Trasferimentu di a ferrovia in Denizli

Movimentu di Ferrovia in Denizli: Scambiu di u Pianu hè statu fattu per l'Area di Freight and Maneuvering, chì l'industriali di Denizli anu aspittatu per un bellu pezzu è per quale e Ferrovie Statali anu finitu u so studiu di fattibilità. I membri di u Cunsigliu Municipale anu dichjaratu u parcu è a zona verde cum'è una zona urganizata di ricuperazione.

A decisione chì l'urganisazioni industriali chì cuntinueghjanu a so attività sia in a Zona Industriale Organizzata sia in i zoni Organizzati di Reclamazione in Denizli era aspittata. U Cunsigliu Municipale di Denizli hà ancu fattu a so parte per a linea di trasportu chì furnisce una cunnessione diretta di l'imprese industriali à u portu di Izmir.

Una zona in u distrettu di Akçeşme hè stata scelta per l'area di trasportu è di manuvra di i Ferrovii statali, induve l'industriali furnissi un trasportu più prezzu. U cunsigliu municipale hà ancu fattu una decisione di scambiu di pianu per l'area di 13 mila 752 metri quadrati per quale a Direzzione Regionale DDY hà realizatu un studiu di fattibilità.
L'area, chì era prima riservata cum'è un parcu è una zona verde, hè stata dichjarata una zona urganizata di ricuperazione. In u scambiu di u pianu, u spaziu verde di a stessa dimensione hè stata furnita cù dui parcelle separati. In questu modu, Denizli hà guadagnatu a so zona verde è a so zona di trasportu è di manuvra ferroviaria.

L'espropriazione di l'area, una parte di quale era terri di tesoru è una parte appartene à a municipalità di Denizli, hà fattu in dui mesi. U guvernatore Abdülkadir Demir è u presidente di a Càmera di l'Industria di Denizli, Müjdat Keçeci, anu ancu contribuitu seriu à a zona di carica è manuvra.

A zona di carica esistenti in Sarayköy ùn perderà micca a so funzione dopu a custruzzione di a nova zona di carica. Tuttavia, a nova zona di carica serà d'impurtanza vitale in particulare per i fabricatori di cavi, fabbriche di marmura, fabbriche tessili è zone di serra chì operanu in u centru di a cità è a Zona Industriale Organizzata.

Surghjente: www.denizlihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*