Un sguardu in prufonda à i più grandi prughjetti di autostrada è ferrovia di Turchia

Un sguardu approfonditu à i più grandi prughjetti di l'autostrada è di a ferrovia di Turchia: A cuntrariu di parechji paesi europei, Turchia s'hè ripresa da l'effetti di a crisa ecunomica glubale abbastanza rapidamente è si prepara attualmente à versà miliardi di dollari in investimenti infrastrutturali. U Guvernu Turcu hà annunziatu obiettivi assai ambiziosi per l'infrastruttura di trasportu in u quadru di a so visione 2023 è rimodella l'infrastruttura di trasportu terrestre di u paese in cunfurmità cù questi obiettivi.
A Direzzione Generale di Ferrovie è Autostrade di u Statu prevede di investisce più di $ 2023 miliardi in autostrade è ferrovie per u 100. Incuraghjiti da a crescita di u creditu di u paese, assai investitori internaziunali sò attivamente interessate à finanzià sti prughjetti.
Cunsorzi multinaziunali cuminciaru à travaglià nantu à i prughjetti "Tunnel Eurasia" è "Third Bosphorus Bridge". L'imprese di custruzzione internaziunali seguenu attualmente cù interessu l'evoluzione in i prughjetti di u "Canal Istanbul" è "Çanakkale Bridge".
IQPC, una di e cumpagnie principali in u mercatu internaziunale di cunferenze, hà cuncipitu a Conferenza "Infrastruttura di Trasportu Terrestre di Turchia" per i prufessiunali interessati à ottene infurmazioni aghjurnate è dettagliate nantu à i prughjetti di autostrada, ferrovia, ponti è tunnel di stu paese, cum'è u risultatu di una ricerca estensiva nantu à l'infrastruttura di trasportu di Turchia.

www.turkeylandtransport.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*