Periudu di u Trenu Naziunale in i Ferrovii Turchi

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Cù u Prughjettu di u Trenu Naziunale di u Ministru Yıldırım, diventeremu un paese chì produce tecnulugia ferroviaria è l'esporta in i paesi in bisognu.

U lanciamentu di u "PROGETTU NAZIONALE DI TRENO", chì include u trenu d'alta velocità, u trenu di treni diesel di nova generazione (DMU), u trenu di treni elettrici di nova generazione (EMU) è i vagoni di merci di nova generazione, hè statu annunziatu da u Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Binali YILDIRIM, u marti, 17 dicembre 2013. Hè stata in Ankara Gar.

"I treni naziunali seranu nantu à i binari in 2018 cummirciali"
Ministru YILDIRIM, in u so discorsu à a ceremonia; Ellu disse chì TCDD hà lasciatu tracce prufonde in a storia, a cultura è ancu l'indipendenza di a Turchia, è chì hè fora di quistione per una tale istituzione per ignurà o missu i sviluppi.

Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Binali YILDIRIM, hà dichjaratu chì in a storia di 157 anni di a ferrovia, ancu a ferrovia è l'interruttore anu da esse compru da fora, è per via di i passi fatti, Turchia hè diventata un paese. chì produce u so propiu rail, traverse, switch, signal è trenu anatolianu è railbus.

"U Prughjettu di u Trenu Naziunale hà 11 anni di storia"

Sottulineendu chì ci hè un mercatu di 1 trilione di dollari in a regione induve Turchia si trova, YILDIRIM hà dettu chì anu creatu l'industria ferroviaria domestica passu à passu in modu chì Turchia ùn si faci micca in questu mercatu solu cum'è cunsumadore, ma chì ùn hè micca pussibule. per TCDD per fà questu solu è deve esse creatu un ecosistema, enfatizendu: "Avemu implicatu parechji segmenti, principalmente OIZ. In u risultatu, avemu più di 400 stakeholder. Avà, u trenu naziunale d'alta velocità, i set naziunali elettrici è diesel è u sistema di signale domesticu sò cuminciati à parlà. U Prughjettu di u Trenu Naziunale ùn era micca un prughjettu chì emerge da nunda. Havi una storia di 11 anni. Oghje, avemu una sperienza di l'industria, un supportu universitariu, un supportu di prughjettu è un supportu R&D daretu à noi. Avemu u scopu di cooperà cù tutti in questu sensu. Dunque, per parlà, avemu fattu cunnosce u sicretu di a materia. Facemu, facemu. I prughjetti di questu sò stati attirati attivamente per un annu. A nostra squadra, chì travaglia cun grande entusiasmu per pruduce u nostru propiu trenu d'alta velocità, i nostri propri treni, u nostru propiu vagone altu, scriverà u so nome in a storia ferroviaria cù lettere d'oru.

YILDIRIM hà dettu chì u disignu interiore è esterno di i treni naziunali hè un prughjettu unicu chì hè statu preparatu per piglià in contu l'estetica turca; "Saria irragionevule dì chì faremu tuttu. L'impurtante hè di esse l'integratore di l'affari. Prima di tuttu, tutti i tipi di parti da esse fatte cù a nostra industria domestica seranu fatte quì. TCDD serà u pioniere è farà u megliu usu di stu ecosistema. Sistemi di trazione di u corpu, equipaghji interni, sistema di climatizazione ponu esse fatti quì. Ciò chì ùn si pò fà hè pigliatu da fora ". disse.

U Ministru YILDIRIM hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"I filiali di TCDD participeranu à a custruzzione di treni naziunali. TÜLOMSAŞ custruirà treni à alta velocità, TÜVASAŞ custruirà treni elettrici è diesel, è TÜDEMSAŞ custruirà vagoni avanzati di merci. L'Università Tecnica di Istanbul, Aselsan è 153 cumpagnie di u settore privatu sò partenarii di suluzione in u prugettu. TÜBİTAK hè ancu implicatu in R&D. Questu hè un prughjettu naziunale. E critiche sò ancu richieste. Facemu stu travagliu, per dì chì a mità di u travagliu hè fattu. Mentre era dettu chì duvemu chjude e ferrovie 11 anni fà, oghje avemu ghjuntu à u puntu induve pudemu fà u nostru trenu naziunale, signale, è ogni tipu di veiculi ".

Enfatizendu chì u so travagliu in e ferrovie ùn hè micca finitu ancu, ci sò parechji prughjetti da fà cum'è u rinnuvamentu di e linee, a custruzzione di novi linee, a creazione di linee doppie, YILDIRIM hà dettu chì u Trenu Naziunale hè un prughjettu chì corona. questi, è sta dumanda vene da i ferrovieri.
À a fine di u so discorsu, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali YILDIRIM hà dichjaratu chì una nova era hè stata entrata in e ferrovie è hà dettu: "Avemu entra in una nova era in ferrovie. Questu hè un periodu chì ùn solu pruduce è pruduce tecnulugia ferroviaria, ma ancu sustene i paesi in bisognu ". disse.

"Avemu determinatu a nostra roadmap inseme cù i nostri stakeholder"

U General Manager di TCDD Süleyman KARAMAN hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale in u so discorsu.

Spieghendu ch'elli anu iniziatu a preparazione preliminare di u prugettu l'11 d'ottobre di u 2012, a nostra roadmap, u nostru cumpagnu di prughjettu, i stakeholder sò stati determinati, è anu fattu più di centu riunioni bilaterali, triple è multiple cù istituzioni publiche, filiali, istituzioni scientifiche. , università è u settore privatu, KARAMAN hà dettu, In u risultatu di questi, Naziunale hà dettu chì anu furmatu quattru gruppi di travagliu differenti cù u tema di Train High Speed ​​​​, National Electric and Diesel Train Set, National New Generation Freight. Carru.

Sottulineendu chì anu elaboratu a strada necessaria cù i partenarii di u prughjettu, KARAMAN hà dettu: "Cù u partenariatu di TCDD è l'Università Tecnica di Istanbul; TCDD cum'è u principale rispunsevuli, TÜLOMSAŞ cum'è u Prughjettu Naziunale di u Trenu d'Alta Velocità, TÜVASAŞ cum'è u Prughjettu Naziunale di u Trenu Elettricu è Diesel, TÜDEMSAŞ cum'è l'Esecutivu di u Prughjettu Naziunale di Carru di Carga, TÜBİTAK, ASELSAN, DATEM cum'è Parti Interessate, L'Agenzia Anadolu in Ankara, chì hà Clusters di Settore Privatu Sistemi di Trasportu Ferroviariu Cluster ARUS, Eskişehir Rail Systems Cluster RSK determinatu. In u risultatu di queste determinazioni, avemu creatu 4 gruppi di prughjettu, à dì Treni d'Alta Velocità, Setti Elettrici è prucessi di pruduzzione di vagoni di merci è teste di cuntrollu, è 33 gruppi di coordinazione di prughjettu chì travaglianu sottu à i gruppi. disse.

Rimarchendu chì questi gruppi di prughjettu è di coordinazione custituiti da 323 persone anu determinatu i so piani di strada è i piani di travagliu, u Direttore Generale Karaman hà dettu: "L'Assemblea Naziunale Naziunale impiegarà un totale di 280 persone, 1056 di i quali sò scientisti, 520 sò ingegneri, 1856. Sò specialisti tecnichi è amministrativi. Avemu determinatu u cuntenutu di i Prughjetti di Treni, i spazii di cooperazione cù i stakeholders, criatu pacchetti di travagliu, cumpiendu a preparazione di documenti tecnichi è elaboratu i piani di cummerciale ". disse.

Dopu à i discorsi, i mudelli Naziunale d'Alta Velocità è Treni Elettrici sò stati presentati da u Ministru Yıldırım.
In seguitu, u Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Binali YILDIRIM, hà introduttu u Trenu Diesel, Locomotive Diesel Electric, Locomotive elettriche è vagoni di merci prodotte da Sussidiaries cù u sustegnu di TCDD in u scopu di u Prughjettu Train National.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*