A cunnessione di u portu di Konya deve esse furnita

A Cunnessione Portu di Konya deve esse furnita: Un pannellu nantu à "Konya Logistics Village and Logistics Developments" hè statu urganizatu da l'Università Selcuk (SU) Akören Ali Rıza Ercan Vocational School Logistic Department.

Altri parlanti di u pannellu eranu MUSIAD Konya Branch President Dr. Lütfi Şimşek, Selçuk University Faculty Member Prof. Dr. Turan Paksoy è Yukseller Logistics Presidente di u Cunsigliu Alibey Yuksel. L'Università Selcuk Akören Ali Rıza Ercan, Lettore di a Scuola Professionale Abdullah Oktay Dündar, hà moderatu u pannellu, chì hà participatu da parechji studienti di u Dipartimentu di Logistica di a Scola Professionale Akören Ali Rıza Ercan.

Fornisce infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Centru Logisticu Konya-Karaman-Mersin, accumpagnatu da a so presentazione à i studienti di u dipartimentu di logistica, u presidente di a filiale di MUSIAD Konya Dr. Lütfi Şimşek hà dettu: "U cuncettu di logistica deve esse cunsideratu cum'è l'integrazione di tutti i muvimenti trà i punti di uscita è di destinazione di u pruduttu o di a carica, è u compitu di mantene u pruduttu o a carica in u locu è u tempu chì hè necessariu. U scopu principale quì hè di realizà u travagliu di trasportu in una manera cumminata è di furnisce a carica più grande à u locu desideratu à u tempu desideratu cù u minimu costu. Sia cum'è paese è cum'è cità, avemu una struttura chì usa largamente l'autostrade à u puntu di trasportu i nostri prudutti o carichi. Questa situazione aumenta i nostri costi destinati à l'attività di trasportu. L'impurtanza di u cuncettu di u Centru Logisticu emerge à questu puntu. Perchè, grazia à i Centri Logistici chì saranu stabiliti in un centru vicinu à almenu dui di u trasportu di ferrovia, marittima, aereo è stradale, a carica massima serà trasportata cù costi minimi è i nostri industriali sbararanu di i costi inutili. In questu cuntestu, attachemu una grande impurtanza à u Prughjettu di u Centru Logisticu, chì hè statu prima purtatu à l'agenda da u nostru Branch MUSIAD Konya è chì hè diventatu un prughjettu regiunale è di paese per esse investitu da u nostru statu per via di e nostre iniziative, è chì darà a cunnessione Konya-Karaman-Mersin quandu hè cumpletu, è chì a so implementazione u più prestu pussibule hè in termini di i scopi di a nostra cità 2023. Cridemu chì hè vitale. Cum'è avemu bisognu di travaglià più duru per ghjunghje i nostri obiettivi di esportazione di u 2023 cum'è paese è cità, avemu ancu bisognu di centri logistichi chì traspurtaranu i nostri prudutti è li trasmetteranu à i porti. Per risponde à sta necessità, u prucessu di u Prughjettu di u Centru Logisticu di Konya, chì hè statu iniziatu in u 2006 sottu a dirigenza di a nostra filiera, hà datu i so primi frutti in 2008 è TCDD hà decisu di stabilisce un centru logisticu in Konya. Mentre una zona di 2010 mila metri quadrati hè stata espropriata in 300 per a creazione di un centru logisticu, sta figura hè stata aumentata à 2011 milione di metri quadrati in 1 è à 2013 milione 1 mila metri quadrati in 350 cù a decisione di u Cunsigliu di ministri. A nostra più grande aspettativa in u novu periodu hè l'implementazione di u prughjettu u più prestu pussibule, chì permetterà à i prudutti pruduciuti in Konya di esse consegnati à u portu di Mersin più veloce è à un costu più bassu, è chì ponenu e basi per a creazione di un ecunumia è industria corridore trà Konya-Karaman-Mersin è e pruvince circundante. A piena implementazione di stu prughjettu farà di a nostra cità un centru di attrazione è attrazione per i grandi investimenti, è cuntribuisce ancu assai à l'ecunumia di a nostra cità.

Membro di a Facultà di l'Università Selcuk Prof. Dr. Turan Paksoy hà dettu ancu: "I centri logistichi, u primu esempiu di quale hè statu vistu in a cità di Verona, in Italia in u 1941, hà cuntribuitu à l'ecunumia di i paesi è di e cità. Germania è Spagna sò trà i paesi chì anu fattu un grande prugressu in i centri logistichi. I centri logistichi sò stabiliti in lochi strategicamente impurtanti nantu à i centri cummerciale impurtanti è e rotte cummerciale. In questu modu, hè destinatu à generà ingressu significativu per l'economie di u paese è di a cità. U nostru paese hè ancu un paese chì culliga dui cuntinenti è si trova nantu à a strada di transitu di rotte cummerciale impurtanti. Se sta pusizioni geopolitica di u nostru paese hè sustinutu da i prughjetti di u centru logisticu è l'investimenti, u nostru paese pò diventà facilmente unu di i paesi chì anu una parolla in questa questione è guadagnà un ingressu ecunomicu assai impurtante.

Alibey Yüksel, presidente di u Cunsigliu di Yükseller Logistics, chì hà fattu u discorsu finali in u pannellu, hà dettu: "U cuncettu di logistica ùn hè micca solu di trasportu stradale; deve esse cunsideratu cum'è un sistema cumminatu è integratu in quale l'aria, a ferrovia è a via marittima sò aduprate à u stessu tempu. U nostru paese hà grandi vantaghji in questu sensu. Pudemu trasfurmà questi vantaghji in opportunità cù i nostri investimenti in infrastruttura logistica è prughjetti di centru logisticu. Cù a realizazione di sti prughjetti, crescerà ancu a necessità di forza di manodopera furmata in u campu di a logistica è seguita da strettamente i sviluppi tecnologichi in u settore. I centri logistichi cuntribuiscenu micca solu à l'ecunumia di e cità in quale si trovanu, ma ancu creanu grandi spazii di travagliu. Cum'è l'imprese chì operanu in u settore di a logistica, attachemu una grande impurtanza à u prughjettu di u centru logisticu chì deve esse custruitu in a nostra cità, postu chì portarà novi investimenti in a nostra cità è vulemu chì u prugettu sia implementatu u più prestu pussibule.

1 Comment

  1. U modu più currettu per questu hè di fà una cunnessione ferroviaria (YHT è merci) à i porti di Mersin è Taşucu per ferrovia chì passerà sopra mut è Silifke da Karaman. cusì 1. Konya è Karaman seranu culligati à u Mari Mediterraniu.2. Cù l'integrazione YHT-seabus da Istanbul, una cunnessione serà stabilita à Girne è Famagusta, è un corridore di trasportu alternativu serà furnitu à a Compagnia Aerea. 3. E cunnessione portu seranu furnite in termini di Sivas, Kayseri, Niğde è Ereğli (passendu a ferrovia attraversu l'OIZs per esse stabilitu). 4. In u futuru, averemu duie altre cità metropolitane chjamate Karaman è Silifke.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*