Samsun hà mancatu ancu u trenu

Samsun hà ancu mancatu u trenu: Nisun incentive, nè investimenti, Samsun, a cità di cunsumu.
U fattu chì Samsun ùn era micca inclusu in u prugramma di u Trenu d'Alta Velocità dopu à u prublema di u paese di logistica, induve ùn si pudia fà un prugressu in Samsun, provoca reazzione. U presidente di SAMSİAD Uğurlu hà dettu: "A menu chì e nostre voci ùn si sentenu, sta cità perde per via di a mancanza di vuluntà pulitica".
REAZIONI CRESCEN
In a cità di Samsun, chì ùn pò micca prufittà di incentivi generali è regiunale è per quessa ùn pò micca riceve investimentu basatu in a produzzione, ci hè una delusione completa in u Trenu Samsun Ankara High Speed ​​​​​​, chì hè l'aspettativa d'investimentu più impurtante di u mondu cummerciale. . E riazzioni à u fattu chì Samsun ùn hè micca trà e pruvince annunziate da u Ministeru di i Trasporti in quantu à u Trenu d'Alta Velocità, chì hà una impurtanza vitale in u prughjettu di u paese logisticu, sò ancu in crescita.
Ùn pudemu micca assistisce à u prugramma
U presidente di SAMSİAD, Emin Bahri Uğurlu, hà dettu: "Sfurtunatamente, ùn pudemu micca permette chì Samsun sia inclusu in u prugramma di u Trenu d'Alta Velocità in u scopu di 2023. In i nostri dichjarazioni precedenti, avemu dettu chì quellu chì mette una petra o un mattone per Samsun, simu sempre cun elli è simu i so sustenidori. U prughjettu di u trenu d'alta velocità duveria esse trà l'obiettivi di u 2023. Perchè in cunfurmità cù i so scopi 2023, Samsun hà per scopu di esse a cità di partenza di a Republica è una basa in u settore logisticu à u livellu regiunale.
Cundizione di pressione publica
Uğurlu hà dettu: "U trenu à alta velocità duveria cunnette e linee Samsun-Mersin è Samsun-Ankara. Questu hè veramente impurtante. Cunnettendu u trenu d'alta veloce significa chì u putenziale di Samsun aumenterà da un altru 25 per centu. Hè assai impurtante per Samsun chì a regione hà una presenza cusì in u trasportu terrestre, marittimu è aereu, è ancu in a ferrovia. Dunque, hè un travagliu chì meriteghja attenzione. I ministri, i guvernatori, i deputati, l'urganisazioni non governamentali duveranu esprime stu travagliu più spessu è duvemu definitivamente includelu in u prugramma ", disse.
SAMSUN DISPONIBILE
Uğurlu hà dettu: "Per ottene u successu in u prugettu, duvemu pruvà micca di fallu fora di l'agenda. Cum'è una urganizazione non governamentale, faremu cun piacè a nostra parte in questu sensu. Ma l'autorità pertinenti duveranu piglià stu sustegnu daretu à elli è fà i so tentativi. Se Turchia hà bisognu di 3 Istanbuls più, stu nome deve esse a cità di Samsun in u Mari Neru. Perchè a cità hè assai adattata per questu, sia geograficamente sia cù i so altri vantaghji è infrastruttura ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*