Anu cullatu 100 mila firme per u prughjettu di u trenu d'alta velocità Antalya

Anu cullatu 100 mila firme per u prughjettu di u trenu d'alta velocità di Antalya: u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Antalya, Çetin Osman Budak, hà dichjaratu chì u mondu di l'affari vole una ferrovia à a cità è hà dettu chì presentanu e 100 mila firme chì anu cullatu à u guvernu. per purtà u prughjettu di u trenu d'alta vitezza u più pussibule.
Azzione hè stata presa per trasfurmà a brama di ferrovia di 122 anni di Antalya in un guadagnu concretu. 2012 mila signatures raccolte in u 100 seranu prestu prestu à u guvernu. A dumanda principale hè di purtà u prughjettu di u trenu d'alta velocità in quantu pussibule.
U presidente di ATSO, Çetin Osman Budak, hà dettu chì hè una grande perdita per ùn avè micca una ferrovia in una pruvincia cum'è Antalya, chì hè a capitale di u turisimu cù più di 11 milioni di visitatori stranieri è a capitale di l'agricultura cù 5.5 milioni di tunnellate di pruduzzione. Enfatizendu chì e cunnessione di treni d'alta velocità sò ghjunti in Konya è ghjunghjeranu à Afyonkarahisar in u norduveste, Budak hà dettu: "Questi sviluppi facianu più faciule per u trenu à alta velocità per ghjunghje à Antalya è hà assicuratu chì era inclusu in l'obiettivi di trasportu 2023. ." Budak hà dettu chì anu cullatu 3 mila firme in tutta a pruvincia in u 2016, cù l'idea chì cù a cunnessione di treni d'alta velocità, più visitatori puderanu vene à EXPO Antalya 2012 da 100 grandi cità è i turisti chì venenu à a cità puderanu andà in Cappadocia o Efesu. . Dichjarà ch'elli ùn anu ancu pussutu trasmette queste firme à u guvernu per via di cambiamenti in l'agenda di u paese è u calendariu elettorale, Budak hà dettu: "A nostra speranza chì a ferrovia sia finita da u 2016 hè diminuita. A zona EXPO accelerà ancu u turismu dopu à 2016. "Mantenemu a nostra opinione chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità deve esse avanzatu quant'è pussibule, è pensemu di presentà 100 mila firme à u guvernu in i ghjorni à vene", disse.
Ali Çandır, presidente di a Fundazione per u Sviluppu di l'Ecunumia di u Mediterraniu Occidentale (BAGEV) è di l'Antalya Commodity Exchange (ATB), hà dichjaratu chì, cum'è BAGEV, anu u scopu di riunite i capi d'opinioni di a regione cù una riunione assai frequentata in aprile è pruduce una cumuna. lingua per a ferrovia, è hà dettu: "Perchè da Gazipaşa à Kumluca "I nostri membri in una larga zona da Isparta à Burdur anu diverse richieste in quantu à a ferrovia", disse.
Port Akdeniz Antalya Port Operations General Manager Sert hà dichjaratu chì tutti i porti di u mondu anu cunnessione ferroviaria, ma u portu di Antalya ùn hà micca questa opportunità è hà dettu: "Una ferrovia deve esse custruitu in Antalya è u portu di Antalya deve esse sviluppatu. "Ùn pudemu micca sviluppà se ùn usemu micca a ferrovia", disse.
A strada stende da Antalya à Sivas
In u so libru "Once Upon a Time in Antalya" di Hüseyin Çimrin, un ricercatore, scrittore è storicu di Antalya, hè statu dichjaratu chì l'iniziativi di custruzzione di ferrovie in Antalya cuminciaru à a fine di u periodu ottomanu. In u libru, in un documentu datatu l'8 di settembre di u 1892, a petizione di u Baron De Sfelter, u diputatu di u Cord Americanu Earl Cerh, chì dumandava u permessu di spiegà a strada ferroviaria da Antalya à Sivas, è in un documentu datatu u 17 d'Aostu. In u 1913, una petizione à Antalya via a linea ferroviaria hè statu ancu inclusa a currispundenza cù Umur-u İktisadiye ve Sanaiye Joint Stock Company nantu à a custruzzione di un portu cummerciale.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*