Grazie à a nutizia chì Trabzon hà avutu a logistica

Grazie à a nutizia chì Trabzon hà ottenutu a logistica: u Prughjettu di u Centru di Logistica è Industria di Arsin Yeşilyalı, chì hè statu discututu durante a visita di TTSO di u PRIMUM MINISTRU Recep Tayyip Erdoğan, hà creatu una grande gioia in a cità. À u principiu, l'ONG è i candidati à a sindaca pensanu chì a nutizia di "Trabzon hà ancu avutu a logistica", chì si sparse in tutta a cità, era un scherzu.
U Centru Logisticu, prupostu da l'Associazione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru (DKİB) in Trabzon è chì Trabzon hà pruvatu à maturà per 2,5 anni, serà infine custruitu in Arsin Yeşilyalı, micca u Çamburnu miratu. Dopu à Sürmene Çamburnu, chì hè stata custruita cum'è un cantiere navale, hà cessatu di esse un centru di attrazione per via di u colapsu di i cantieri navali in u mondu, l'idea di esse una basa logistica hè stata avanzata. Questa idea, presentata da u presidente DKİB A. Hamdi Gürdoğan, hà attiratu una grande attenzione. Un grande interessu hà purtatu discussioni cun ellu. L'operatori di u portu, situatu in u centru di Trabzon è operatu da Albayraklar, si sò opposti à a creazione di logistica in Çamburnu. I dibattiti nantu à esse u centru o à Sürmene durò esattamente 2 anni.
A Delegazione di u Governatore di Trabzon, a Municipalità, DOKA TTSO è DKİB anu visitatu centri logistichi in u mondu. In fine, a decisione hè stata lasciata à l'esperti di logistica invitati da Germania. L'esperti di logistica da Germania anu esaminatu u locu. Anu nutatu chì Arsin Yeşilyalı era u locu più adattatu da questu locu. I minuti sò stati pigliati in a riunione. Tuttavia, Albayraklar ùn permette micca questu. I ministri ùn anu pussutu superà stu prublema. U prublema hè stata lasciata à u Primu Ministru. In ogni casu, quandu u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan ùn era micca cunnisciutu di tutti questi sviluppi, hà indicatu a Valle Of-Iyidere. Hà prupostu un grande investimentu logisticu à Iyidere Valley. Quandu u centru logisticu si trasferì da Trabzon, una discussione intensa hè ghjunta à l'agenda. Hà abbracciatu sta questione, chì hè d'impurtanza vitale per Trabzon, finu à a fine di u ghjornu. Da u prucessu chì hà iniziatu u 2 d'ottobre, hè surtitu cù 18 tituli di logistica. U sviluppu sustinutu da l'ONG hè statu messu davanti à u Primu Ministru. U Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan, dopu avè visitatu TTSO u ghjornu passatu, hà urdinatu à Arsin Yesilyalı di stabilisce un Centru di l'Industria cù una basa logistica, chì era dumandata da a Direzzione di TTSO, cum'è cunniscenza di tutti i sviluppi. Stu sviluppu hà criatu una grande gioia in Trabzon. Avemu dumandatu à l'ONG è à certi candidati à a merria in i distretti di stu sviluppu.
Mehmet Cirav (Chairman of the Commodity Exchange Council): Sò assai felice chì u centru logisticu è u centru di l'industria sò in Arsin à fiancu à Iyidere. A regione induve l'OSB scontra u mare serà avà una basa logistica eccellente. In listessu modu, Iyidere serà un centru logisticu eccellente induve OSB scontra u mare. Sapia chì l'esperti in logistica tedesca anu determinatu Arsin Yeşilyalı cum'è u "Best place". Ma onestamente, ùn aghju micca cridutu chì a basa logistica seria data à Trabzon. Felicitate à u ghjurnale Günbakış in questu sensu. Aghju chjamatu u sgiò Ali parechje volte nantu à questu prublema. In più di felicità cù ellu, l'aghju avvistu "Questu hè finitu, ùn vi preoccupate micca di pruvà in vanu" è mi dicia ogni volta : "No, questu hè u dirittu di Trabzon. A storia è u cummerciu hà datu u ghjudiziu di Trabzon cum'è un centru cummerciale. Ùn pudemu micca piglià stu incidente perchè ùn hè micca statu spiegatu abbastanza à u Primu Ministru ". Hè veramente cridutu in questu. Una volta, aghju capitu chì crede hè a mità di tuttu. Andò finu à a fine senza stancu. Hà cooperatu cù l'ONG cum'è una urganizazione non governamentale. In fine, hà sappiutu dì sta verità à u Primu Ministru, è veramente u nostru Primu Ministru hè sempre statu da a verità. Hà datu u so dirittu à Trabzon. Felicitatu di core à Ali Öztürk è ringraziu u nostru Primu Ministru.
Mustafa Yaylalı (Presidente di Trabzon City Council): Hè un sviluppu assai impurtante per Trabzon. Cum'è avemu dettu in e dichjarazioni chì avemu fattu cum'è u Cunsigliu di a cità prima, serà un prughjettu chì purterà Trabzon, chì hè stata una cità cummerciale dapoi a storia è un pilastru impurtante di a Strada di a Seta, torna à i so pedi. Tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta questione, u nostru Primu Ministru, a nostra Càmera di Cummerciu è di l'Industria, tutte l'urganisazioni non governamentali in Trabzon, tutte e nostre urganisazioni non governamentali dimustranu una grande sensibilità annantu à questu tema. Un ringraziu speciale à a nostra Agenzia di Sviluppu. Cumprirà una lacuna impurtante è farà cuntributi assai impurtanti à Trabzon. Trabzon hà avà un valore aghjuntu assai impurtante, in quantu à a logistica è u Prughjettu di l'Isula d'Investment. Hè un passu assai impurtante. Grazie à tutti per u so sforzu. Ci hè ancu una estensione di l'aeroportu. A reta di autostrade ci hè dinù impurtante. Avà, culligamentu di a ferrovia quì cun una rinuvazione attiva in qualchì modu portarà stu travagliu à una tappa assai impurtante. Inoltre, sta situazione pruvucarà a distruzzione di a logica di nisuna pruduzzione in Trabzon.
Hanefi Mahitapoğlu (Presidente di Branch MÜSİAD Trabzon): Ùn hè micca abbastanza per a Càmera di Cummerciu per appruvà stu prughjettu, per chì stu prughjettu venga à a vita, u Primu Ministru hà ancu andà prestu in stu prughjettu. Avemu dettu prima chì l'ONG ùn facenu nunda è chì TTSO deve ghjucà un rolu in questu sensu. Questu deve esse riflessu in a pratica. TTSO hà bisognu à andà in questu prublema. Stu centru logisticu hè una opportunità storica per Trabzon. Ci duverebbe esse un puntu induve a marittima, a ferrovia, l'autostrada è l'autostrada si scontranu. Avemu dichjaratu chì ùn deve esse micca trasportu intermediu. Stu studiu hè vicinu à e nostre aspettative. Hè per quessa chì pensu chì hè assai impurtante. Pensu chì ci manca a gamba di mare di stu prughjettu. Pensu chì u trasportu di merchenzie deve esse creatu in più di u trasportu di passageri in u trasportu marittimu. Sia a Càmera di Cummerciu sia l'Organizazioni Non-Guvernamentali duveranu definitivamente aduprà stu pilastru. Perchè l'autostrada ùn hè micca in una pusizioni per risponde à u nostru potenziale cummerciale crescente in u puntu di trasportu. In un futuru vicinu, a nova autostrada custiera cesserà di esse speranza. Per alleviate questu, a via marittima deve esse attivata.
Şaban Bülbül (Presidente di a Càmera di Ingegneri Meccanici): Quandu dicemu a logistica, averemu prublemi. Avemu cambiatu u nome. L'avemu definitu cum'è u Centru di Trasferimentu Tecnologicu in TTSO. Ùn aghju micca statu presente à a riunione di u Primu Ministru, ma simu estremamente felici per l'attitudine pusitiva di u nostru Primu Ministru. Ringraziemu a Càmera di Cummerciu è Industria per u so travagliu è u nostru Primu Ministru chì hà datu l'istruzzioni necessarii per stu prughjettu.
Ahmet Alemdaroğlu (Arsin OSB Presidente di u Cunsigliu): Avemu trasmessu stu tipu di prughjettu à a Càmera di Cummerciu è Industria cù un amicu prima. Avemu avutu l'idea chì ci hè un portu sottu Arsin OIZ, è un centru logisticu in Yeşilyalı, è chì l'Organizazione crescerà à u latu Yeşilyalı. Tuttavia, ùn pudemu micca cuntinuà per via di difficultà finanziarii. Avà u nostru Primu Ministru dice chì hà da travaglià. Quandu u nostru Primu Ministru dice "succederà", l'acque chì currenu si fermanu. Spergu chì serà purtatu è firmatu. Perchè hè una dura. Ci hè stata una ristrutturazione in Yeşilyalı. E case sò state custruite in l'area da a cumuna à questu latu. Eppuru, hè un sviluppu assai piacevule, cum'è aghju dettu, spergu chì vene à a vita.
Ümit Çebi (Saadet Party Araklı Candidat Mayoral): Questa hè una decisione storica per Trabzon. Ringraziu tutti quelli chì anu cuntribuitu à questu. Avemu sempre dettu questu. Trabzon ùn hè micca una pruvincia normale. Trabzon hè una di e cità strategiche più famose in u mondu cù a so storia è a so cultura. Sfurtunatamente, durante anni, Trabzon ùn hà micca pussutu ottene u so dirittu per via di u fattu chì certi pirsuni si robbavanu. A logistica era unu di i servizii indispensabili per a nostra Trabzon. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à sta questione è u sgiò Primu Ministru. Ma sicuru, aghju avutu una seconda dumanda in l'annunziu chì aghju datu. Questu hè u modu chì Araklı si sbarazzava di a basura dopu a logistica chì avemu ricevutu da u Primu Ministru. Spergu chì u sgiò Primu Ministru darà una bona nutizia annantu à questu prublema in Araklı. Stu prublema storicu in Arakli saria ancu eliminatu. Lasciami dichjarà questu. Felicitatu soprattuttu à u Signore Ali Öztürk per esse a basa di logistica in questu sensu. In fatti, hè constantemente in u so ghjurnale, in i so culonni è in i tituli, è a so cuntribuzione à a logistica essendu in Arsin District di Trabzon oghje hè assai grande. U ringraziu soprattuttu. Questa logistica hè un cuncettu di serviziu chì cunvene assai bè à a nostra Trabzon. Speremu, vedemu i benefici di questu in u tempu. In particulare quandu a Strada Bayburt di u nostru Araklı hè stata aperta, una di e più famose Strada di Seta storica, Araklı Dağbaşı, hè avà finita, sia à a regione Erzurum-Bayburt. Anu principiatu u so secondu tunnel. Dopu avè apertu questu, l'impurtanza di u Centru Logisticu diventerà più evidenti. Credu chì l'eventu chì stu serviziu impurtante hè datu à Trabzon da Logistics esce più chjaramente in u tempu chì hè un investimentu chì hà u dirittu di esse datu à Trabzon.
İsmail Keskin (Presidente di a Camera di Alimentazione di Istanbul è Candidatu à u Sindaco di Arsin): Vulemu ringrazià u nostru Primu Ministru per questa materia. Arsin hè perfetta per a logistica. Comu sapete, sò ancu u presidente di a Federazione di l'Associazioni Arsin. Avà aghju una dichjarazione annantu à questu sughjettu. U Centru Logisticu deve esse stabilitu in Arsin. Aghju dettu chì u locu ch'e aghju dettu deve esse Arsin, ma u pianu di Sitilef hè u locu perfettu per questu. Di sicuru, parlemu di u passatu, dicemu chì sò ancu u presidente di a federazione Arsin è sò u vicepresidentu di a Federazione di Trabzon. Cum'è sò ancu un membru di l'ONG, di sicuru, questu affari hà una cunnessione cù a pulitica. Deve parlà di qualcosa pulitica o dà cose bè à a so pruvincia è u distrittu. Basatu nantu à sti cunsiderazioni, avemu dettu chì a logistica hè definitamente in noi in Arsin. Era bonu per Arsin. Era bonu per Trabzon. Hè stata bona per e nostre pruvince vicine. Semu veramente grati à u nostru Primu Ministru. Sapi megliu, face u megliu è vede u megliu. Dunque, postu chì simu da a so urganizazione, significa chì si sparghje. Chi diu ti benedica. U fattu chì sia in Arsin sia per a nostra pruvincia sia per e pruvince circundanti serà ancu un grande sustegnu per a strada Gümüşhane è Erzurum in l'internu. Forse averà un travagliu. Cusì assai bellu travagliu. Hè assai gratificante per noi. In u mo parè, u discorsu di u nostru Primu Ministru ieri deve esse valutatu cum'è un ghjornu per celebrà l'Eid. Riguardu à questu, sicuru, sapete, avemu una applicazione in Arsin cum'è candidatu candidatu per Arsin. U mutivu per quessa ch'e aghju enfatizatu questu hè chì s'ellu ci hè cumunicatu in questu compitu, pensu chì avemu da cunsiderà stu travagliu cum'è un agenda speciale da avà. O pensu chì hè sempre parlatu è sempre mintuatu. In modu persunale, sò assai felice sia in nome di u mo distrittu sia in nome di a scienza, chì Allah li dessi bona furtuna. Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru in questu sensu è simu assai onorati. Semu grati à elli. Di sicuru, mencioneraghju questu, s'ellu sia un candidatu o micca, s'ellu avemu qualchì candidatu candidatu in questa campagna elettorale. In verità, u nostru distrittu hè una benedizzione incredibile per a nostra pruvincia è per a nostra regione.
AK Party Akçaabat Candidatu à u Sindaco Candidatu Mehmet Baş: Cum'è sapete, u nostru Primu Ministru è u nostru Ministru dà una impurtanza speciale à Trabzon. Dunque, u Centru logisticu di Trabzon hè statu parlatu per un bellu pezzu. Ci sò stati discussioni nantu à u locu è quandu si ferà. Vulemu ancu ringrazià u nostru Onorevoli Primu Ministru per a so decisione. Vulemu ancu ringrazià u nostru Onorevoli Ministru per a so sensibilità in questa materia. U fattu chì a logistica serà ancu stabilita in Arsin hè stata assai impurtante è bella in quantu à u trasportu. Inoltre, in quantu à esse vicinu à Trabzon, aumenterà a mobilità quì una volta di più. Questu hè sicuramente un guadagnu impurtante per noi, purterà una mobilità straordinaria in termini di trasportu quì è in termini di logistica. Vogliu bona furtuna à u nostru Trabzon è à u nostru populu.
İsmail Hakkı Küçükali, candidatu à u sindaco di Sürmene: U nostru Primu Ministru ci hà datu ciò chì avemu dumandatu. Yeşilyalı'ya Logistics era digià custruitu cum'è cantiere navale. Hè cusì chì a fundazione hè stata pusata. Cuntinuò avà. S'è a logistica era in Çamburnu, ci saria stata fatta à pocu costu. Ùn ci importa micca chì hè in Yeşilyalı, avemu a nostra logistica è u nostru cantiere navale. Dunque, sprime a nostra gratitudine à u nostru Primu Ministru. Acceleraranu ancu a Zona Industriale Organizzata à Vakfikebir. Hà aumentatu i so soldi d'aiutu, a so indennità. Avemu aumentatu l'indennità di a cità techno. Diciamu chì duvemu gratitudine. Ci sò persone chì anu cuntribuitu, è Ali Öztürk hè unu di elli, è li ringraziu assai. Hè dimustratu solu. Ellu fora a so stampa. Ùn si importava micca di e so tragedie. Ma Ali Öztürk ùn hà micca fattu un passu in daretu è hà successu. Hà dumandatu in nome di Trabzon, in nome di a regione. Felicitazioni. Avemu un debitu di gratitudine à u nostru Primu Ministru. Sò assai cuntentu.
Rahmi Üstün (Candidatu à u sindaco di u Partitu AK Sürmene): Vulemu chì u cantiere navale di Çamburnu sia fattu un centru logisticu. Questu hè statu parlatu prima. Dopu hè statu dettu ch'ellu hè statu spustatu à Iyidere. Avà si dice chì Arsin hè statu purtatu à Yeşilyalı. Hè piacevule chì u centru logisticu hè ghjuntu à Trabzon. Ma da u mo puntu di vista, vogliu fà di Sürmene Yeniay Çamburnu un centru logisticu. Saria megliu s'ellu era. Quì, u portu deve esse usatu cum'è un centru di scaricamentu. Ci hè assai investimentu fattu da u statu. Sta inattivu. Questu deve esse evaluatu in qualchì modu. L'affari di i cantieri navali duverà aspittà parechji anni, postu chì u cantiere hè in calata. Ùn ci hè nunda d'aspittà. In altri palori, un novu portu è un frangifluttu seranu custruitu in Yeşilyalı. Ùn hè micca necessariu. U locu hè prontu in Sürmene Çamburnu. Tuttavia, hè piacevule chì u centru logisticu hè in a regione Trabzon. Ma l'investimentu fattu da u statu deve esse evaluatu. Çamburnu hè in pusizioni di diventà un centru logisticu. Mi piacerebbe chì questu sia evaluatu.
Selahattin Çebi (Candidatu à u Candidatu à u Sindaco di u Partitu AK Araklı): Arakli hè un locu nantu à a storica Strada di a Seta. Hà una funzione portu storica. U novu centru logisticu serà situatu à mezu à e strade di cunnessione à u sudu. A strada Arakli Bayburt è a strada Gümüşhane da Maçka sò esempi di questu. U Primu Ministru vene à Trabzon cù una bona nutizia ogni volta chì vene. Questa volta, hà annunziatu i prughjetti. Questa regione si merita. Ci era digià un cunsensu, tecnicu è puliticu, chì sti prughjetti deve esse realizatu in a regione. Hè impurtante per noi chì u nostru Primu Ministru mostra a so sensibilità à Arsin, OSB è Araklı. Spergu chì serà ancu megliu. A logistica di Arsin Yeşilyalı mostra l'impurtanza chì u nostru Primu Ministru attribuisce à Trabzon, è spiega i prughjetti maiò. U Guvernu di u Partitu AK compie i prughjetti in pocu tempu. Ellu seguita una pulitica pocu cunvinziunali. A strada Arakli Bayburt hè ancu custruita. U travagliu nantu à questu cuntinueghja. Bayburt pò esse cunsideratu cum'è a porta di Araklı à u sudu. Arsin OSB hè vicinu à compie u so tassu di occupazione. U locu più vicinu à Arsin OIZ hè Arakli. U locu di Kaşıksu d'Arkali pò esse un rinforzu à Arsin OIZ. A strada circundante miridiunali da Arsin OSB à Ovit hè ancu impurtante. Queste strade anu ancu e strade di cunnessione à a logistica. In riassuntu, u nostru Primu Ministru hà dimustratu quantu hè impurtante Trabzon per ellu dendu a so appruvazioni à stu prughjettu chì u susciterà.
Eyüp Ergan (Candidatu à u Sindaco di u Partitu AK Yomra): L'opinione generale hè quì. Questu hè qualcosa chì avemu digià aspittatu. Hè una cosa gratificante. Faranu grandi cuntributi à Yomra, Arsin è Trabzon. Era qualcosa chì aspettava in Trabzon. Pensemu chì ci hà da cuntribuisce tramindui perchè hè vicinu à u portu è vicinu à l'aeroportu. Era una cosa ch'ellu aspittava da tantu tempu, Trabzon hà avutu ciò ch'ellu vulia. I centri logistichi anu cuminciatu à diventà centri di più è più impurtanti è critichi in u mondu sanu. Stazioni di trasportu chì fermanu in u centru di a cità; Cum'è in i paesi europei, hè assai impurtante di stabilisce in una zona chì hà un trasportu di terra efficiente è pò esse preferitu da i clienti, in modu mudernu chì pò risponde à i bisogni di logistica di trasportu, in cunfurmità cù l'evoluzione tecnologica è ecunomica. In questu rispettu, u centru logisticu in Trabzon avarà una funzione vitale.
Emin Uludüz (Membru di u Cunsigliu TSO di Trabzon è Candidatu à u Sindaco CHP Vakfıkebir): U nostru stimatu Primu Ministru hà visitatu a nostra Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon. Avemu cunsigliatu Arsin cum'è a Zona di l'Industria Logistica durante a so visita. Hà dumandatu chì u schedariu sia preparatu è mandatu à ellu. Siccomu Trabzon hè una pruvincia storica è hè a locomotiva, u Centru Logisticu deve esse custruitu in Trabzon. Di sicuru, ùn simu micca contru à esse custruitu in altre pruvince, in ogni locu, ma ùn hà micca sensu di custruisce in una cità chjuca quandu ci hè una cità metropolitana. Cù Trabzon Logistics Center, avemu un aeroportu, un portu, è una ferrovia vene. Avemu digià l'autostrada. Per quessa, hè una decisione assai curretta è adatta per custruisce u Centru Logisticu in Trabzon. Hè da fà in Trabzon. Vogliu ringrazià u nostru stimatu Primu Ministru per a so sensibilità in quantu à u Centru Logisticu.
Muhammet Balta (Candidatu à u Sindaco di u Partitu AK Vakfıkebir): A bona nutizia annantu à u Centru Logisticu data da u nostru Primu Ministru durante a so visita à Trabzon hè una bona nutizia storica per a nostra cità di Trabzon. U Centru Logisticu hà da cambià a faccia di a nostra cità, chì agisce cum'è a locomotiva di a Regione di u Mari Neru è si trova nantu à a Strada Storica di a Seta. A nostra cità hà trè di i quattru elementi chì custituiscenu l'infrastruttura logistica. Quessi sò i trasporti marittimi, terrestri è aerei. Siccomu a ferrovia hè ancu in u prugramma d'investimentu, Trabzon hè una cità metropolitana pronta per u Centru Logisticu. Vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru Primu Ministru, chì hà datu a prumessa di stu Centru Logisticu, chì cuntribuisce assai à u sviluppu di a nostra cità.
Mehmet Alp (Candidatu à u Sindaco di u Partitu AK Vakfıkebir): Questa bona nutizia data da u nostru stimatu Primu Ministru di Trabzon hè una chì entrerà in a storia. Ùn pudemu micca ringrazià abbastanza à u nostru Primu Ministru, chì hà datu a bona nova per u Centru Logisticu da esse custruitu in Trabzon. Pensu chì u Centru Logisticu da esse custruitu in Arsin dopu chì avemu diventatu una metropole impedisce a migrazione in a nostra regione è farà una grande cuntribuzione à a nostra regione in quantu à l'impieghi. Spergu chì, cù questu, più porti è a nostra ferrovia seranu realizati è Trabzon diventerà a cità più grande di u Mari Neru. Questu significa rializà a nostra rispunsabilità à a storia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*