U metro più veloce custruitu in u mondu

U metro più veloce custruitu in u mondu: Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe Metro, a seconda linea di metro di u Latu Anatolicu, hè destinata à esse messa in serviziu in 2015 in linea cù l'istruzzioni di u Sindaco Metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş.

Mentre i travaglii cuntinueghjanu per 1800 ore cù una squadra di 24 persone, i scavi di u tunnel sò finiti. A linea, chì hè prevista per esse cumpletata in 38 mesi, hà ancu a distinzione di esse u metro più veloce custruitu in u mondu. In u prugettu, u travagliu di rivestimentu di cimentu di i tunnel di piattaforma di e stazioni di metro avanza rapidamente. Quandu u prugettu hè finitu, un passageru chì piglia u metro da Sancaktepe puderà ghjunghje à Ümraniye in 12,5, Üsküdar in 24, Yenikapı in 36, Taksim in 44, Hacıosman in 68 è Atatürk Airport in 71 minuti.

1 Comment

  1. Sapete, induve hè u 2016, ùn ci hè micca metro, ùn ci hè micca data d'apertura, ùn ci hè micca una prumessa viota, e carte sò volate in l'aria, ciò chì hè accadutu à a linea di funivia Çamlıca, ciò chì hè accadutu à a lunghezza di 4500 metri. metro bollita, induve ùn ci hè micca stanza in 4 anni, unfinished 4500 metri

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*