A reta di metro di Ankara hè in espansione

A reta di metro d'Ankara hè in espansione: L'opere di "metro", chì anu cuminciatu 40 anni fà cù a prima scavatura in Ankara, sò stati trasferiti à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, è hà u scopu di apre e Linee Çayyolu è Sincan in ferraghju. . A linea Keçiören hè ancu prevista per esse cumissionata in a prima mità di u 2014.
U countdown hà iniziatu per e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Batıkent-Sincan, chì saranu una soluzione à u prublema di trafficu di Ankara. I test drive di e duie linee sò stati fatti è hè previstu di esse ufficialmente in serviziu in un futuru vicinu. A linea di metro Kızılay-Çayyolu hà una lunghezza totale di 2 mila 16 metri. Quandu a linea di metro Kızılay-Çayyolu, custituita da 590 stazioni, hè finita, u tempu di viaghju trà Kızılay è Çayyolu serà ridutta à 11 minuti. A lunghezza di a linea di metro Batıkent-Sincan serà di 24 chilometri. U puntu di rotta più impurtante di a linea di metro Batıkent-Sincan, custituita da 15,5 stazioni, serà a Stazione Mesa. Quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju trà Batıkent è Sincan serà ridutta à 11 minuti. A linea di metro Batıkent-Sincan furnisce un trasportu ininterrottu à Çayyolu cù a metro Kızılay-Çayyolu sopra a linea di metro Kızılay-Batikent.
METRO ANKARA IN U PROCESSU STORICU
Per purtà un metro à Ankara, i studii di metro di Ankara sò stati realizati per a prima volta in u 1972, durante u periodu Ekrem Barlas. Duranti stu periodu, da u tram à u metrobus in Ankara; Parechje alternative chì sò pensate à facilità u trafficu, da u telefuninu à u monorail, sò stati purtati à l'agenda. Tuttavia, "l'avventura di u metro" di Ankara, chì hà iniziatu 40 anni fà, ùn hè micca andata cum'è previstu. Solu a linea Ankaray, chì unisce Dikimevi à AŞTİ cù u metro Kızılay-Batıkent, hè stata messa in serviziu in a Capitale, chì a so populazione hà righjuntu 4 milioni in quasi mezzo seculu.
In u periodu di Vedat Dalokay, chì hà pigliatu l'uffiziu dopu à Barlas, l'idea di portà un metro in Ankara cuntinuò. In ogni casu, a gestione Dalokay ùn hà micca truvatu a strada, u costu, a cumpagnia è a dependenza straniera di u prughjettu di u metro appruvatu da u DPT appruvatu è hà sviluppatu una nova idea. Nantu à questu, un travagliu febbrile hè statu iniziatu è un novu prughjettu di metro hè statu sviluppatu in cunfurmità cù e cundizioni di u ghjornu. Un accordu preliminariu hè statu fattu cù a municipalità di Mosca per u prugettu. Sicondu l'accordu in quistione, era previstu di pagà u prestitu ottenutu da l'Unioni Soviètica à pocu interessu attraversu l'esportazioni di l'alimentariu. Tuttavia, stu approcciu di Dalokay ùn hè micca sustinutu da u guvernu di u tempu è hà risultatu in delusione.
Ali Dinçer, chì hà pigliatu l'uffiziu à a fine di l'anni 1970, hà presentatu chì EGO puderia custruisce un sistema di trasportu publicu pesante di 25 chilometri cù una sucietà lucale, a maiò parte di a superficia. A linea in quistione, induve a serie suburbana da esse prodotta da TCDD serà usata, ùn hè micca accettata perchè u pianu maestru ùn era micca adattatu per strategie di crescita urbana è ùn era micca basatu annantu à un pianu maestru di trasportu cumpletu.
U FUTURU DI A CAPITALE HA FORMA
Mehmet Altınsoy, chì hà servitu cum'è Sindaco trà 1984-1989, hà fattu u studiu più cumpletu nantu à u futuru di a capitale in u metro. Forse a chance di l'era "Altınsoy", chì hè cunsiderata a tappa di u metro, era a Legge N ° 1984, chì hè stata promulgata in u 3030. Cù sta lege, i duveri è e rispunsabilità di e municipalità metropolitane in u campu di u trasportu sò stati determinati. Dopu chì u quadru per u sistema ferroviariu hè statu disegnatu, a Municipalità Metropolitana di Ankara è a Direzzione Generale di EGO anu preparatu u "Piano Maestro di Trasportu Urbanu di Ankara è Studiu di Viabilità di u Trasportu Publicu Ferroviariu" cù una sucietà straniera locale trà 1985-1987. Stu studiu, chì hè statu preparatu 30 anni fà, hè diventatu una tappa per i prughjetti di metro. U studiu di u Pianu Maestru di u Trasportu hà pigliatu cum'è input e pruposte di u "Piano Strutturale di Ankara" destinate à u 2015 realizate da a Municipalità Metropolitana è METU.
U PERIODU ALTINSOY hè statu un MILAT
In questu studiu, chì va oltre un studiu preliminare di u prughjettu di u sistema ferroviariu, tutti l'aspettu di u trasportu publicu di a cità sò stati esaminati in detail. Cù stu travagliu chì entusiasmava tutti à l'epica, a reta di trasportu publicu ferroviariu di Ankara hè stata classificata secondu u so tipu è l'alternative di u pianu. È infine, quandu e date dimustranu 1989, Altınsoy hà fattu quellu grande passu in u trasportu publicu di Ankara chì serà ricurdatu ancu anni dopu. Altınsoy hà stabilitu e basi per u prughjettu di u metro, chì era previstu per esse implementatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer prima di l'elezzioni di u 1989. I prughjetti di u sistema ferroviariu, chì Altınsoy hà stabilitu i fundamenti, sò stati continuati da u so successore, Murat Karayalçın, chì hà pigliatu a bandiera da ellu.
U sistema Ankaray, chì i studii di pianificazione sò stati iniziati durante u periodu Altınsoy è i fundamenti sò stati posti in u periodu Karayalçın, sò stati messi in serviziu in u 1996 è a linea Metro-1 in u 1997. Sfurtunatamente, pocu prugressu hè statu fattu in u tempu chì hè passatu in i travaglii di custruzzione di e linee di metro, chì i travaglii di pianificazione si stendenu à mezu seculu.
828 MILIONI TL DI SPESE SONT FATTE
A municipalità hà spesu 828 milioni di lire per e trè linee, chì costanu più di l'altri modi di trasportu, finu à chì sò stati trasferiti à u Ministeru di i Trasporti. Quandu u ministeru compie tutte e linee, avarà spesu un totale di 3.1 miliardi di lire. Davanti à stu gestu, e municipalità trasferenu un certu percentinu di l'ingudu di u funziunamentu à u statu dopu chì u metro hè finitu. Trè reti novi di circa 40 chilometri seranu aghjuntu à a reta di metro di ferrovia leggera è pesante di 23 chilometri di Ankara, chì hè stata parlata da 44 anni. Cunsiderendu chì ci sò 400 chilomitri di rails sottuterra in Londra, induve si trova u metro più anticu di u mondu, mostra chì Ankara hà bisognu di passà una longa strada in questa zona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*