Dichjarazione di u focu di a stazione di Haydarpaşa da TCDD

Dichjarazione di TCDD nantu à u focu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa: Hè statu informatu da e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia chì u tribunale hà stabilitu chì ùn ci era micca negligenza o culpa da parte di TCDD è i so impiegati in u focu chì hè accadutu nantu à u tettu di Haydarpaşa. Train Station, è chì l'incidentu era per culpa di u cuntrattu è i so impiegati.
In a dichjarazione scritta fatta da TCDD, hè statu dichjaratu chì tutti i prucessi amministrativi è legali riguardanti u focu chì hè accadutu in a scontru di a storica stazione di Haydarpaşa u 28 di nuvembre di u 2010 sò stati cumpletati.
In u casu intesu à l'Istanbul Anatolian 8th Court Criminal of Peace; In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì hè statu decisu chì ùn ci era micca negligenza o culpa di Tcdd è i so impiegati in l'incidentu, è chì l'incidentu hè statu causatu da a culpa di l'imprenditore è di l'impiegati di u cuntrattu, è hè stata enfatizzata chì a ghjente chì eranu puniti ùn eranu micca persunale di Tcdd.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*