A settimana di u trasportu hà cuminciatu cù l'apertura di l'esposizione (Galleria di foto)

A Settimana di u Trasportu Iniziata cù l'Apertura di l'Esposizione: A mostra di fotografia è di mudelli organizata da a Municipalità Metropolitana in parte di l'avvenimenti di a Settimana di u Trasportu hè stata aperta in Kültürpark.
A municipalità metropolitana di Izmir hà apertu una mostra intitulata "Trasportu in Izmir da u passatu à u presente", chì descrive a trasfurmazioni di a cità in u trasportu publicu, in u scopu di l'avvenimenti di a Settimana di u Trasportu celebrati trà u 25 di nuvembre è u 1 di dicembre. L'esposizione, in quale u sistema di trasportu di Izmir, da l'anni 1880 à l'oghje, hè stata spiegata cù ritratti è mudelli, hà attiratu una grande attenzione. "İZBAN Suburb Photographs" disegnati da i studienti di a scola primaria sò stati ancu inclusi in a mostra aperta à u Museu di Pietra Naturale Kültürpark.
Parlendu à l'apertura di a mostra, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Sırrı Aydoğan hà dettu chì u trasportu in a cità si sviluppa rapidamente. Dichjarà chì anu stabilitu a più grande rete di trasportu ferroviariu urbanu di Turchia in Smirne, Sırrı Aydoğan hà dichjaratu chì İZBAN è a linea di metro ùn saranu micca limitati à Aliağa-Menderes è Torbalı in u futuru è si svilupparanu più. Dicendu chì anu datu un esempiu per tutta a Turchia cù l'applicazione "90 minuti in trasportu", Aydoğan hà dichjaratu ch'elli cuntribuiscenu à l'ecunumia di i citadini. In u so discorsu, Aydoğan hà dettu ancu chì a flotta d'autobus di a Municipalità Metropolitana hè stata rinnuvata è hà dichjaratu chì l'età di l'autobus hè stata ridotta à 5 anni, è hà dettu: "Cù i novi acquisti chì avemu fattu di pocu tempu, a flotta di autobus in İzmir hà fattu. hà righjuntu i standard di l'Unione Europea ". Sırrı Aydoğan hà dettu chì una di e più grande caratteristiche di esse una sucità sviluppata hè u trasportu publicu è hà dumandatu à i citadini à "usà u trasportu publicu" in particulare in cundizioni climatichi cattivi.
Un libru intitulatu « Da u passatu à l'oghje » hè statu preparatu da a Direzzione Generale di l'ESHOT, chì celebra u so 70 anniversariu, per via di a settimana di u trasportu publicu. 2500 copie di stu libru, chì spiega u viaghju di trasportu di ESHOT, chì serà distribuitu in i ghjorni à vene, sò stati publicati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*