E macchine di custruzzione sò in Bars Street (Galleria Foto)

È l'equipaggiu di custruzzione hè in Barlar Street: U prughjettu di u tram, chì hè statu prumessu dapoi anni è chì a locomotiva hè stata piazzata in u centru di Anıtpark per dimustrà chì sta prumessa serà cumpresa in l'elezzioni lucali di u 2014, cuntinueghja à piena velocità. Quandu u prugettu hè diventatu seriu, a Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à determinà a strada è hà decisu di passà prima u tram per u Caminu di Izmit. Tuttavia, per via di e riazzioni, a Municipalità Metropolitana hà rinunziatu à sta strada è hà sceltu a strada cumpresu Bar Street cum'è a strada. Comu hè cunnisciutu, a linea di tram da Sekapark à Otagar hà fattu vittime alcuni pruprietarii di bar. Perchè i bar keepers ùn sò micca stati cunsiderati per a determinazione di a strada. Siccomu alcuni di i bars sò stati situati nantu à a strada, hè statu decisu di demolisce, ma i barkeepers ùn anu micca mostratu un novu locu, i so prughjetti ùn sò micca accettati, è ùn anu micca permessu di portà e so licenze à l'edificazioni determinate. I pruprietarii di bar, chì anu manifestatu a so preoccupazione parechje volte, ùn anu pussutu truvà una suluzione à questi prublemi. Nè a municipalità metropolitana nè a municipalità di Izmit sò state implicate, è ùn pare micca.
RICHIEDU I POLIZZI PIGLIU
A prima distruzzione in a so strada hè accaduta à a mità d'aprili. Crash Borsa Bar, situatu ghjustu daretu à l'edificiu Türk Telekom colapsatu, hè statu u primu locu à esse distruttu. A lotta per a demolizione di più di 10 altri bars cuntinuò, è sti bars anu ancu dumandatu à esse evacuati dopu à u mese di Ramadan. Mentre chì certi pruprietarii di l'imprese sviutavanu i so bars, altri aspittavanu cù speranza. È sta mane, i machini di custruzzione sò entrati in Bar Street. E squadre entranu in i bars è cuminciaru à demolirli da l'internu cù mazze. Dopu, s'hè amparatu chì i bars seranu cumplettamente demoliti cù l'equipaggiu di custruzzione. Sviluppi interessanti anu ancu fattu in Bar Street, induve a demolizione hà iniziatu. Evren Başyurt, u pruprietariu di Sığak Türkü Bar, hà dichjaratu chì i finestri sò stati rotti è e persone entranu è e squadre di pulizzia anu dannatu u so equipamentu. Başyurt hà dichjaratu chì alcuni di i materiali in l'internu eranu mancanti è chì, secondu l'infurmazioni chì hà ricevutu da a ghjente circundante, questi materiali sò stati purtati da a polizia.
I mo MATERIALI sò stati cumprati
Başyurt hà dettu: "I materiali in l'internu sò stati arrubati è l'internu hè statu rottu. A ghjente intornu hà dettu chì a polizia hè entrata in a stanza rompendu a finestra è hà pigliatu alcuni di i materiali da l'internu. "Cellu chì hè partutu hè andatu", disse. Timuçin Sayıner, u manager di Meze Mey Meyhanesi, hà dettu: "Altri bars sò stati ancu entrati, l'edificazioni di i bar sò stati razziati senza alcunu rapportu, è a pruprietà hè stata dannata. "A ghjente à u capu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli sanu ancu questu, ma tutti si culpiscenu l'un l'altru", disse. Mentre u prughjettu di u tram, chì ùn era micca affettatu da u statu d'emergenza, cuntinueghja à tutta a velocità, a demolizione di i bars, chì a Municipalità Metropolitana vede cum'è l'unicu ostaculu, hà cuminciatu oghje matina. Aspitteremu è vede s'ellu i prupietarii di u bar saranu mostrati un novu postu dopu à a demolizione o li sarà dettu: "Avete cura di voi stessu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*