TCDD assume l'attività attiva in a determinazione di i Normi ​​Ferroviari Internaziunali

TCDD assume l'attività attiva in a determinazione di i Normi ​​Ferroviari Internaziunali
L'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC) hà discututu i studii realizati versu a creazione di Standards Ferroviari Internaziunali (IRS) in e riunioni chì hà tenutu in Parigi, a capitale di Francia. I funzionari di TCDD chì anu assistitu à a riunione anu scambiatu opinioni dandu infurmazioni nantu à i studii di standardizazione realizati in e ferrovie.

Dans le cadre des réunions de statut, l'UIC a tenu le 26-28 juin 2013 à Paris, la capitale française, le 16ème Conseil régional européen (26 juin), le Conseil exécutif de l'UIC et la 82ème Assemblée générale (27 juin). A delegazione guidata da İsmet Duman, Vice Direttore Generale di TCDD, rapprisenta TCDD à a riunione. U focu di e riunioni era u travagliu di standardizazione realizatu in l'UIC, sia à u livellu europeu sia mundiale. In questu cuntestu, à a riunione, infurmazione hè stata data nantu à l'ultimu statutu di l'accordi di cuuperazione tecnica chì UIC farà cù l'urganisazioni di standardizazione internaziunali cum'è a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) è ISO. I studii realizati per l'istituzione di Standards Ferroviari Internaziunali (IRS) sò stati discututi. Unu di i sviluppi rimarchevuli in u scopu di sti studii hè statu u prughjettu di creà 1520 standard ferroviari internaziunali cumminendu l'Organizazione Internaziunale per a Cooperazione Ferroviaria (OSJD) è i standard UIC per e ferrovie cù un calibre di 1520 mm, realizatu da UIC. Un altru prughjettu iniziatu in u scopu di i studii di standardizazione, u tema di l'aghjurnà di e ricevute UIC, era ancu sottu à u microscopiu à a riunione. In u scopu di u prugettu, hè statu annunziatu chì 21 chips UIC seranu aghjurnati questu annu. In u scopu di u travagliu di standardizazione realizatu à u livellu europeu, ci hè statu un accordu tecnicu trà l'UIC è l'Agenzia Ferroviaria Europea (ERA) in quantu à a sincronizazione cuntinua di e sezioni pertinenti di i Documenti Tecnici ERA per l'Applicazioni Telematiche (TAP) per i passageri è e ricevute UIC.

In più di u direttore generale di TCDD, İsmet Duman, u direttore generale di l'UIC Jean-Pierre Lobinoux, u direttore di cumunicazione UIC è u coordinatore di u Mediu Oriente Paul Veron, u novu presidente di a Cumpagnia Saudita di Ferrovia Mohammed Khaled Al-Suwaiket, u vicepresidentu di e relazioni internaziunali Abdullah Railway esperti di diversi paesi. di u mondu, cumpresu S. Balhaddad, participò. À a riunione, u desideriu di i Ferroviari Sauditi per piglià un rolu più attivu in UIC è soprattuttu in u Cunsigliu Regionale UIC Middle East (RAME) hè statu spressu. L'opinioni sò state scambiate nantu à e pussibuli spazii di cooperazione.

In una altra riunione tenuta in u scopu di a visita di Parigi, a 30a riunione di u Cumitatu di l'Organizazione di a Cunferenza Mondiale UIC ERTMS, chì serà ospitata da TCDD trà u 4 di marzu è u 2014 d'aprile 11, hè stata tenuta da UIC. À a riunione tenuta trà UIC, TCDD, l'urganisazione chì hà intrapresu l'avvenimentu è i rapprisentanti di l'industria ferroviaria, sò stati discututi tematiche urganistiche cum'è u budget è u prugramma di u cungressu. U Diputatu General Manager İsmet Duman hà dichjaratu chì, cum'è TCDD, feranu ogni cuntribuzione pussibule à u successu di questu avvenimentu, chì si terrà à u Centru di Cungressu di Istanbul Haliç.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*