Perchè Kirghizistan hà rifiutatu u prughjettu di a ferrovia cinese

Perchè u Kirghizistan hà rifiutatu u prughjettu di a ferrovia cinese: Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta in Bishkek, u presidente Kirghizistan Almazbek Atambayev hà dettu chì anu rinunciatu à participà à u prugettu ferroviariu realizatu sottu l'iniziativa di a Cina, Aleksey Vlasov, presidente di u Centru di Ricerca per Post. -Stati di l'era sovietica, chì i so opinioni avemu ricevutu, hà dettu in a Radio Voice of Russia In a so dichjarazione à , hà spiegatu chì l'abbandunamentu di u Kirghizistan di a China - Kirghizistan - Uzbekistan Railway, chì hè un prughjettu cinese, era perchè Bishkek hà capitu l'opinione di l'esperti chì u prughjettu in quistione ùn era micca per u benefiziu di u paese.
Hè ora di dichjarà chjaramente chì Pechino è Tashkent anu bisognu di a Ferrovia Cina - Kirghizistan - Uzbekistan più chè Bishkek. U presidente Almazbek Atambayev, chì hà attivamente pressu l'iniziativa chinesa in i primi ghjorni quandu u prugettu era in l'agenda, hà qualificatu sta ferrovia cum'è a "nova strada di a seta" è hà dettu chì quelli chì s'opponenu à stu prughjettu in quellu tempu eranu i nemici di u Kirghizistan. hà dettu chì à questu puntu, a ferrovia hè di u Kirghizistan, hà avutu à ricunnosce chì ùn hà micca risoltu nisunu di i so prublemi.
I sperti, cumpresi l'opponenti, anu dichjaratu in i so valutazioni precedenti nantu à u sughjettu chì u prugettu in questione impone gravi carichi finanziari à u paese, piuttostu cà esse solu un prughjettu pocu attraente per u Kirghizistan, è chì sti grandi spese seranu cumminati cù prestiti supplementari o prestiti. I rivenuti di i risorsi sotterranei da esse attribuiti à a Cina, anu ancu dichjaratu chì saria assai difficiule di chjude. U schema di finanziamentu, chì hà apertu a strada per a Cina per avè accessu direttu à e mine d'argentu, d'aluminiu, di cobre è di carbone di u Kirghizistan per implementà u so propiu prughjettu, hè statu qualificatu cum'è "illegale" da l'uppusizione. Aleksey Vlasov, presidente di u Centru di Ricerca nantu à i Stati Post-Sovietici, hè di l'opinione chì u prugettu hè contru à l'interessi di Russia in a regione:
A ferrovia cinese hà dimensioni è caratteristiche diverse da a ferrovia russa. Parechji sperti anu evaluatu sta situazione cum'è un fenomenu chì hà assicuratu a nova realità strategica emergente in a regione. Se stu prughjettu era implementatu, a Cina esercitarà una certa pressione ecunomica è finanziaria nantu à i paesi di l'Asia Centrale, aumentendu cusì ancu più a pressione ecunomica esterna in a regione aghjustendu a so propria à a pressione di i Stati Uniti digià sentita nantu à i paesi di a regione. Stu prughjettu puderia creà prublemi seri per i futuri prughjetti russi, cumpresi i prughjetti di integrazione di a regione di a Commonwealth of Independent States.
L'accordu nantu à u prughjettu di a Ferrovia Cina - Kirghizistan - Uzbekistan era previstu per esse firmatu durante a visita di u presidente cinese Xi Jinping in a regione u vaghjimu passatu. Ma stu pianu ùn hè micca fattu. À quellu tempu, ùn era micca chjaru se Tashkent o Bishkek impediscenu a firma di l'accordu. Malgradu tutti questi sviluppi, Aleksey Vlasov dichjara chì hè troppu prestu per parlà di a scunfitta di a Cina:
Stu prughjettu hè una di e parti impurtanti di a pulitica di a Cina per ghjunghje à l'Asia Centrale. Per questu mutivu, u rifiutu di u Kirghizistan di u prugettu in quistione restringe in certa misura i scopi è l'ambizioni di a Cina in a regione. Tuttavia, a Cina agisce in un ritmu tempurale assai sfarente cumparatu cù l'altri attori in a regione. Per quessa, stu fallimentu ùn significa micca chì a Cina hà abbandunatu completamente i so piani di infrastruttura in a regione di l'Asia Centrale.
Hè ancu pussibule chì l'Iran è a Cina rializeghjanu inseme un prughjettu di ferrovia chì partendu da l'Iran è si estendenu in Cina via Turkmenistan, Uzbekistan è Kirghizistan in u futuru. L'Iran hà citatu ripetutamente parechji prughjetti è iniziative regiunale chì sò direttamente ligati à i so interessi ecunomichi. Aleksey Vlasov face una previsione impurtante nantu à u sughjettu, affirmannu chì nimu di sti iniziative sò stati implementati finu à avà per ragioni geopolitiche:
E relazioni trà l'Iran è i Stati Uniti sò cambiate. Hè ancu pussibule chì e sanzioni è l'embargamenti imposti à l'Iran seranu facilitate. In u novu terrenu creatu da tutti questi sviluppi, l'iniziativi è i prughjetti di l'Iran ligati à l'Asia Centrale ùn saranu micca prubabilmente impediti da l'Occidenti cum'è in u passatu. Per quessa, hè pussibule chì un pussibule prughjettu di ferrovia iraniana, chì serà menu costu di u prughjettu cinese, pò attirà l'attenzione è l'interessu di Kirghizistan in u futuru.
A propositu, vale a pena mintuvà un altru puntu. U prughjettu di a ferrovia di l'Iran copre i paesi induve l'USA hà cuminciatu à basà fermamente. Oghje, l'armata di i Stati Uniti abbanduneghja l'Afghanistan, u Kirghizistan è l'Uzbekistan; In altri palori, pensa à implementà in una regione vicinu à a fruntiera di l'Afghanistan è a Cina. Da una perspettiva geopulitica, si pò dì chì sta situazione pò limità l'opportunità di a Cina in Asia Centrale.
Per quessa, pudemu dì chì i Stati Uniti s'opponenu à una ferrovia Iran-China chì copre in ogni casu i paesi di l'Asia Centrale. Perchè sta ferrovia serà un canale di ingressu supplementu alternativu à traversu quale l'Iran pò trasmette u petroliu à a Cina se ci sò fattori convincenti in u Strettu d'Ormuz. In cunfurmità cù tutti questi scenarii è predizioni, pudemu dì chì a Cina sustene u prughjettu di a ferrovia iraniana.
A ferrovia Iran-Cina, se realizata, trasformerà i paesi di l'Asia Centrale in l'arena di l'approfondimentu di a rivalità US-Cina in a regione. È questu serà unu di l'argumenti più impurtanti chì l'elite pulitiche di u Turkmenistan, l'Uzbekistan è u Kirghizistan valuteranu quandu piglianu e so decisioni finali nantu à u prughjettu di a ferrovia chì passa per i so paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*