Statua di Gavur Girls in Cambaz Gazi Park

Statua Gavur Kızlar in u Parcu Cambaz Gazi: A municipalità di Karaman hà postu un altru monumentu storicu in u Parcu Cambaz Gazi custruitu nantu à a strada İsmet Paşa.
A municipalità di Karaman, chì hà salvatu Karaman da u so cattivu aspettu, demolendu u vechju edificiu di serviziu di Emlak Bank, hà custruitu Cambaz Gazi Park, un parcu assai speciale, quì. U parcu, chì cuntene pini secchi chì datanu di 800 anni è anu vistu assai avvenimenti storichi di Karaman, hà guadagnatu rapidamente l'apprezzazione di i citadini. A municipalità di Karaman hà postu a statua storica di Gavur Kızlar, chì una volta era posta in u Parcu di Sulu è u Parcu di a Stazione, nantu à stu parcu.
A storia di a statua, chì hè un artefattu storicu, hè interessante cum'è ella stessu. A storia cunnisciuta di a statua è u so significatu sò i seguenti;
In a custruzzione di a Ferrovia Istanbul-Baghdad-Hijaz, induve migghiara di citadini tedeschi travagliavanu, micca solu e ferrovie, ma ancu e stazioni di a cità è e funtane è e piscine in elli sò stati ancu custruiti da i tedeschi. Hè cunnisciutu chì ci sò millaie di citadini tedeschi chì sò ghjunti à travaglià nantu à sta custruzzione di ferrovia è si trovanu in i Monti Taurus, chì e so lapidi ùn sò ancu cunnisciuti. À a fini di l'anni 1800, i paesi cum'è i Stati Uniti, a Russia, l'Inghilterra, a Francia è l'Italia avianu risorsi di petroliu in i paesi chì guvernavanu, chì ponenu a Germania in una situazione difficiule.
L'imperatore tedescu Kaiser Wilheim II pensa chì falleranu s'ellu ùn ponu passà à i paesi petroliferi. In fattu, mentre chì i tedeschi pensanu à e risorse petrolifere, l'Ottumani, chì sò in una situazione difficiuli in i paesi arabi, priurità u trasportu di suldati è munizioni.
In u risultatu, l'imperatore tedescu Wilheim II cuntattò u Sultan Ottoman Abdulhamid II. Dopu chì l'accordi sò stati firmati in u 2, u guvernu tedescu hà datu a custruzzione di a ferrovia à un cunsorziu cumpostu di cumpagnie Philipp Holzmann, Krup è Siemens, cù u finanziamentu di Deutsche Bank.
Haydarpaşa hè stata aperta in u 1905
Dopu chì e firme sò firmate è e cumpagnie sò determinate, i travaglii di custruzzione cumincianu è a stazione di treni Istanbul Haydarpaşa entra in serviziu in u 1905. Allora, e stazioni Eskişehir, Konya Ereğli, Pozantı è Adana entranu in opera, rispettivamente.
Ferrovia Cumplita in u 1940
A custruzzione di a ferrovia Istanbul-Baghdad-Hijaz hè stata finita in u 1940. U primu serviziu di treni da Istanbul à Baghdad hè statu fattu u 15 di ghjugnu di u 1940. À a fine di u 1892, 600 km di linee ferroviarie passavanu trà Istanbul è Ankara, 1896 km di linee ferroviarie da Konya à Ereğli finu à u 400, è 1914 km di ferrovia. linii da Ereğli à i tunnel di Toros finu à u 200. numinatu. A causa di a difficultà di i Monti Taurus, i tedeschi anu travagliatu in questa regione per circa 20 anni. Trà u 1936 è u 1940, a linea di ferrovia finu à Baghdad hè stata completamente pavimentata.
À questu tempu, quandu a stazione di treni di Karaman, chì hè stata custruita trà 1910-15, hè stata cumpletata, i tedeschi lascianu sta statua cum'è un rigalu.
U populu di Karaman hà chjamatu sta statua Gavur Kızlar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*