou, l'Ambasciadore Algerianu Adnan Keçeci, a Republica di Turchia, u guvernatore di Sidi Bel Abbes Hattab Mohamed, u Direttore Generale di l'Amministrazione Metro Algeriana Aomar Hadbi, Yapı Merkezi U presidente di u Cunsigliu di İnşaat Emre Aykar è u direttore generale di Yapı Merkezi İnşaat, Özge Arıoğlu, anu assistitu.

Yapı Merkezi intraprende a custruzzione di a prima linea di u Prughjettu di Tram Sidi Bel Abbes. Sta linea parte da a stazione Cité du 20 Août in u sudu di a cità, cuntinueghja longu a strada circundante chì circunda a cità à est è cunnetta à a stazione Cascade. Questa strada include l'istitutu di scienze mediche di a cità, l'ospedale, u parcu di a cità, l'Ospedale di Maternità Sidi Yacine, u terminal di u passageru di u nordu, a nova stazione ferroviaria per esse custruitu, u campus universitariu, etc. Darà accessu à punti impurtanti cum'è.

Quandu u sistema hè cumpletu, a vitezza cummerciale media di u tram sarà 400 km / h cù una distanza trà stazioni chì varieghja da 1370 m à 19.1 m. U Prughjettu di Tram Sidi Bel Abbes serà finitu in 38 mesi è consegnatu à u patronu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*