Preparazioni finali per i ponti nantu à u Bay Crossing Bridge

Preparazioni finali per i ponti nantu à u ponte di u Golfu: I preparativi finali sò fatti per a stallazione di i ponti nantu à u ponte di u Golfu di Izmit.

I preparativi finali sò fatti per a stallazione di i ponti nantu à u Ponte di Traversu di u Golfu di Izmit, chì hè a parte più impurtante di u prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir, chì l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Feridun Bilgin hà infurmatu chì seria apertu in marzu 2016. A gru flottante giganti, chì serà aduprata per a stallazione di ponti è l'installazione di appenditori inclinati, hè stata ancorata à u portu di Haydarpaşa per allargà a so lunghezza. A partesi da a mità di dicembre, dopu chì u cable principalu hè stallatu è l'inclinati sò stallati, i ponti cumincianu à esse posti unu dopu à l'altru è i dui lati si uniscenu.

U CABLE PRINCIPALE hè finitu

Mentre restanu circa 4 mesi finu à l'apertura pianificata di u Ponte di Traversata di u Golfu di Izmit, i preparativi anu ghjuntu à u so puntu finale per inizià a stallazione di i ponti di ponte chì portanu i veiculi. Hè statu dichjaratu chì u cable principale, chì portarà i ponti chì culliganu i dui lati, hè custituitu da un totale di 330 mila metri di cable d'acciaio magre. Hè statu amparatu chì u prucessu di pulling di u cable principale cuntinueghja è 85 per centu hè statu parzialmente cumpletu. Dopu chì u cable principale hè cumpletu, a stallazione di appiccicazioni inclinati principia.

GIANT CRANE IS RAISING IN PORT HAYDARPASA

A gru flottante chjamata "Taklife 7", chì serà aduprata in l'assemblea di ponti di ponte è appiccicazioni inclinati, hè stata rimorcata à u portu di Haydarpaşa per aumentà a so altezza. Hè statu dichjaratu chì a grua flottante giganti rimorchiata à a parti miridiunali di u portu andarà à u Golfu di Izmit dopu à a fine di i prucessi di elevazione. Hè statu amparatu chì, finu à chì u travagliu nantu à a gru flottante hè cumpletu, i grandi navi sò pruibiti di attrachjà à a parte di u molo induve hè cunnessu, in casu d'accidenti. In i ghjorni à vene, dopu à a finitura di a stallazione di u cable principalu, i hangers inclinati seranu stallati. In seguitu, à a mità di dicembre, i ponti seranu purtati sottu à u ponte per mare è elevati à i so posti.

SERÀ A QUARTA IN U MONDU

Hè dichjaratu chì a media di u ponte, chì hè prevista à esse 2 metri in totale, serà 682 metri è serà u quartu ponte cù a più grande span media in u mondu. Quandu u ponte hè finitu, serve cum'è 500 corsie, 3 partenze è 3 arrivi. U ponte averà ancu una strada di serviziu. Quandu u ponte di traversata di u golfu hè cumpletu, u tempu di traversata di u golfu, chì hè attualmente di 6 ore per circunnavigazione di a baia è di 2 ora per battellu, serà ridutta à una media di 1 minuti. Izmit Bay Crossing Bridge hè custruitu cù un investimentu di 6 miliardi di dollari. Quandu u prugettu hè finitu, hè previstu chì a strada Istanbul-Izmir, chì dura sempre 1.1-8 ore, scenderà in 10 ore è in ritornu, 3,5 milioni di dollari seranu salvati annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*