I ladri in Germania cumincianu à saltà i distributori di biglietti di treni

I ladri anu cuminciatu à scaccià i distributori di biglietti di treni in Germania: e bande di furti in Germania anu avà pusatu a so vista nantu à e macchine automatiche chì compranu i biglietti di treni. I ladri, chì riempienu i machini cù materiali infiammabili è splusivi cù l'aiutu di una mangue è poi spruzzanu i vending machines, piglianu i biglietti è i soldi in l'internu è spariscenu.
In certi lochi, u tentativu di furtu risultatu in a morte. In una stazione di treni in a cità di Schlüctern in a regione Main-Kitzing, un tali tentativu di furtu hà risultatu in a morte. U suspettatu in l'incidentu hè statu arrestatu per l'accusazione di tentativu di omicidiu.
Mentre era statu informatu chì a macchina di vendita di bigliettu più dannighjata in questu modu era in Hessen, 2013 distributori di biglietti di treni sò stati distrutti da i ladri trà ghjennaghju 2013 è nuvembre 481.
L'ufficiali di e Ferrovie Tedesche (Deutsche Bahn), chì anu rinnuvatu 120 distributori di bigliettu in u statu, pensanu ancu à aduprà pittura in i distributori chì metteranu in serviziu l'annu prossimu. In u risultatu di l'esplosione, a scatula di pittura intornu à a sicura induve si trovanu e muniti entre in ghjocu è infettarà e persone chì pruvate à piglià e muniti. Cusì, i pickpockets seranu rilevati grazia à sta pittura indelebile.
Dichjarà chì ogni distributore di bigliettu distruttu costa 30 mila euro, i funzionari WB anu nutatu chì anu patitu una grande perdita per quessa. E Ferrovie Tedesche anu 7 mila distributori di biglietti in tuttu u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*