Celebrendu a Settimana Ferroviaria da u presidente Ürgüp

Celebrendu a Settimana Ferroviaria da u Sindaco Ürgüp: u Sindaco di Sivas, Doğan Ürgüp, hà publicatu un missaghju di felicitazione per a Settimana Ferroviaria.

U presidente Ürgüp, in u so messagiu; "In u nostru paese, l'ultima settimana di settembre hè celebrata cum'è a Settimana Ferroviaria ogni annu. U trasportu ferroviariu, chì hà iniziatu in Inghilterra in u 1825 per a prima volta in u mondu, hà iniziatu cù a custruzzione di a ferrovia trà İzmir Aydın in u 1856. Cennetmekan Una nova era hè stata aperta in u nostru paese cù l'impurtanza data à e ferrovie durante u regnu di Abdülhamit II. Nta l'anni dopu, soprattuttu durante a Guerra di l'Indipendenza, i ferrovii chì portavanu armi, forniture è suldati à i nostri fronti, è i nostri veterani sò stati trasportati à a reta, è e ferrovie anu ghjucatu un rolu maiò in a nostra vittoria in a Guerra di l'Indipendenza cù u so. impurtanza strategica è sustegnu logisticu.

Ürgüp hà cuntinuatu u so missaghju cusì:

"Cù a dichjarazione di a Republica, l'impurtanza data à e nostre ferrovie hè aumentata. In u 1923, ci era una reta di ferrovia 4559 km in u nostru paese, mentri in 1940 sta lunghezza righjunghji 8637 km. L'impurtanza data à e ferrovie hà cuntinuatu à aumentà ghjornu per ghjornu è e nostre ferrovie sò state rinnuvate secondu e cundizioni di u ghjornu è cuntinueghjanu à esse rinnuvate. Oghje, e ferrovie sò largamente usate cum'è un modu di trasportu veloce è sicuru in i paesi sviluppati. I prughjetti di treni d'alta veloce, u numeru di quale hè aumentatu in u nostru paese, soprattuttu in l'ultimi anni, hè un investimentu currettu è necessariu. A cuntribuzione di i nostri travagliadori di ferrovia chì si sacrificanu è si sacrificanu in u stadiu chì avemu ghjuntu in u trasportu ferroviariu hè innegabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*