U prughjettu BALO hà da cuntribuisce à l'esportazione di l'obiettivi utilizendu in modu efficace u trasportu ferroviariu.

U prughjettu BALO hà da cuntribuisce à l'esportazione di l'obiettivi utilizendu in modu efficace u trasportu ferroviariu: u presidente di a Camera di Cummerciu di Ankara (ATO), Salih Bezci, hà dettu chì l'Organizazioni Logistiche di Büyük Anadolu (BALO) AŞ hè un sistema chì cuntribuisce à l'esportazioni di u trasportu utilizendu efficacemente u trasportu ferroviariu, chì hà ùn hè statu usatu in modu efficace finu à avà.

A riunione introduttiva di BALO, chì hà cuminciatu à trasportà merci via ferrovia, hè stata tenuta in a Camera di l'Industria di Ankara (ASO) 1a Zona Industriale Organizzata (OSB).

Parlendu à a riunione, Bezci hà dichjaratu chì u trasportu hè una parte indispensabile di l'esportazione di merchenzie è chì e pruvince chì anu u vantaghju di u trasportu sò un passu avanti in l'esportazioni.

Dichjarà chì circa 52 per centu di i prudutti d'esportazione di Turchia sò trasportati per mare, 40 per centu per terra è 7 per centu per aria, Bezci hà nutatu chì a parte di e ferrovie hè di circa 1 per centu.

Indittendu chì un investimentu di circa 2023 miliardi d'euros in u trasportu marittimu, terrestre è aereu hè necessariu per a Turchia per ghjunghje à u so scopu d'esportazione 65, Bezci hà dettu: "L'investimenti in queste zone inevitabbilmente significaranu un aumentu di e emissioni di carbonu chì dannu l'ambiente. Tuttavia, u trasportu ferroviariu hè un sistema di trasportu ecunomicu è prevedibile cù emissioni di carbonu bassu, vale à dì à tempu, disse.

Bezci hà dettu chì BALO hè un sistema chì hà da cuntribuisce à l'esportazione di l'obiettivi utilizendu in modu efficace u trasportu ferroviariu, chì ùn hè micca statu utilizatu in modu efficiente finu à avà. Dichjarà chì grazia à u prugettu, i prudutti di l'Anatolia ghjunghjeranu à i paesi logistichi di l'Europa in tempu è sicuru, Bezci hà dettu: "U prughjettu purterà tuttu u pesu di l'industriali è l'esportatori in u mondu".

Dichjarà chì ATO hà una parte di 15 per centu in a cumpagnia BALO, Bezci hà enfatizatu chì ponu dà 1 per centu se dumandata da ASO 5st OIZ.

  • "Cù BALO, i nostri costi di trasportu diminuiranu"

Ahmet Kaya, presidente di ASO 1st OSB Board of Directors, hà dichjaratu chì ci sò 245 fabbriche di fabricazione in a so regione è circa 30 mila persone sò impiegati.

Dichjarà chì a quantità di esportazione attuale di a regione hè di circa 1,5 miliardi di dollari, Kaya hà spiegatu chì facenu sforzi intensi per ghjunghje i so obiettivi di 2023. Kaya hà rimarcatu chì u prublema più grande di l'industriali hè u trasportu di merchenzie per esse esportatu è hà dettu chì tutti l'attori duveranu agisce inseme per risolve stu prublema.

Kaya hà indicatu chì per ghjunghje à u scopu di l'esportazione di 500 miliardi di dollari, l'esportazioni via ferrovie duveranu esse aumentate à u 15 per centu è hà dettu: "Se pruvemu di esportà 500 miliardi di dollari cù camioni, circa 10 mila chilometri di fila TIR sò necessarii. Per quessa, e strade è u carburante sò necessarii. Dunque, e ferrovie sò assai impurtanti per l'esportatori. Ci hè statu sviluppi significativu in i ferrovie in l'ultimi anni 4-5. I treni d'alta velocità sò ghjunti in ghjocu. E ferrovie alternative sò state custruite. "Questu mostra chì l'infrastruttura ferroviaria necessaria per ottene u nostru scopu d'esportazione serà custruita", disse.

Dichjarà chì crede chì BALO aumenterà l'esportazioni da e ferrovie, Kaya hà dettu chì u primu viaghju di u prugettu hè statu fattu l'8 di settembre, è e merchenzie chì sò state prima consegnate in 15 ghjorni sò state consegnate in 5 ghjorni cù BALO.

Kaya hà dichjaratu chì cù BALO, i costi di trasportu diminuiranu di circa 30 per centu cumparatu cù u trasportu terrestre, è hà enfatizatu chì questu aumenterà a competitività in l'esportazioni.

  • "U nostru scopu hè di esse u principale operatore di treni di Turchia chì realizà u trasportu naziunale è internaziunale".

U Direttore Generale di Büyük Anadolu Logistics Organizations (BALO) Inc., Hüseyin Isteermiş, hà dichjaratu chì BALO hè affiliatu à l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia, 75 camere di cummerciu, camere di cummerciu è industria, scambii di merci, 15 zone industriali organizzate. , Public Stores Türk Inc è Fornitori di servizii di trasportu è logistica internaziunale, hà dichjaratu chì hà una struttura cù i partenarii 93, cumpresa l'Associazione.

İşermiş hà dettu chì u so scopu hè di aumentà a cumpetitività di l'industriali in u cummerciu esteru riducendu i so costi di trasportu, per sustene li in entra in novi mercati è assicurendu a so permanenza quì, è di furnisce un trasportu ferroviariu programatu è regulare da tutti i punti induve e ferrovie si estendenu Turchia.

Dichjarà chì a ferrovia deve esse ripresa per aumentà l'esportazioni, İşermiş hà dichjaratu chì e regioni ghjunte da a ferrovia sò sviluppate in ogni campu.

"U nostru scopu hè di esse u principale operatore di treni chì realizanu trasporti naziunali è internaziunali in Turchia", hà dettu İşermiş, è hà datu infurmazioni nantu à u travagliu è u sistema di BALO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*