A Vita di a Ferrovia di Kardemir

kardemir
kardemir

Kardemir hè a vita di a ferrovia: Kardemir, a prima fabbrica integrata di ferru è l'acciaio di Turchia è l'unica cumpagnia chì produce prudutti longu à basa di minerale, sperimenta l'eccitazione di a Fabbrica di Roti Ferroviari, chì hà da scopu di mette in serviziu in 2016. U General Manager Fadıl Demirel, cù quale avemu parlatu di tuttu, da i successi chì anu fattu Kardemir à unu di i vitali di l'industria turca, à a so visione è missione; "A nostra cumpagnia hà aduttatu fà Karabük u centru di pruduzzione di materiale ferroviariu cum'è a strategia più basica", dice.

A realizazione di u prugettu, a fabricazione è l'assemblea di parechje strutture industriali dapoi u so stabilimentu, Kardemir hè cunnisciutu com'è "Factory Making Factories" in Turchia. Hè ancu assai adattatu per dì chì Kardemir hè una scola per parechje cumpagnie. Inoltre, a cumpagnia, chì attribuisce a massima impurtanza à i prughjetti di rispunsabilità suciale, cuntinueghja à purtà i ghjovani educati è innovatori di u futuru à i settori, soprattuttu cù i so investimenti in a Facultà di Scienze Ecunomiche è Amministrative, Istitutu di Ferru è Steel è Ricerca è Centru di sviluppu in u campus di l'Università Karabük. In più di tutti i primi chì hà purtatu à u settore, Kardemir mantene a so caratteristica di esse l'unicu fabricatore di ferrovia di u nostru paese. Kardemir, chì hè statu unu di i principali attori in i prughjetti di sistemi ferroviari di recente crescita, sta sperimentando l'eccitazione di a Fabbrica di Roti Ferroviari. Kardemir General Manager Fadıl Demirel; "U periodu d'investimentu hè previstu per 3 anni è hè destinatu à compie l'investimentu à a fine di a prima mità di u 2016 è à cumprà u primu pruduttu à u principiu di a seconda mità di u 2016", dice.
Ci vuleria à sente da voi nantu à u locu di l'industria siderurgica in l'ecunumia turca. U ferru è l'azzaru hè unu di i più grandi settori d'esportazione, è ci sò parechje cumpagnie di ferru è azzaru trà e più grande cumpagnie in u nostru paese.

L'industria siderurgica turca hè unu di i più grandi settori exportatori di u nostru paese. L'esportazioni totali di l'acciaio di Turchia in 2012 anu righjuntu 17 miliardi 152 milioni di dollari è hà realizatu 151,8 per centu di l'espurtazioni totali di Turchia di 11,2 miliardi di dollari, facendu u sicondu settore exportatore dopu l'industria di l'automobile. In cunsiderà i prudutti indiretti di ferru è azzaru in pezzi di machini, navi è yachts è l'industria di l'automobile, a parte indiretta di ferru è azzaru in e nostre esportazioni righjunghji u 30 per centu. Questu hè un signu chì u nostru paese hè avà un paese di ferru è azzaru.

L'imprese di l'industria di ferru è di l'azzaru guidanu a lista di e prime 500 cumpagnie di Turchia; Ci sò 50 cumpagnie siderurgiche trà e prime 13 cumpagnie. Turchia hè ancu in una pusizioni assertiva in u mondu cù a so pruduzzioni di ferru è azzaru. U nostru paese si trova in u 8u postu in i più grandi produttori di l'acciaio in u mondu.

Pudete dà infurmazione nantu à i prudutti Kardemir è i settori chì serve?

Comu sapete, Kardemir hè u solu fabricatore di ferrovia di u nostru paese. Ùn ci hè micca un altru fabricatore di ferruviali fora di Kardemir in u nostru paese è trà i paesi di a regione, cumprese i binari di treni d'alta velocità finu à 72 metri di lunghezza. Inoltre, Kardemir hè l'unicu stabilimentu di u nostru paese in a produzzione di l'acciaio strutturale finu à 750 millimetri di larghezza. Servindu l'industria cù più di 40 tippi di acciai strutturali, Kardemir pruduce ancu ghisa, fioriture, billette, azzaru di custruzzione ribbed, ferru angulare, pali di mine, coke è coke by-products, è furnisce input di basi à a custruzzione, a minera, u trasportu. e settori industriali.

Pudete parlà brevemente di l'investimenti di Kardemir chì anu datu un grande impetu à l'ecunumia regiunale è naziunale ?
A nostra cumpagnia hà aduttatu a visione di "pruducia almenu 3 milioni di tunnellate d'azzaru cù u putere cumpetitivu glubale pruducia prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia". A nostra sucetà, chì piglia passi fermi versu stu scopu, cuntinua a so attività d'investimentu intensivamente. In questu cuntestu, a nova Sinter Factory è l'Altu Furnace N ° 2011 sò state messe in opera in a prima mità di u 1, a nova Lime Factory in 2012, è a New Cuntinuous Casting Facility à u principiu di u 2013. Inoltre, a nova centrale elettrica di 50 MW è a nova pianta di coke cù 70 furnace sò stati cumpletati è cumincianu a produzzione u mese passatu. Per d 'altra banda, i studii cuntinueghjanu rapidamente nantu à i prughjetti di aumentà a capacità di pruduzzione di l'acciaieria, l'investimenti in u novu altufurnu è novu Rod (rotu grossu) è Coil Rolling Mill, è a creazione di un stabilimentu di indurimentu di ferrovia in u Rail Profile Rolling Mill. Cù i prughjetti d'investimentu specificati, e capacità mirate seranu ottenute.

U novu Rod and Coil Rolling Mill avarà una capacità di produzzione di 700 mila tunnellate / annu è appellu principalmente à l'industria di l'automobile è di a fabricazione di machini. I prudutti cù un altu valore aghjuntu, chì ùn sò micca pruduciati in u nostru paese è sò acquistati da l'esteru, puderanu esse pruduciutu à a facilità. U periodu d'investimentu previstu hè di 2,5 anni. L'investimentu hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2015. Cù u Rail Hardening Facility per pruduce i rails in sugheru induritu, i rails in sugheru induriti chì u nostru paese hà bisognu è chì sò attualmente soddisfatti per l'impurtazioni seranu pruduciuti. A nostra cumpagnia face ancu investimenti significativi in ​​u campu di l'energia. Centrale d'energia cù una capacità di 50 MW è Centrale idroelettrica cù una capacità di 22,5 MW custituiscenu i nostri investimenti impurtanti in u campu di l'energia.

A Centrale Elettrica di 50 MW genera energia elettrica utilizendu u residuu dopu l'usu di gas di coke, gas d'altufurnu è gasi di cunversione di l'acciaieri liberati cum'è sottoprodotti da l'Alti Furnaci, Coke Coils è impianti di l'acciaieri. Hè un investimentu ambientale impurtante, perchè permette l'usu di gasi di scarti derivati. HEPP Project, a nostra filiale ENBATI A.Ş. hè mantinutu da L'investimentu hè previstu per esse cumpletu in 2014. Cù questi investimenti, a nostra cumpagnia pruducerà tutta l'electricità chì hà bisognu cù i so propiu mezi, è serà in una pusizioni di vende u surplus.

I sistemi ferroviari sò diventati unu di i punti principali di l'agenda in Turchia. Cumu valutà u putenziale attuale di i sistemi ferroviari in u mondu è in u nostru paese?

Quandu l'infrastruttura ferroviaria di u nostru paese hè esaminata, si vede chì ùn sò micca stati investimenti significativi finu à l'ultimi anni, è l'investimenti fatti in i primi anni di a Republica sò stati soddisfatti. Per questu mutivu, in l'anni intervenuti, un sbilanciamentu impurtante hè accadutu in u settore di u trasportu di u nostru paese, à u cuntrariu di i paesi sviluppati, u trasportu stradale hà guadagnatu pesu è u trasportu ferroviariu hè in ritardu.

Hè stata aduttata cum'è una pulitica statale per eliminà stu sbilanciamentu in u settore di u trasportu è per aumentà a parte di u trasportu ferroviariu in u settore, è investimenti significativi sò stati fatti in u settore di u trasportu ferroviariu in l'ultimi anni.

In u "Planu Maestru di Trasportu" preparatu da u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni TR, u trasportu ferroviariu era cunsideratu cum'è un prublema impurtante, è hè statu mintuatu chì l'eliminazione di u squilibrio in u sistema di trasportu dipende largamente da a capacità di attruverà a dumanda. chì hà sceltu a strada di a ferrovia. Hè destinatu à aumentà a parte di a ferrovia, chì hè prevista per esse u metudu di trasportu più impurtante di u futuru in u Pianu Maestru di Trasportu, in u trasportu tutale è cusì à creà un sistema di trasportu equilibratu è sanu. In questa direzzione, TCDD hà determinatu i so scopi strategichi. Alcuni di sti prughjetti chì sò destinati à esse realizati finu à u 2023 sò i seguenti: Espansione di u trenu d'alta velocità è u parcu di locomotive, espansione di u parcu di veiculi di vagone di merci è passeggeri, rinnuvà e linee esistenti, custruendu 10 mila chilometri di alta velocità. linee di trenu, custruendu una nova linea ferroviaria convenzionale di 4 mila chilometri, u Prughjettu Marmaray hè cumpletu è 700 milioni di passageri sò trasportati annu, u Prughjettu EgeRay hè cumpletu, u Prughjettu BaşkentRay hè cumpletu, i centri logistichi sò stabiliti, a quota di a ferrovia hè aumentata à 10 per centu in passageri. trasportu è 15 per centu in u trasportu di merci, u trasportu di merci à 200 milioni di tunnillati / annu Aumentendu a parte di u settore privatu in a gestione ferroviaria à 50 per centu, a produzzione di treni d'alta velocità in u nostru paese, aumentendu a parte di u settore privatu in u nostru paese. pruduzzione è mantenimentu di veiculi rimorchiati è rimorchiati.
Quandu l'obiettivi stabiliti da TCDD sò esaminati, si vede chì l'investimenti fatti in u settore ferroviariu cuntinueghjanu à aumentà.

Un altru sviluppu impurtante in quantu à u trasportu ferroviariu hè a Legge nantu à a "Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu", chì hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale è hè entrata in vigore u 01.05.2013. Cù sta lege, e cumpagnie private puderanu custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria è operanu nantu à a reta ferroviaria naziunale. U scopu più impurtante di a liberalizazione hè vistu cum'è l'aumentu di a parte di e ferrovie in u trasportu di merchenzie.
I piani di TCDD per u trasportu ferroviariu è a liberalizazione di e ferrovie è l'ingressu di u settore privatu in u trasportu ferroviariu mostranu chì l'impurtanza di u trasportu ferroviariu aumenterà ancu di più. Parallelamente à l'aumentu di u trasportu ferroviariu, i locomotive, i vagoni è altri parchi di veiculi di trasportu ferroviariu di TCDD è di u settore privatu aumenteranu significativamente. In questu rispettu, hè previstu chì u settore di u trasportu ferroviariu in u nostru paese serà un mercatu in crescita.

Quandu hè statu stabilitu u Rolling Mill Rail and Profile in a vostra cumpagnia? Pudemu avè infurmazione nantu à a capacità di produzzione annuale, l'esportazione è a cartera di i clienti di a facilità?

Rail and Profile Rolling Mill hè statu cumissionatu in u 2007. Hà una capacità di 450.000 tunnellate / annu. Hè l'unica facilità trà u nostru paese è i paesi di a regione chì ponu pruduce ogni tipu di rails finu à 72 metri di lunghezza, è ancu grandi profili finu à 750 mm di larghezza, anguli finu à 200 mm di larghezza è grossi tondi è alti. acciai di fabricazione di qualità di tutte e dimensioni sin'à 200 mm di diamitru. Cù l'investimentu in Rail and Profile Rolling Mill, a nostra Cumpagnia, chì risponde à tutti i bisogni ferroviari di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hè diventata una sucietà chì pò esse exportatu à tutti i mercati mundiali, in particulare à i paesi regiunale cum'è Siria, Iran. è l'Iraq.

In quale tappa hè u travagliu nantu à a Fabbrica di Roti Ferroviari ? Quandu a pianta serà cumpletata è quandu entrerà in pruduzzione? Chì ghjè a capacità attuale chì avete pianificatu?

Ùn ci hè micca un fabricatore di roti di ferrovia in u nostru paese è a necessità di roti hè soddisfatta per l'impurtazioni. U nostru paese hè un importatore netu di roti di ferrovia. U mercatu di rota di ferrovia, chì hè cumpletamente cupertu da impurtazioni, hè un mercatu impurtante per a nostra cumpagnia. In a nostra cumpagnia, chì hà u vantaghju di esse un stabilimentu integratu, a maiò parte di e qualità d'acciaio ponu esse prudutte à i standard internaziunali, cumpresa a qualità di l'azzaru di i roti di ferrovia. A rota di a ferrovia hè in a classa di prudutti d'acciaio speciale à altu valore aghjuntu. U mercatu di l'acciaio qualificatu hè un mercatu impurtante per Kardemir. A pruduzzione di roti di ferrovia, chì hè un pruduttu cù un altu valore aghjuntu, hè in linea cù u scopu strategicu di a nostra cumpagnia di pruduce l'acciaio speciale.

A facilità hè una parte impurtante di a nostra strategia per pruduce prudutti cù un altu valore aghjuntu. In u stabilimentu chì deve esse stabilitu, i roti di carri di merci è di passageri è roti di locomotive seranu pruduciuti. Un investimentu di 200 milioni di dollari serà fattu per a facilità, chì avarà una capacità di produzzione di 140 mila unità / annu. Un cuntrattu hè statu firmatu cù una cumpagnia straniera per u prugettu. U periodu d'investimentu hè previstu per 3 anni è hè destinatu à compie l'investimentu à a fine di a prima mità di u 2016 è à cumprà u primu pruduttu à u principiu di a seconda mità di u 2016.

1 Comment

  1. Mentre era u direttore generale diputatu, fd bey era a persona chì s'oppone à u primu prublema di rail.
    Allora andò à Erdemir.
    tandu a carica chì s'opponeva à a questione ferroviaria in quelli ghjorni. I mo chjassi si crucianu una volta di più. avà tramindui chjamanu rail.
    perchè anu oggettatu, perchè anu dettu di sì... Tocca à l'interpretazione di u lettore.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*