Martiri Ferroviari cummemorati cù u torneu di football

I Martiri Ferroviari sò stati cummemorati cù un torneu di football: Cum'è ogni annu, i "Martiri Ferroviari" sò stati cummemorati una volta di più cù u torneu di football urganizatu da l'Associazione d'Aiuti è Solidarietà di l'Impiegati Ferroviari (DEÇAD), cù sede in Adana.
Parechji invitati è impiegati ferroviari anu assistitu à u torneu, chì hè statu tenutu in Adanademirspor Muharrem Gülergin Infrastructure Facilities, cumpresu u 6th Manager Regionale Mustafa Çopur, u presidente di DEÇAD Aziz SÖKMEN, u presidente di a filiale Adana di Railway-İş Union Kemal Akay Bahalı.
In u risultatu di i partiti di qualificazione di 6 squadre, "Adana Depo" hè diventatu u latu sorridente in a lotta di e squadre "Machinists" è "Adana Depo", diretta da l'arbitru certificatu FIFA Ayhan Yücebilgic, in a partita finale. Dopu à u partitu, u tempu nurmale di u quali era ligatu 3-3, "Adana Depo" divintò u campionu di u torneu, guadagnendu un vantaghju 5-4 nantu à i penalties.
U presidente Aziz SÖKMEN, parlendu in nome di DEÇAD dopu à u torneu, in quale diversi premii sò stati distribuiti à a prima è a seconda squadra; "Cù sta urganizazione, chì turnemu in una tradizione ogni annu, ùn solu commemorate i nostri impiegati chì anu persu a so vita in a linea di u duvere, ma ancu permettenu à i nostri membri di u persunale, chì travaglianu devotamente ghjornu è notte, per allevà u stress, truvà u so travagliu. morale, è rinfurzà ancu di più u sensu di fratellanza ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*