I prughjetti pazzi di l'Ottumani sò stati trasfurmati in un libru

I prughjetti pazzi di l'Imperu Ottumanu sò stati trasfurmati in un libru: 41 prughjetti pazzi di l'Imperu Ottumanu, chì puderanu esse meraviglie di l'ingegneria di u so tempu, sò stati trasfurmati in un libru. U libru furnisce infurmazioni detallati nantu à prughjetti cum'è prughjetti di passaghju di tubu, u Cornu d'oru è u Bosforu.
Cù l'implementazione di Marmaray, altri prughjetti pazzi di l'Imperu Ottumanu cuminciaru à esce. Parechji prughjetti, chì puderanu esse meraviglie di l'ingegneria di u so tempu, sò stati narrati è trasfurmati in libri. Cù u libru, chì hè u studiu più cumpletu in Turchia, 41 prughjetti scunnisciuti è pazzi sò stati dispunibili à i circadori. In u libru, infurmazione dettagliata hè datu nantu à i "Progetti di Ferrovia Metropolitana", a seconda metro di u mondu, è ancu i prughjetti di passaghju di tubu, i disinni di u Golden Horn Bridge è u Prughjettu di u Canale di Suez. Eccu alcuni esempi di i prughjetti pazzi di l'ottomane:
CİSR-İ ENBUBİ PROJECT: Cisr-i Enbubi, u prugettu di Sultan Abdülhamit per cunnette u Bosforu sottu u mare, chì hà inspiratu Marmaray, hè inclusu in u libru in dettagliu. U prughjettu hà u scopu di cunnette e stazioni Sirkeci è Haydar Paşa sottu u mare.
HALİÇ-BLACK SEA CANAL PROJECT: A basa di u prugettu hè l'idea di cunnette u Mari Neru à u Cornu d'Oro attraversu Kağıt Creek. Mentre chì stu prughjettu hè pensatu per esse sviluppatu per e grandi strutture industriali previste per esse stabilite in Kağıthane, una parte di u trafficu di u Bosforu hè ancu vulsutu esse spustata à u canali pianificatu.
Prughjettu HORSE SQUARE (HIPODROME): Quandu i dettagli di u prugettu sò esaminati, hè previstu di demolisce u Palazzu İbrahim Pasha in u punente di a Piazza Cavalli è rimpiazzà cù una sede di a polizia. L'edifiziu gigante à esse custruitu coprerà a piazza di i cavalli d'un capu à l'altru è avissi da circa 480 metri in a forma di a lettera E. In termini di scala è di piani, s'assumiglia à l'opera di Bonvard, u Palazzu di l'Industria in Parigi.
Prughjettu di u ponte di HALİÇ : Sultan II. Beyazıd hà cumandatu un prughjettu di Leonardo da Vinci chì culliga Pera à Istanbul via u Cornu d'Oro. Da Vinci hà sviluppatu u prugettu in u 1503 durante a Siconda Guerra Munniali. L'hà presentatu à Beyazıd. Tuttavia, u prugettu ùn hè statu implementatu.
U SEGUNDU METRO MONDIALE: U prughjettu, chì hè statu prisentatu à u guvernu ottumanu u 20 di lugliu di u 1868, ùn hè micca statu appruvatu à a prima volta. U prughjettu, chì hà ancu ricevutu u sustegnu di i britannichi, hè statu messu in serviziu in ghjennaghju 1875 cum'è a seconda metro di u mondu. U tunnel, chì hè 554 metri di lunghezza, 6,70 metri di larghezza è 4,90 metri di altezza, hà una stazione è sale di i motori à ogni estremità. Dui treni di dui vagoni operanu ognunu nantu à una sola linea in u tunnel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*