U primu tramvia di Samsun partì

U primu tramviu di Samsun: Cumpagnia CNR, affiliata à a Republica Populare Chine, chì hà vintu l'offerta per l'acquistu di 25 trams tenuti da a Municipalità Metropolitana di Samsun u 2012 di settembre di u 5, hà mandatu u primu trenu.
Samsun Transportation Inc. (SAMULAŞ), chì opera u sistema di ferrovia leggera in nome di a Municipalità Metropolitana, hà 32 treni di 16 metri di lunghezza, in più di i 40 treni esistenti di 5 metri di lunghezza. U primu di i treni fabbricati da a cumpagnia chinesa CNR hè statu finitu. U primu trenu hè stata caricata nantu à i camioni da a Cina è hà partitu per Samsun. A capacità di u passageru di u sistema ferroviariu serà aumentata di 40 per centu per viaghju cù i tramvii di 25 metri appena acquistati.
Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u direttore generale di SAMULAŞ Akın Üner hà dettu: "Unu di i nostri 5 tram acquistati da a cumpagnia chinesa CNR hè stata caricata nantu à i camion in duie parti. L'assemblea di u tram, chì hè prevista à esse in Samsun à a fine di nuvembre, serà realizatu in l'attelle SAMULAŞ inseme cù a squadra cinese è a squadra tecnica di SAMULAŞ. Dopu à tutti i testi necessarii è a furmazione dopu à l'assemblea, u nostru tramviu serà messu in serviziu per a ghjente di Samsun versu a fine di u 2013. "L'altri tram 4 venenu à Samsun in dicembre 2013, ghjennaghju è ferraghju 2014", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*